Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Potrzebuje porady


Artur Grabowski

Rekomendowane odpowiedzi

Witam może był już taki wątek ale mi się nie rzucił w oczy;)

A więc tak... Poszukuje Motocykla na pierwszy raz... <wcześniej jeździlem troche na GS 500, CBR 600.. ale to były tylko chwilowe przygody porzyczony motor>

Wypatrzyłem sobie kilka i prosił bym o porade ktory wybrac...

http://otomoto.pl/ka...337.html

<br />http://otomoto.pl/ka...072.html

<br />http://moto.allegro....053.html

<br />http://moto.allegro....416.html

<br />http://otomoto.pl/ka...929.html

<br />http://otomoto.pl/bm...133.html

<br />http://moto.allegro....2592531894.html

(oczywiście te linki mówią o tych motorkach które mi wpadły w oko)

Z góry dziękuje za odpowiedź :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Same drogie motocykle...

i ogromna rozbierzność.. nie wiem jakim cudem Ci do głowy z750r na 1 moto przyszło i zx6r.

Kup coś tańszego, słabszego i się naucz jeździć. zrób z 10-15tys km i zmień na coś co chcesz :)

Er6 nadaje się na 1 moto, tyle że to dużo kasy, chyba że chcesz nim dobrych kilka sezonów latać a nie po 1 się przesiadać

No i może tak na 1 temat i post wypadałoby się przywitać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie moje maniery... przepraszam... Witam wszystkich:)

Wiecie narazie nie chce za wiele z motocyklem robić bo wiele nie potrafię... ale dlaczego mi wpadło do głowy?? bylem tu i tam na jazdach próbnych...i jak dla mnie one się świetnie prowadzą są wygodne...co do ninja to podoba mi się ze względu na łatwe prowadzenie... i duży zapas mocy jak dla mnie... i własnie chce motocykl już na parę sezonów... bardziej kręci mnie Turystyk narazie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że jazdy próbne, czy przejażdżka na motocyklu kolegi nijak się ma do własnego sprzętu.

Jak turystyk to bmw 650gs z tych wymienionych, a myślałeś np o suzuki v-strom?

Jak najbardziej polecam gs500 jak i inne 500tki, jak na początek nie są to ogromne pieniądze, moc jest naprawde spoko, no i nauczysz się na nich dobrze jeździć i będziesz mógł się potem określić, czy następny będzie plastik, czy turystyk, czy wgl co innego :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dalej uparcie przy F4 stoje, mimo 110KM jest strasznie potulny. No i jest cholernie wygodny.

Odnośnie jazd próbnych- jeździłeś na stosunkowo nowych motocyklach, a prawda jest taka że wszystkie genialnie się prowadzi i jakbyś mógł brał byś każdy.

Ewentualnie obejrzyj się za Africa Twin, Tenere (ta stara mnie kusi), Thundercat (prawie to samo jak F4- powyżej 9tyś obr/min włącza się nadświetlna), Vulcan (ale on dość cieżki).

Tylko przy Africe i Tenere licz się ze spalaniem.

A w ogóle jeździ ktoś z forum na Tenere? Bo bym się z chęcią przymierzył jeśli byłaby opcja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no... ogarnijcie trochę temat.

Chłopak ma 18lat, "Będę musiał jeździć nielegalnie", nie jest do końca zrównoważony, nie ma prawka, nie ma doświadczenia, nie ma umiejętności.

To dążenie do litra nie jest dobre, 500 moim zdaniem to jest aż nadto na pierwszy sprzęt.

Na f4 można gumować i ma 110kucy, czyli jak na początek moc ogromna, chłopak odkręci i statystyki na interii powiększy.

Kivan Ty tak zaczynałeś, ale jesteś starszy, jak widać potrafisz się z mocą obchodzić i nie odkręcałeś jak pomylony. Ale tak serio nikt przed kupnem własnego motocykla nie wie czy będzie odkręcał czy nie.

Taki wstyd jeździć na 500tce?

Głupota kupić za mocne moto i się bać w zakręt wejść, najpierw trzeba umieć jeździć, żeby kupować co się chce..

Może i chłopak by ogarnął F4, ale tego nikt nie wie, a za duża stawka żeby ryzykować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz rozumie o czym mówisz i dlatego nie mówię ze nie będę głupiał... i nie mówię również że będę jeździł powoli ale jest kilka osób które motywują mnie do tego bym nie odkręcenia tej manetki... Mam dziewczynę i córkę... <może to dziwnie brzmi od 18 letniego chłopaka no ale wyszło jak wyszło> co do 500 żadem wstyd... bo popisy to nie moja półka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym tylko chciał się odnieść do tego odkręcania i mocy F4 - owszem da się nią stanąć na kole, ale ten motocykl powinno zaliczyć się do szosowo-turystycznych a nie sportów. Jest zupełnie inny jeśli chodzi o charakterystykę silnika, ma strasznie mulasty dół. Oczywiście, kojot(sentymenty do starego aero) potrafi pokazać pazur od samej jedyneczki, ale na mój gust jest bardzo, ale to bardzo przewidywalny.

No jest jedna rzecz która wyróżnia go od innych tego pokroju- masa- jest zdecydowanie najlżejszy, ale dalej mega elastyczny.

Powiem tak, o prawku wypowiadał się nie będę, chcę aby motocykl trafił w jak najlepsze ręce, jeśli przyjedzie napalony nastolatek który przy samym ruszaniu będzie odkręcał go do 10k (zakładając że nie jest rajdowcem) to mu od razu podziękuję, bo kojot dał mi 3 sezonu świetnej współpracy i też coś jestem mu winien.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedzi:) Mile mnie przyjęliście na forum i na pewno wrócę tu nie raz... po jakaś poradę... co do kupna motocyklu wezmę masze wypowiedzi pod uwagę... a Twoją Cebre Kivan na pewno obejżę bo przyciągła moja uwagę...

Pozdrawiam wszystkich...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.