chop Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 chop - co ty pitolisz! Dwu pasmowa jezdnia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisterTwister Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 Oczywiście że byłem, dopiero przed samym przejściem dla pieszych i skrzyżowaniem jest zwężenie po lewej stronie. I co to zwężenie ma do samego wypadku? Z jaką prędkością musiał jechać motocyklista, że nie wyhamował? Przed zwężeniem są dwa pasy ruchu na dość długim odcinku, dość miejsca by wyprzedzić mułowaty autobus.... Zwężenie z lewej strony jest zastosowane zapewne po to, by spowolnić ruch jadący na wprost (wówczas taki kierowca zobowiązany jest zjechać na prawy pas, po minięciu zwężenia ponownie na lewy i kontynuuje jazdę na wprost) bo na skrzyżowaniu z drogą do M1 często dochodziło do wypadków. Więc nie bardzo rozumiem pytania kolegi... Cóż skomplikowanego jest w tym skrzyżowaniu? Zwężenie jest widoczne i czytelne z daleka - wcześniej sam byłem świadkiem brawurowych wyprzedzeń lewą stroną na pasach i zajeżdżaniem drogi osobą, które jechały pasem do skrętu do M1 - wtedy takie kozaczenie było nagminne. Teraz przez takie spowolnienie przynajmniej zachowanie kierowców jest przewidywalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisterTwister Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 Ale on mógł jechać w miarę normalnie.Do efektownego dzwona wystarczy niska temperatura,deszcz,białe pasy,kiepska guma,błąd w hamowaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.