Miki. Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Witam,Zamierzam kupić Speed Tripla a że to pierwszy dżentelmen z UK (chwilowo rozstałem się z techniką japońską) proszę o pomoc na co należy zwrócić uwagę.Znalazełem moto z 2003 roku z niewielkim przebiegiem.Sprowadzone z Francji 2 lata temu,po małej przewrotce na lewą stronę.Zarysowana klamka,ciężarek i dekiel - reszta ok.Jedno pytanie odnośnie kontrolki oleju:Po przekręceniu kluczyka pojawiają się wszelkie inf. na wyświetlaczu przebieg etc.Na wyświetlaczu umiejscowionym na obrotomierzu mruga kontrolka oleju-po odpaleniu gaśnie (są też 2 diody engine/olej i tam nic nie świeci i nie mruga)Czy ten typ tak ma i tak ma być?Pytanie banalne ale u mnie nikt nie śmiga na speedzie z takimi zegarami.Dzięki za odpowiedźpzdrPS takie zegaryhttp://www.scigacz.p...izacji.jpg.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turbo88 Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Siostra ma Daytone 600. Również kontrolka oleju miga do momentu odpalenia, ale jest to normalne w Triumphach.Ps. Gratuluję zakupu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miki. Opublikowano 12 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Dzięki wielkie za szybką odpowiedźOglądałem moto wczoraj.Dużo czasu straciełem na dojazd i na spokojne podejście do tematu nie było za wielle czasu.Było sporo róznych pytań i wątpliwości-kumpel pojechał na karniaka i zatankować.Chwilę później dzwonił,bo już sprzęt nie odpalił.Akum powiedział nie i jakoś nie uśmiechało mi się wracać na takiej baterii - pomimo zapewnień właściciela.Było późno i nikt z nas nie miał ochoty na nocne akcje z powodu akuma.Jutro jadę i chyba kupię nowy akum na tą okoliczność.Mrugającą kontrolka oleju też kłuła w oko;)Rolgaz też ma problem ,bo nie wraca-ale to inna sprawa;)pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unfamiliar Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Sprawdź ograniczniki skrętu. Czy całe, czy ścięte, powgniatane albo spawane. To da ci pogląd czy rzeczywiście szlif był delikatny.Brat jeździ takim litrem. Miał sporo problemów ze sprzęgłem po 20 kkm. A koszt wymiany niemały.Narowista bestia: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miki. Opublikowano 13 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Tam zaglądałem i wyglądają ok.Mają normalne ślady i nic nie było spawane ani wyłamane.Odnośnie sprzęgła,to w czym był problem?Ta sztuka jest przed 20 kkm;pDobrze,że narowisty bo zastanawiałem się jak to będzie po XX'ie;)pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unfamiliar Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Wypadał mu zapięty bieg. Chyba trójka. A przy wkręcaniu na obroty miał problem w ogóle z wpięciem biegu. Najgorzej wyglądało to przy przełożeniach 1-2-3. Wyższe wchodziły bez zarzutu. Wnerwiał się, że nie może bielizny odkręcić, no i polazł do serwisu. Nie wiem co tam pokombinowano (autoryzowany w Katowicach), ale beknął 2k. Z tym, że teraz jest szczęśliwy. Bo może mi uciec, hehehe. Ale dopiero powyżej 160, więc się nie liczy!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miki. Opublikowano 13 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Faktycznie nieciekawie..Mam nadzieję,że w tym przypadku prócz: - świec-irydowe CR9EIX - wg NGK data base- oleju - będzie latał na 5100 z Motula?- napęd -18+42 zęby - 106 ogniw - DID- akuma- chciałem właśnie zamówić ale bez wymiarów nie da rady - musze czekać na info od właściciela- opon hehe nie będzie masakry;pMoto ma 1 kluczyk-jest możliwość zakupienia oryginalnego,surowego gdzieś w serwisie?Sorry za dociekliwość ale to bardziej moje podejrzenia a nie pewne informacje;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unfamiliar Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 2003 już lata na IMMO, więc raczej oryginalnego nie dokupisz.Daj zapytanie w SZUKAM POMOCY, może ktoś dorabiał gdzieś klucz bez wymiany stacyjki.Najrozsądniej jest dać porobić pierdoły w serwisie - tak na pierwszy raz. Będziesz miał przegląd w cenie i jasność co do sprawności sprzęta. W każdym razie większą niż masz w tej chwili: )))Miłego latania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.