Jump to content
Miki.

Speed Trple 955 2003

Recommended Posts

Witam,

Zamierzam kupić Speed Tripla a że to pierwszy dżentelmen z UK (chwilowo rozstałem się z techniką japońską) proszę o pomoc na co należy zwrócić uwagę.

Znalazełem moto z 2003 roku z niewielkim przebiegiem.

Sprowadzone z Francji 2 lata temu,po małej przewrotce na lewą stronę.

Zarysowana klamka,ciężarek i dekiel - reszta ok.

Jedno pytanie odnośnie kontrolki oleju:

Po przekręceniu kluczyka pojawiają się wszelkie inf. na wyświetlaczu przebieg etc.

Na wyświetlaczu umiejscowionym na obrotomierzu mruga kontrolka oleju-po odpaleniu gaśnie (są też 2 diody engine/olej i tam nic nie świeci i nie mruga)

Czy ten typ tak ma i tak ma być?

Pytanie banalne ale u mnie nikt nie śmiga na speedzie z takimi zegarami.

Dzięki za odpowiedź

pzdr

PS takie zegary

http://www.scigacz.p...izacji.jpg.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siostra ma Daytone 600. Również kontrolka oleju miga do momentu odpalenia, ale jest to normalne w Triumphach.

Ps. Gratuluję zakupu ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki wielkie za szybką odpowiedź;)

Oglądałem moto wczoraj.Dużo czasu straciełem na dojazd i na spokojne podejście do tematu nie było za wielle czasu.

Było sporo róznych pytań i wątpliwości-kumpel pojechał na karniaka i zatankować.

Chwilę później dzwonił,bo już sprzęt nie odpalił.

Akum powiedział nie i jakoś nie uśmiechało mi się wracać na takiej baterii - pomimo zapewnień właściciela.

Było późno i nikt z nas nie miał ochoty na nocne akcje z powodu akuma.

Jutro jadę i chyba kupię nowy akum na tą okoliczność.

Mrugającą kontrolka oleju też kłuła w oko;)

Rolgaz też ma problem ,bo nie wraca-ale to inna sprawa;)

pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdź ograniczniki skrętu. Czy całe, czy ścięte, powgniatane albo spawane. To da ci pogląd czy rzeczywiście szlif był delikatny.

Brat jeździ takim litrem. Miał sporo problemów ze sprzęgłem po 20 kkm. A koszt wymiany niemały.

Narowista bestia: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tam zaglądałem i wyglądają ok.Mają normalne ślady i nic nie było spawane ani wyłamane.

Odnośnie sprzęgła,to w czym był problem?

Ta sztuka jest przed 20 kkm;p

Dobrze,że narowisty bo zastanawiałem się jak to będzie po XX'ie;)

pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wypadał mu zapięty bieg. Chyba trójka. A przy wkręcaniu na obroty miał problem w ogóle z wpięciem biegu. Najgorzej wyglądało to przy przełożeniach 1-2-3. Wyższe wchodziły bez zarzutu. Wnerwiał się, że nie może bielizny odkręcić, no i polazł do serwisu. Nie wiem co tam pokombinowano (autoryzowany w Katowicach), ale beknął 2k. Z tym, że teraz jest szczęśliwy. Bo może mi uciec, hehehe. Ale dopiero powyżej 160, więc się nie liczy!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Faktycznie nieciekawie..

Mam nadzieję,że w tym przypadku prócz:

- świec-irydowe CR9EIX - wg NGK data base

- oleju - będzie latał na 5100 z Motula?

- napęd -18+42 zęby - 106 ogniw - DID

- akuma- chciałem właśnie zamówić ale bez wymiarów nie da rady - musze czekać na info od właściciela

- opon hehe nie będzie masakry;p

Moto ma 1 kluczyk-jest możliwość zakupienia oryginalnego,surowego gdzieś w serwisie?

Sorry za dociekliwość ale to bardziej moje podejrzenia a nie pewne informacje;p

Share this post


Link to post
Share on other sites

2003 już lata na IMMO, więc raczej oryginalnego nie dokupisz.

Daj zapytanie w SZUKAM POMOCY, może ktoś dorabiał gdzieś klucz bez wymiany stacyjki.

Najrozsądniej jest dać porobić pierdoły w serwisie - tak na pierwszy raz. Będziesz miał przegląd w cenie i jasność co do sprawności sprzęta. W każdym razie większą niż masz w tej chwili: )))

Miłego latania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.