Fischer Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 Witam, mam Yamahe R6 z 2004roku od niedawna...ostatnio stałem na światłach i zaświeciła mi się pomarańczowa z silnika... Początkowo myślałem że może to byc spowodowane tym iż silnik był zagrzany do 102st C wiec zjechałem na pobocze i poczekałem aż ochodnie to 85 st C..ale kontrolka dalej swieciła. Jadąc do domu kontrolka po przejechaniu 50m zgasła... i tak sie dzieje, gdy stoje na skrzyzowaniu to sie oswieca a jak jade to gasnie, co moze byc tego przyczyna? Czy jest to może wina akumulatora, że jest słaby i czasem przy odpalaniu jak juz nie odpali to jest takie tykanie w tylniej części?Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterman Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 czasem przy odpalaniu jak juz nie odpali to jest takie tykanie w tylniej części?Pozdrawiamprzekaźnik..normalna rzecz. Tak jest w każdym moto.A co do Check Engine (ta pomarańczowa kontrolka z silnikiem) to najlepiej wyczytać błędy i będzie wiadomo o co kaman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fischer Opublikowano 6 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 A w dodatku teraz przekręciłem stacyjkę i jak zawsze pisało mi na wyswietlaczu ''trip1'' ''trip2'' ''ODO'' to teraz mi pisze ''46'' i nie da sie przełączyc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smok79 Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 źródło : http://www.r6message...-code-46-a.html46- power supply to the FI system relay is not normal,probable cause of malfuction:1. open circuit in wiring harness (red/blue line )2.malfunction in charging systemit also says " faulty battery". check the connections, your battery isn't dead is it? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterman Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 czyli na dzien dobry podladowac aku, sprawdzic ladowanie i zobaczyc czy sie poprawi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fischer Opublikowano 6 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 sprawdze to w czwartek! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fischer Opublikowano 11 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 kupiłem nowy akumulator i sprawdziłem ładowanie i jest słabe... w granicach 12,1-12,7 może to być spowodowane wadliwym alternatorem? i czym jeszcze ewentualnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 zwarciem w instalacji, brakiem masy, brakiem styku, walnietym reglerem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smok79 Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 12,1-12,7 to jest praktycznie brak ładowania a nie ładowanie Danvield napisał już co może być. Jeszcze mogą to być szczotki (szczotkotrzymacz chyba zintegrowany z reglerem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petro21 Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 tam przeciez niema szczotek. to stator a nie alternator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fischer Opublikowano 20 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 No i stało się... Wymieniłem akumulator na nowy, i wymieniłem regulator napięcia... Efekt jest taki:Zrobiłem 200km w sumie i aż tu nagle miałem jechać do pracy wyjechałem z domu po przejechaniu 2km zaświecila się kontrolka Check Engine (ta pomarańczowa z silnika) i błąd 46, więc się wróciłem do domu, i jakies 200m przed domem cały wyświetlacz mi zgasł i wszystkie kontrolki ( ta Check Engine i N- z luzu) tylko działał kierunkowskaz i obrotomierz nie pokazywał w ogole obrotów tyko był na 0.... Zgaziłem moto pod domem odpalam go i znowu słysze przekaźnik ( tak jak to opisywałem na samej górze tego tematu z tym, że Check Engine nawet nie gasła podczas jazdy )... poradźcie coś!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unfamiliar Opublikowano 20 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 Wymiełeś aku i regulator choć pisali ci chłopaki o instalacji elektrycznej.Czego jeszcze chcesz?Jedź do serwisu na check elektryki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fischer Opublikowano 21 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 no ale o aku i regulatorze tez pisali ...gdzie jest taki serwis? najblizej Pszczyny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.