vagon Opublikowano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 Minusem jest też straszna podatność na jakość dróg, niewiem jak w innych motocyklach, ale tutaj muszę uważać na wszystko, bo wszystko się odczówa, nawet namalowane pasy czy "lepiki", nawet jeśli nie są śliskie to znosi motocykl na nich. Strasznie, strasznie czuły jest. Do terenu 1/10 pkt. 1, no bo się jakoś da Motor fajny!!! Kazdy kupuje to co mu sie podoba. Co do podatnosci na jakosc drog to w duzym stopniu zalezy to tez od opon. Cisnienie, zuzycie, marka itd. Zauwazylem ze motor roznie sie zachowuje z roznymi oponami. Jezdzilem na Batlaxach, na Michelinach 2CT, Pireli ale musze przyznac ze dla mnie najlepsze kapcie to Conti Sport Attack.Na Waszym miejscu najpierw sprawdzilbym czy opony maja odpowiednie cisnienie a jesli problem nadal istnieje to przy nastepnej zmianie opon kupilbym sobie inne.....bardziej miekkie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chriss Opublikowano 1 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 Wybaczcie za zastój w temacie, lecz nie zawsze tu zagladam Czarkens, już Ci odpowiadam na pytania Zacznę od tego że na szopkach żadko bywam na motocyklu, mieszkam po drugiej stronie Kato 1) Jak się zachowuje przy jeździe z pasażerem. Na to pytanie odpowiem Ci w dniach najbliższych, ponieważ ja z pasażerem nie jechałem jako kierowca, jedynie byłem pasażerem lub kierowcą solo. Spytam mojego tatę, on mi zezna relacje to opisze.2) O tarciu rurą czy podnóżnami nic nie wiem i nigdy się nie spotkaliśmy z czymś takim...3) Wygoda pasażera, oceniam ok. Jest git Trzeba uważać na prawą stopę by nie stawiać na ziemi jak się stoi bo sie można oparzyć o wydech.4) Jak się pogarsza sterowność przy jeździe z pasażerem. Hmm pamiętam że tata coś mówił kiedyś, ale zaraz... Przy zakrętach czuć np jak pasażer się nie przechyli lub w czasie jazdy macha głową, by widzieć co z przodu, ale to chyba wszędzie. No trzeba bardziej uważać na hamulce. W nocy jak się w 2 jedzie to światło kierowcom innym po oczach świeci. Nie wiem jak to wyregulować, możę ktoś wie?5) Przy prędkościach spoko owiewka wystarcza Przy 180km/h z pasażerem (mną) nie urywało mi zbytnio łba, ale czuć było opór. Tata 205km/h jechał i mówił że tragedii nie ma. Nawet miał wtedy kufer i zapomniał o tym Uważam że jest to spoko motocykl na średnio długie wycieczki. Do 600km/dzień. Jako kierowca też fajnie, przez 2 ostatnie ciepłe dni 27/28 sobię trochę pojeździłem. Spoko. Polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarkens Opublikowano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 Witam ponownie,Spoko, nie ma problemu. Przynajmniej widać, że to forum (i ten temat) żyje Na innych czasem trudno doczekać się na npowe wpisy i odpowiedzi.. Jeśli chodzi o zachowanie Yamaszki z pasażerem jakie opisałeć - sądzę że to ogólne tendencje które ma każdy motocykl - z fizyką nie da siędyskutować. Oczywiście jeden będzie wrażliwszy inny prawie w ogóle - to już inna kwestia . Tak czy siak - informacje cenne - dzięki Dzięki raz jeszcze za odpowiedź. Chyba utwierdziłeś mnie w przekonaniu że XJ6 to jest to czego czukam:). W sumie już to wcześniej wiedziałem tylko te dziwne opinie o jeździe turystycznej i z pasażerem... Tak czy siak jak tylko będę w kraju zacznę planować zakup.Może ma ktoś drobne sugestie czy warto rozglądać się za używanymi maszynami już teraz (zima) czy może bliżej sezonu? Kupując teraz sam go sobie przezimuje i mam pewność że jest to zrobione jak należy - łącznie z wymianą wszystkiego co jest do wymiany już teraz. Kupując przed sezonem można trafić sprzęt dobrze do sezonu przygotowany.. Dzięki i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.