Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

czarkens

Użytkownicy
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Katowice

Osiągnięcia czarkens

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam ponownie, Spoko, nie ma problemu. Przynajmniej widać, że to forum (i ten temat) żyje Na innych czasem trudno doczekać się na npowe wpisy i odpowiedzi.. Jeśli chodzi o zachowanie Yamaszki z pasażerem jakie opisałeć - sądzę że to ogólne tendencje które ma każdy motocykl - z fizyką nie da siędyskutować. Oczywiście jeden będzie wrażliwszy inny prawie w ogóle - to już inna kwestia . Tak czy siak - informacje cenne - dzięki Dzięki raz jeszcze za odpowiedź. Chyba utwierdziłeś mnie w przekonaniu że XJ6 to jest to czego czukam:). W sumie już to wcześniej wiedziałem tylko te dziwne opinie o jeździe turystycznej i z pasażerem... Tak czy siak jak tylko będę w kraju zacznę planować zakup. Może ma ktoś drobne sugestie czy warto rozglądać się za używanymi maszynami już teraz (zima) czy może bliżej sezonu? Kupując teraz sam go sobie przezimuje i mam pewność że jest to zrobione jak należy - łącznie z wymianą wszystkiego co jest do wymiany już teraz. Kupując przed sezonem można trafić sprzęt dobrze do sezonu przygotowany.. Dzięki i pozdrawiam.
  2. Witam wszystkich, Zastanawiam się właśnie dość poważnie nad kupnem XJ6 Diversion. Przeczytałem jużchyba wszelkie możliwe testy i opinie i generalnie znam zalety i wady i skłaniam się ku stwierdzeniu że motocykl ten spełnia najbardziej spełnia moje wymagania. Jedno tylko mnie zastanawiam i tu pytanie do Was (chyba głównie do Autora): Jak Yamaszka zachowuje sięprzy jeździe z pasażerem? I nie chodzi mi o osiągi a raczej o zawieszenie. Według jednych testów kiepsko - zawieszenie wręcz klęka i nawet rurą czy podnużkiem można zamieść asfalt przy zakręcie. Inne z kolei testy nic na ten temat nie piszą. A druga sprawa - wygoda pasażera. Również jedne testy stwierdzają że nie najlepiej inne wręcz przeciwnie - że pareset km nawet można przejechać jako pasażer i da radę przeżyć bo jest w miaręwygodnie. Oczywiście nie jest to wygoda jak w babcinym fotelu przy kominku ale jak na motocykl tej klasy i wielkości niby jest ok. Jazda z pasażerem a raczej to że niebardzo potrafięznaleźć jednoznaczne odpowiedzi sprawia że mam mały dylemat. Tak więc jeśli można proszę o jakieś "zeznania" . P.S.: Będzie to moje pierwsze moto więc sprawa nr. 3 - interesuje mnie ogólnie jak bardzo Yamaszka reaguje na pasażera w ogólnym pojęciu? Jak bardzo pogarsza się/ zmienia starowności, podatność itp.? Dzięki raz jeszcze. P.S.P.S.: Chriss - nie odnotowałem póki co 2 uhahanych gości w białych "nocnikach" na białej XJ6 w szopienicach - a bywam tam co jakiś czas u rodziny ..Widocznie wszystko jeszcze przede mną .. Pozdrawiam Zapomniałem o jeszcze jednym. Jako że planuję turystykę motocyklową bliższego i średniego zasięgu (pareset km) a sporadycznie i dłuższą zastanawiam się jak spisują się owiewki w wersji diversion z półowiewką (nie F). To że nie są tak dobrą osłoną przed wiatrem czy deszczem jak full owiewki to zrozumiałe. Pytanie czy są wystarczająco dobre żeby spokojnie i bez urywania głowy czy nóg podróżować z turystycznymi prędkościami (120-150h) a czasem też przyciąć na jakiejś obwodnico pod 200km/h. Pozdrawiam i dzięki za cierpliwośc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.