Gość Mr.Cookie Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Jak w temacie, buja mi moto, troszke telepie na boki kierownica powyzej 2.5 zlotego.Lozysko glowki wymienione .Lozyska w kolach OK- tylni amoryzator OK wymieniony,- tylni wachacz sprawdzony tuleje rowniez OK- Cisnienie w kolach jak fabryka kazala.Nie jest to intensywne od biedy mozna leciec, ale uciazliwe.Co jeszcze sprawdzic ?przy 2.4 zlotego OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterman Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Jakie moto ? Jaki masz olej i sprężyny w przednich lagach ? Koła wyważone ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mr.Cookie Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Moto GSX 1100F. Olej nie wiem jaki na warsztacie zalali, chyba 10w. sprezyny maja 10 tys km najechane, lagi byly cale rozebrane pomierzone ...Kola wywazone? No kiedys byly, po szlifie to sie stalo, w sumie moto dziobem do rowu polecialo. Do 2.4 zlotego ok... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterman Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 no to od tego szlifu trzeba było zacząć temat Ja bym zaczął od wyważenia kół i sprawdzenia czy półki i lagi całe i proste Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mr.Cookie Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Tak polki, lagi proste, pisalem wyzej ze byly wymienione, jak i lozyska w glowce, lozyska w kolach ok, tulerje wachacza ok, nowy amor z tylu, i tym podobne..Chyba ze do dupy mechanik to robil.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterman Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 aha..myślałem, że to wszystko było wymieniane przed wizytą z rowem Ja na twoim miejscu bym sprawdził czy felgi się nie pokrzywiły, czy nie mają pęknięć i wyważył jeszcze raz. No i przejrzał czy może rama w którymś miejscu nie strzeliła. Ten ślizg to było coś poważniejszego ? Miałem kiedyś przypadek, że moto tańcowało i na końcu okazało się, że rama pękła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mr.Cookie Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Rama przejrzana... jest OK, to nie jest rama alu, tylko stalowa;)Rame mozna wykluczyc, na 100 jest oK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 przypominasz mi pewnego raidera który niedawno wyleciał gsx'efem 1100 do rowu na slimaku na banie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mr.Cookie Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Niby nie jest to uciazliwe, bo dopiero od tych granic to czuc, ale dla samego siebei chce to zrobic,Co do opon, kol, chyba bylo by to czuc, przy nizszych granicach.. a nie dopiero przy takiej predkosci... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiloszRR Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 A jak stara ta opona? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mr.Cookie Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Milosz opona ma rok..Pirelli sport Demon przod tyl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterman Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 a skąd Tyś się urwał z tym sikaczem.pl ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CB1 Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 Do 2.4 zlotego ok...To juz konkretne predkosci sa, sprawdz czy owiewki i blotnik sa prosto wzgledem motocykla/kola. Ciezarki na kierownicy to tez istotne elementy. Reszta oczywiscie tak jak wyzej napisane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thrillco Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 wymienialeś cały przód (lagi i połki) na nowe ? a moze używki i jesteś w stu procentach pewny że proste?gdzie i jak sprawdziles ze rury i polki proste?kolega w zeszlym sezonie jechal na ukraine?;> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mr.Cookie Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Nie nie wymienialem polek i lag na nowe, Mechanik rozebral lagi, pomierzyl nie wnikam jak to zrobil ale stwierdzil ze sa OK. Tak w zeszlym sezonie polecialem na UA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.