guzik Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 z uwagi, że moje ostatnie moto to MZ 250, a było to ponad 10 lat temu, więc teraz potrzebuje dość dużego wsparcia przy kupnie troszkę większego moto, wybrałem 954 RR, przeglądam allegro, ale wiedzy fachowej u mnie brak, nie mówiąc, że bałbym się wsiąść na moto celem wykonania jazdy próbnej, proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 to po co kupujesz tak mocny motocykl po takiej przerwie? (odpowiedz sobie najpierw na to proste pytanie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baartt2 Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 No własnie podzielam zdanie DANVIELD'a. Jak Ty chcesz kupic moto na ktory nawet boisz sie wsiąść zeby jazde próbną zrobic. A zabierając kogos aby sie przejchał i ocenił to tez lipa bo kazdemu inaczej moto lezy pod tyłkiem... Z reszta na pierwsze moto (bo mz250 to rower przy dzisiejszych mocach motocykli) kup jakaś 600-tke a nie praktycznie prawie litra... Ale zrobisz jak uwazasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guzik Opublikowano 11 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 w ubiegłym sezonie usilnie szukałem fazerka 600, sądziłem, że to będzie w sam raz dla mnie i nawet nie myślałem o niczym inny (mocniejszym), znalazłem nawet kilka egzemplarzy i skusiłem się na jazdę próbną, niestety ten moto był za mały dla mnie (oczywiście to moje odczucia, mam 189 wzrostu), zrobiłem kilka zdjęć, pokazałem żonie i znajomym i stwierdzili tak samo, a dlaczego 954, ponieważ byłem na zlocie 12.06.2011 na BP (M1) Czeladź, był to mój pierwszy udział w zlocie i o dziwo nikt mi nie odmówił, żebym wsiadł i przymierzył się do motoru, najlepiej siedziało mi się na 954 i R1, dlatego właśnie szukam 954, czytałem o 954 i sądzę, że jeżeli tylko delikatnie będę się z nią obchodził to będzie ok. Wiem, że masz dużo większe doświadczenie, sądzisz, że to za mocna maszyna dla mnie ? możesz mi podpowiedzieć co będzie lepsze dla mnie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guzik Opublikowano 11 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Baartt2, uwierz mi proszę, że ja chcę dla siebie dobrze, jeżeli twierdzicie że 954 to za dużo i nie poradzę sobie, to oczywiście kupię coś słabszego,w końcu to Wy jeździcie czynnie a ja mam dopiero zamiar, więc liczę się z Waszym zdaniem, podpowiedz mi tylko co mam kupić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baartt2 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 No ja tez bym Ci nie odmowil przymierzenia sie z 600-tek polecam srada co prawda tez mogą Ci go odradzać z faktu ze za mocny ale zawsze to troszke słabsze niz litr a konstrukcyjnie wyszedł bardzo rosły motocykl osobiscie posiadam srada z 2000r i powiem Ci ze inne 600-tki sa owiele mniejsze od mojego sradzika jak tylko bedziesz miał okazje przymierz sie do jakiegos srada i zapewniam ze mocy Ci nie zabraknie jezeli tez o tym myslisz zeby miec mocne moto gsxr to 100% sport więc poszalec nim mozna śmialo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turbo88 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Jeśli chodzi Ci tylko o gabaryty a nie o sportowego przecinaka zastanów się może nad VFR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiloszRR Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Znaleźć 954 w znośnym stanie to graniczy z cudem, jak plastik to jak wyżej VFR 800, yzf 600 Thundercat, GSXF750, albo coś podobnego, w okolicach 100 KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baartt2 Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 MiłoszRRWczoraj ogladalem nagranie z wypadku jak Marco transportowali do karetki i sie potkneli biegnąc... Upadli razem z nim... Straszne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Honda_boy Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 Cześć,A jaki to ma być motor? sportowy,sportowo-turystyczny a może jeszcze coś innego? trochę więcej informacji: ile ważysz ile masz wzrostu itd...(uwierz mi lepiej nie brać R1 albo coś podobnego jak masz ze 190cm hehehe będziesz tylko narzekał na ból pleców).Przeznaczenie motoru? Co to ma być? jazda na długie dystanse? Szybka jazda na krótkich odcinkach...itd itp...no i na samym końcu chyba najważniejsze, przedział cenowy?Z racji że miałeś dość długą przerwę sugerowałbym coś słabszego na początek, (na serio to nie jest głupi pomysł, ja na CBR600 śmigam już 4 lata na motorach w sumie 7 i cały czas moja maszynka potrafi mi narobić stracha). Moja lista zamykała by się tu do maszyn dwucylindrowych typu CB500,CBF500,GS500,ER5,mała Ninja 250, VTR250...Przemyśl to co ci tutaj piszę i to wcale nie wstyd wziąść dwucylindrową honde cb500 albo coś podobnego. W dalszym ciągu maszyna taka da Ci mnustwo przyjemności z jazdy, bezproblemowo osiągnoł byś na niej prędkości które wystarczają do utraty prawojazdy , była by też znacznie tańsza w eksploatacji i tańsza! a co najważniejsze!!! Takie motory "wybaczają" młodemu kierowcy znacznie więcej niż maszyny z ponad 100konnymi silnikami.szerokości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guzik Opublikowano 13 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 dzięki wielkie za podpowiedzi, więc teraz zaczynam poszukiwania dużej (tak żebym z moim wzrostem 189 nie wyglądał dziwnie), sportowej 600-tki, do 15 tyś zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abaddon Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 Jeśli masz 189 cm to 954 i tak gabarytowo będzie mała... będziesz wyglądał jak słoń na małpie Mam ponad 180 cm i ponad 110 kg.. siadłem na fazera, to jak na rowerek mojego syna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guzik Opublikowano 13 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 Blue Bird super porównanie słonia na małpie:) ale faktycznie tak jak opisałem wyżej gdy siadłem na fazerku 600 miałem dziwne uczucie, że siedzę na małym motorku, zaraz przypomniała mi się motorynka za młodych lat, oczywiście jak zapaliłem i przejechałem jakieś 10km to banan z tworzy nie schodził mi przez kilka godzin (radość nie do opisania ) a z 1100XX bym sobie poradził, czy raczej za silne jak dla mnie ? może taki moto będzie mi pasował gabarytowo ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abaddon Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 Gabarytowo na pewno.Motocykl ma taką samą moc jak 954, większy moment obrotowy, ale jest sporo cięższy.Poradzisz sobie na pewno, bo XX prowadzi się sam... zresztą zapewne nasz forumowy thrillco powie Ci dokładnie to samo Nie wiem co Ci powiedzieć... czy to dobre moto po takiej przerwie, czy też nie... to zależy od Ciebie- od tego co masz w głowie.Jeśli masz nawalone w łepetynie jak cyganka w tobołku, to nawet skuter z Tesco jest dla Ciebie śmiertelnym zagrożeniem Do Czeladzi masz rzut beretem, więc możesz do mnie podjechać i sobaczyć sobie Iksa na żywca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thrillco Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 czy dobry na pierwszy moto? hmmm dla dorosłego i ogarniętego faceta myśle ze dałby rade. sprzet napewno duzy i wygodny, moc oddaje plynnie a za 15k wyrwiesz juz cos dobrego spokojnie, modele kolo 2002roku i w gore. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Honda_boy Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 No jeśli tak bardzo musisz mieć te 100koni albo więcej to sugeruje VFR800, zaje...fajne moto, możliwe że sam zmienię na to właśnie moto w tym sezonie (no chyba że mi odwali to Blackbird i nie widze innych opcji przynajmniej dla siebie).Ja mam 187cm i w ostatnie wakacje na F4 zrobiłem Nurburgring i pół Europy bez zająknięcia zrobiła 2500km, a i ja nienajgorzej się czułem po parodniowej wyprawie, tak więc CBR F-ka też bym mógł Ci polecic bez problemu...za jakieś 15tyś to już ładne zadbane moto wyrwiesz, ostateczna decyzja należy do Ciebie, w końcu Twoja kasa i Twoja sprawa. Ja i tak się upieram na tym że nie powinieneś brać nic większego niż 500cc na początek, polskie drogi w opłakanym stanie, wymagają sporo doświadczenia od motocyklisty a wbrew pozorom łatwiej to doświadczenie zdobyć na słabszym i lżejszym motorze... Co kolwiek weźmiesz niech Twoja nowa duma i chluba trzyma się w winklach!!! Szerokości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abaddon Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 VFR to VTEC, więc dla nowicjusza to nie jest dobry pomysł... poza tym, do dużych moto raczej nie należy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abstynent Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 Niekoniecznie - przecież nie każda VFR ma V-tec. Poza tym myśle, że właśnie VFR jest idealne jeśli chodzi o rozmiar - nie jest za duża. Myśle, że w sam raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiloszRR Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 VFR to VTEC, więc dla nowicjusza to nie jest dobry pomysł... poza tym, do dużych moto raczej nie należy.A to niby dlaczego? Jeździłeś V-TECiem. Bo ja tak, i jakoś tego "kopa" cieżko było wyczuć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guzik Opublikowano 14 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Blue Bird dzięki serdeczne, z pewnością skorzystam z możliwości oglądnięcia moto na żywo, odezwę się do Ciebie na pw, w tzw. między czasie sprawdzę gdzie na śląsku jest jakiś większy komis i zacznę próbować się do każdego moto, wierzę, że dopasuję moto pod siebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.