niedzial Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 witam mam taki problem mianowicie zarżnolem silnik w f2 kupilem drogi silnik ale od horneta z 2000 roku z tego co pamietam .silnik siedzi w ramie wszystko jest podlaczone motocykl odpala ale nie wkreca sie w obroty do 2tys chodzi nirmalnie dalej sie dlawi i prycha jak by sie paliwo konczylo i teraz tak instalacja z modulem jest od f2 dekielek z impulsatorem tez bo nie bylo w silniku krucce ssace f2 gazniki hornet i mocno sie zastanawiam co moze byc nie tak moze ktos z was juz wstawial silnik od horneta do f2 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTEK Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 Zobacz najpierw czy nie masz zajeb... filtra paliwa, przeczyść i zobacz - może akurat pomoże. Miałem tak w swojej F2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brojler Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 Jakie gaźniki wsadziłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 gaźniki z horneta wsadził. hmm wg mnie powinien gadać. Zobacz gaźniki i koniecznie odpalaj z załozonym filtrem/ boxem bo gaźniki sa podcisnieniowe więc bez filtra silnik moze dziwnie chodzić. Nawet jakby gąxniki nie podawały paliwa a ze strzykawki sikniesz do filtra to jak wszystko jest ok to wejdzie na obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niedzial Opublikowano 22 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 box z filtrem jest zalozony i skrecony, bo to raczej nie jest wina swiec bo pali od strzala cos kiedys obilo mi sie o uszy ze gazniki od horneta sa pod innym kontem ustawione i montujac je na kruccach od f2 czy f3 ten kont ustawienia sie zmienia i moze byc problem ale nie chce mi sie wierzyc ze w tym tkwi problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 jakbys gaźniki pozostawił suche a ze strzykawki puszczał paliwo do boxa to powinien sie wkrecić jezlei sie wkreci to wiesz ze to wina gaźników Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.