samoyeds Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Hej,Takie mam pytanie. w kawie wybija mi 2bieg, ale tylko na początku. Jak się rozpędzę to nie ma problemu(tyle że cały czas muszę trzymać "dźwignie" żeby nie wybiło"). Co może być przyczyną? wodzik czy zębatka(tyle że nic nie trzaskało wcześniej, a jakoś go na tej dwójce nie żyłowałem)dzieki za pomocLwG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiloszRR Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Jak nie rozbierzesz to się nie dowiesz, może być ścięty synchronizator i dlatego wyskakuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baartt2 Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Jak dobrze mi wiadomo skrzynie biegow w motocyklach nie maja synchronizatorow... Przynajmniej tak pisali na ścigacz.pl gdy opisywali redukowanie biegow z wyrownywaniem obrotow poprzez dodanie gazu przez to ze nie ma synchronizatorow... hmm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Kilka lat temu chłopak się zabił na 10 -ce bo mu się któryś bieg chyba 3 sam czasami redukował.Oczywiście nic to nie wnosi do tematu bo u Ciebie 2 ale wypadek był masakra.Musisz dzwonić i się pytać po warsztatach ile naprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiloszRR Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Jak dobrze mi wiadomo skrzynie biegow w motocyklach nie maja synchronizatorow... Przynajmniej tak pisali na ścigacz.pl gdy opisywali redukowanie biegow z wyrownywaniem obrotow poprzez dodanie gazu przez to ze nie ma synchronizatorow... hmmNiewiem jak w kawie, ale ja podobno mam synchronizowaną skrzynię, więc mit obalony. Jakby ktoś nie wierzył to odsyłam:http://www.bmw-motor...res/S1000RR.pdf"6-speed synchromesh gearbox with spur gears" str 12/13 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samoyeds Opublikowano 8 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 a czy to może być ewentualnie wina sprzęgła? bo gdzieś mi sie coś o uszy obiło... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 Można się pocieszać że może sprzęgło ale wszystko wskazuje że skrzynia do roboty.sam tego nie ogarniesz lepiej nawet nie próbuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baartt2 Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Miłosz aleTy masz bmw i to jaki rocznik wiec nie wiem czy mit obalony w starych moze nie byc i z reszta ogolnie moze nie byc wiadomo ze niemcy jak moga to zrobia inaczej niż konkurencja a japonczyki mogą nie miec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 tam niema synchronizatorów. Moim zdaniem jak rozbeirzesz skrzynie to obejzyj sobie wodzik i "pamięc" szczególnie ta ostatnia siada przy jeździe na gumie bez sprzegła przebijając z 1 na 2jke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samoyeds Opublikowano 10 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 no ale moto nie był jeżdżony na gumie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Ale od nowości go masz?Znajomy opowiadał teraz jak kolega kupił moto z przebiegiem 50 tys km.Zaczeli robić serwis wymieniać filtry a na powietrza ostatni zapis sto dziewięćdziesiąt parę tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samoyeds Opublikowano 10 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 No od nowości to nie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baartt2 Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 No to na 90% ktos juz śmigał na gumie :PP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiloszRR Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 Miłosz aleTy masz bmw i to jaki rocznik wiec nie wiem czy mit obalony w starych moze nie byc i z reszta ogolnie moze nie byc wiadomo ze niemcy jak moga to zrobia inaczej niż konkurencja a japonczyki mogą nie miecNo nawiązałem się do wypowiedzi Tomka Kulika ze wspomnianego portalu. Tam wyraźnie napisał że w motocyklowych skzyniach nie ma synchronizatorów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wawa Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Zazwyczaj uszkadza się wodzik oraz dwa koła skrzyni które pracuja ze sobą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niedzial Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 to normalne po jakims czasie jak sie lata na gumie tak jak koledzy pisza dwa kola zebate i czasami pamietnik do roboty robilem juz w R1 fajerach te 2ki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.