will23232 Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 Witam! mam zamiar teraz kupic oponki nowe przod i tyl do thundercat YZF 600R 120/60 ZR17 / 160/60 ZR17 ktore Waszym zdaniem sa lepsze Michelin Pilot Power 2CT czy Dunlop Sportsmart ??? Bylem od samego poczatku za Michelin ale poczytalem troche na necie info i zastanawiam sie nad sportsmart ( lepsze opinie...) Co wy sadzicie>??????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTEK Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 Najpierw pasowało by się przywitać.Co do opon to z tego co się orientuje i wyczytałem to dunlop rzeczywiście są lepszymi oponami ale na tor, mają troszkę lepszą przyczepność, większy zakres w zakręcie i minimalnie szybciej się zużywają.PP 2CT w zasadzie na ulicy niczym nie odbiegają od tych dunlopów a lepiej sprawują się na mokrym, sam oceń co będzie dla Ciebie lepszym rozwiązaniem. - minimalnie lepsza przyczepność co na torze pewnie jest odczuwalne czy większa pewność w prowadzeniu maszynki w ewentualnym deszczu Sam w listopadzie zakupiłem PP2CT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
will23232 Opublikowano 12 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 Dzieki wielkie za pierwsza odpowiedz. Wlasnie od poczatku bylem za PP 2CT ale poczytalem troche na roznych forach i polecaja tez dunlopa i jest ponoc bardziej wytrzymalsza niz michelin... Jesli ktos moglby jeszcze cos doradzic to bede wdzieczny. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
will23232 Opublikowano 12 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 Najpierw pasowało by się przywitać.Co do opon to z tego co się orientuje i wyczytałem to dunlop rzeczywiście są lepszymi oponami ale na tor, mają troszkę lepszą przyczepność, większy zakres w zakręcie i minimalnie szybciej się zużywają.PP 2CT w zasadzie na ulicy niczym nie odbiegają od tych dunlopów a lepiej sprawują się na mokrym, sam oceń co będzie dla Ciebie lepszym rozwiązaniem. - minimalnie lepsza przyczepność co na torze pewnie jest odczuwalne czy większa pewność w prowadzeniu maszynki w ewentualnym deszczu Sam w listopadzie zakupiłem PP2CT.No tak a co do przywitania to sorki ze tak z grubej rury wyskoczylem WITAM SERDECZNIE WSZYSTKICH FORUMOWICZOW MANIAKOW!!!!! Jezdze Yamaszka thundercat YZF 600R mieszkam nieopodal pieknej miejscowosci Miedzybrodzie ( nie urazajac nikogo bo kazda miejscowosc moze byc piekna) Tak wiec witam i pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brojler Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 nie urazajac nikogo bo kazda miejscowosc moze byc piekna) Moja jest mojsza niż Twojsza Ja bym brał Dunlopka. Wsio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
will23232 Opublikowano 12 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 Moja jest mojsza niż Twojsza Ja bym brał Dunlopka. Wsio.Byc moze jest mojsza napisz czemu wolalbys Dunlopa? Dziekoweczka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 Każda nowoczesna opona turystyczno sportowa wystarczy do tego moto.Można założyć i sportową ale jej przebieg będzie krótszy większe opory toczenia minimalnie ,budowa opony sprzyja i ułatwia mocne pochylenia motocykla,zakres temperatur pracy jest inny mniej obszerny.Teraz pytanie czego potrzebujesz przyczepności,przebiegu? itd Ja i tak bym stawiał na pirelli bo wiem która jest do czego a angel jest tzw środkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
will23232 Opublikowano 12 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 Jak dla mnie najwazniejsza jest przyczepnosc oraz jak zachowuje sie opona na mokrej nawierzchni. Jesli chodzi o przebieg opony wiadomo ze duzo zalezy tez od motocyklisty, od warunkow w jakich sie jezdzi ,od km itp.. Chcialbym wybrac najlepsza o b.dobrej przyczepnosci i ktora wystarczylaby mi na przynajmniej 2 - 3 ...sezony.... Czytalem ze dunlop najlepiej wyszedl w testach (ale to chodzilo o tor, byla to 120 i 190) i to mi dalo do myslenia . Mam nadzieje ze moge link wstawic:http://www.motocykl-online.pl/artykuly/test-opony-sportowe-120-70-zr-17-i-190-55-zr-17 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turbo88 Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 Moje osobiste odczucia są takie. Najpierw miałem Bt 002 czyli oponę typową na tor, wszystko super ale nowa skończyła się po 3500km. Potem Pilot Power 2ct i muszę powiedzieć że strasznie fajnie mi się jeździło. Szybko się nagrzewała i trzymała jak głupia. Teraz mam Pirelli Diablo Corsa i jak się skończy to biorę ponownie PP 2ct bo najpewniej się na nich czułem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 Tego pure kolega w jeden sezon zakończył ok 15 tys przebiegu.Motocykl testowy s1000rr czyli bez obrazy w twoim każda da radę.Opony z wyższej półki tu:http://www.netcar.pl/opony/motocyklowe/szosowe/pirelli/pirelli+diablo+supercorsa+front+120+70zr17+58w+sc2+m+c+tl,,,,,W_-_do_270_km%20h,84,,,,,,,,,,,,,,,,,120%2070_17,1032,0,5-0,115538195,szi.htmlZa bardzo się przejmujesz jedna opona i druga jest ok.Zawsze jest tak że jednemu ta podchodzi a drugiemu nie.Sport smart wypadł najlepiej a znajomy w deszczu na nim glebę przywalił.I o czym to świadczy?o niczym jedynie o tym że miał pecha tego dnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
will23232 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 OK dzieki wielkie za info. Mysle ze zostane przy PP 2 dam znac na sezon jak sie sprawuje. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Weeider Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 A co sądzicie o Michelin Pilot Sport ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cathykgb2 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 pilot sport - dobra guma, sportowa jak nazwa mówi, mam taki komplet na fazerze - dobrze trzyma asfalt ale ja na kolanie nie latam, gum nie walę, i nie przypaliłam jeszcze tyłu, więc moja opinia mało wiarygodna tył mi wystarczy (bo jeszcze ciutke zostało bieżnika) na jakieś 2tyś -3tyś km jeszcze (w sumie przejechane będzie na nim ok 12-13tyś km po polskich i czeskich asfaltach, 60%trasa, 40%miasto, przy normalnej turystycznej jeździe), przód wiadomo na dłużej wystarczy, ogólnie jestem zadowolona z ich użytkowania, ale ciężko już dostać coś w miarę dobrze leżakowanego bo produkcja skończyła się z końcem 2009r. Teraz na założenie czeka komplet PR3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oliwer74 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 Ale czy warto przepłacać w oponach Michelin Pilot Power za dodatek 2CT do jazdy jak domniemam szosowej...Chcialbym wybrac najlepsza o b.dobrej przyczepnosci i ktora wystarczylaby mi na przynajmniej 2 - 3 ...sezony...Ciekawe...b. dobra przyczepność ?? no i przebieg przynajmniej 2-3 sezonów coś mi się tu gryzie... lecz zawsze się mogę mylić Chyba ze motong ładnie w garażu stoi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
will23232 Opublikowano 14 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 Ale czy warto przepłacać w oponach Michelin Pilot Power za dodatek 2CT do jazdy jak domniemam szosowej...Ciekawe...b. dobra przyczepność ?? no i przebieg przynajmniej 2-3 sezonów coś mi się tu gryzie... lecz zawsze się mogę mylić Chyba ze motong ładnie w garażu stoi... Juz zamowione PP 2 . na sezon sie okaze jak sie sprawuja i dam znac na forum jak jest. A wczesniej mialem dunlopy sportmaxy i powiem szczerze tyl nawet spoko ale przod klapa totalna wg.mnie wogole asfaltu sie nie trzymala.... ( moze ja na jakas h. wersje trafilem...) Dlatego teraz wybralem michelinka sie okaze jak jest i na jak dlugo styknie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 Ciekawe co Kasia powie bo te PR3 to wyglądają jak wielosezonowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cathykgb2 Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 pojeździmy zobaczymy jak mi stykną na 20tys km to były warte zakupu - no chyba że wcześniej motór zmienię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.