kolejoz Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 witam! prośba czy mógłby ktoś wrzucić pare słów o tym moto i czy nadaje sie to coś na pierwsze moto z góry wielkie dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unfamiliar Opublikowano 19 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 Ja zapodałem trampka na pierwsze moto. `88 rocznik. Po przejściach. Zrobiłem co mogłem i szczerze mówiąc łatwo nie było. Do dziś latam po polach od czasu do czasu i do roboty. Fajnie się przeciska po chodnikach i trawnikach:)))Jeśli masz 190 cm to nie jest złe moto na start. Chyba.Chociaż placyku na nim nie zrobisz:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolejoz Opublikowano 19 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 witka mam jakieś 174cm.demon prędkości mną nie włada tak żespoko.ale motor wizualnie mnie oczarował nie wiem jak będzie w realu ale na razie to nr1.jestem świeżak oprócz simsona i rowerów to nic nie ujeżdzałem chociaz w garażu parkuje PANONIA ale jes przerobiona na trójkołowca plus przyczepka mysle że z trampkiem dam se rade.chodzi o to że boje sie kupić jakiegoś łupa bo nie mam otym pojęcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madness Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 witam! prośba czy mógłby ktoś wrzucić pare słów o tym moto i czy nadaje sie to coś na pierwsze moto z góry wielkie dzięki.Dobry dla rosłych, bardzo wygodny, po zapakowaniu w bagaż i pasażera brakuje mocy. Do jazdy solo dobry. Dość dobra ochrona przed wiatrem. Silniki wytrzymują bardzo duże przebiegi, nie są wysilone, są tańsze w eksploatacji od czterocylindrowych rzędówek. Fajne zawieszenie, dobrze wybiera polskie "drogi", duża średnica kół i szprychowanie pozwalają na jazdę po drogach nieutwardzonych. Wadą dla mniej doświadczonych jest dość wysoko umieszczony środek ciężkości. To jednak cecha wszystkich "drogowych enduro". Trzeba przyzwyczić się do wrażenia "walenia się w zakręt". Motocykl nie nadaje się do szaleństw (miękkie zawieszenie, przeciętne hamulce). To spokojny motocykl, wg mnie dobry do dalekiej turystyki solo. Uwagi dotyczą lx650, z 700 nie miałem do czynienia. Rozważ również suzuki vstrom 650 - zbliżony do transalpa, wg mnie wygodniejszy i żwawszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toomek Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 Zgadzam się z przedmówcą. Nadmienię tylko tyle, że jakiś czas temu interesowałem się tym motocyklem i niestety odpuściłem. Po wnikliwej analizie wszelkich for i allegro stwierdzam, że jeżdżąc trzeba wozić ze sobą w plecaku zestaw narzędzi i części zapasowych. Może i te silniki dużo potrafią, ale niemal w KAŻDYM właściciel "grzebał" i wymieniał to czy tamto.. A nówek już dawno nie uświadczysz.. Podobnie sprawa wygląda z Alpinami itp. Być może za sprawą właśnie wertepów i dużych odległości. Ale jak to mówią coś za coś. Był tu na forum wątek w którym ktoś opisywał zdaje się trampka, no i po zakupie chyba jeszcze 4 tysie wsadził do niego. Taka prawda. Powodzenia w znalezieniu dobrej sztuki.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolejoz Opublikowano 20 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 174cm.105kg. żywej wagi tak że chyba rosły jezdem albo otyły nieważne szaleć raczej nie zamierzam ale dzięki za podpowiedzi.powstał tylko następny problem im więcej wgłębiam się w temat tym większy mentlik w głowie ale dzięki za podpowiedzi . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.