Lukasz12211 Opublikowano 27 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 Cześć Wam !Tak jak już niektórzy z Was wiedzą, jestem w posiadaniu Yamahy R6. Mam do Was pytanie, czy spalanie rzędu 11 litrów to norma w tych motocyklach ? Z tego co popytałem znajomych, to stwierdzili że za dużo, tym bardziej jeśli chodzi o mój styl jazdy... Mówili także, że te 11 litrów to bardziej górna granica w litrówkach, a nie 600 ccm. Byłem nastawiony na spalanie rzędu 8-9 litrów w mieście, ale czy 11 to nie przesada ? Czy może to być wina gaźników ? Może po prostu czas na ich regulacje i synchronizację ?Dodatkowym minusem, który zauważyłem dopiero teraz (wcześniej tego typu działań nie było) jest to, że aby go zapalić, trzeba dodać mu trochę gazu, bo samo naciśnięcie startera nie zapali go - zatem czy to normalne ? Z tego co pamiętam, to w przypadku Hondy i Yamahy, które miałem wcześniej, wystarczyło nacisnąć starter i paliły na dotyk, taka sama kwestia była jeśli chodzi o ssanie - z włączonym ssaniem paliły na dotyk, jednakże teraźniejsza Yamaszka potrzebuje odrobiny gazu nawet jak jest bardzo zimna i zapalana na ssaniu. Gazu wystarczy dodać minimalnie, ale jednak musi być...Słuchaj kwestii ekspertów w tej sprawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manka Opublikowano 27 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 Wizyta u doktora w sprawie gaźników Cię czeka.A to, ze odrobiny gazu dodajesz to nic nie szkodzi, ja mojej hornetce też czasem musze dodaćA jaki przebieg masz w motocyklu tak w ogole? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 27 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 Moja pali średnio 6L i się zastanawiam czy nie za dużo W 6L się mieści poruszając się na trasach w zakresie 120km/h często 150 a dobijając czasami do 180.Jeśli od 150 do 200 ok 7L-8L wszystko zależy od warunków czyli przede wszystkim wiatr i czy są częste zmiany tępa od 150.Najwięcej pali jak się jedzie za kolegami bo cały czas się kogoś goni i trzeba dokładać gazem.Zapalanie pierwszy fazer i R6 ma podobnie że ssanie i lekki gaz.ale to nie zawsze.Jak już jest trochę ciepła wciskam start bez gazu.Filter masz na pewno KN ja wole oryginał(mniejsze spalanie) i wydech przelotowy(też podbija spalanie)Na pewno na dzień dobry wszystko do regulacji albo nadgarstek do regulacji.Możliwe że ssanie nie odbija. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz12211 Opublikowano 27 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 Sssanie odbija idealnie, ze ssaniem nie ma problemu Jutro wieczorem podjadę do znajomego, żeby zobaczył co z tym nie tak. Według mnie po prostu trzeba wyczyścić i wyregulować gaźniki. Filtr z tego co wiem to właśnie KN i do tego tłumik oczywiście przelotówka Jestem świadom, ż spalanie może się dźwignąć, ale do stopnia 11 litrów na setke ? W mieście przecież nie szalejesz, wiadomo że głównie 2-3 bieg, no ale bywa też czasem że jedzie się spokojnie na 4 biegu przy tych 4 tyś RPM Faktycznie - od czasu do czasu obroty zbliżają się do 13 tyś, no ale sporadycznie.P.S.Przebieg 24 tyś km, pierwsza rejestracja 03 r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oliwer74 Opublikowano 27 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 A kiedy filtr powietrza czyściłeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.majzel. Opublikowano 27 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 zrób dobry serwis, gaźniki, zawory, filtr, świece jak nie wiesz kiedy to było robione i zobacz poźniej choć z tego co wiem czasem R6 potrafiła dużo zjeść w mieście ale trzeba było ją pałować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 27 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 Ten filtr daj nowy zwykły.Ale mam znajomego co tak jeździ ale hornetem.Leje za 5 dych i ogień w mieście.Jak rezerwa zaświeci się to do domu.Osobiście uważam że to głupota i proszenie się o nieszczęście.Ale hornet poniżej 8 mu nie schodzi.Nic dziwnego jak 6 czy 5 się nie wbija.Regulacje przy takim trybie jazdy nic nie dadzą tylko lepsze zapalanie.Mam podobny przebieg,przy tym przebiegu powinieneś mieć klocki jeszcze oryginał yamaha uszczelka pod deklem zaworów oryg.i tarcze nie liźnięte.Moim zdaniem ktoś dał przelot i KN a nic nie regulował.Daj zwykły filtr i syncho gażników.A na zimę pełny serwis koniecznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz12211 Opublikowano 27 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 Byłem u znajomego wieczorem i wszystko się wyjaśniło. Tak jak przypuszczałem - wina gaźników - do regulacji, czyszczenia i synchronizacji. Do tego zmiana filtra. sgregor242 - właśnie jestem tego samego zdania, ponieważ poprzedni właściciel wogóle nie wiedział o co chodzi z tymi regulacjami, czyli po prostu był założony tłumik i filtr i tak jeździło się bez jakiejkolwiek regulacji. Zawory niby w porządku, a to z tym paleniem mechanik stwierdził ze normalka, że to jest akurat najmniejszym problemem.Wracając dzisiaj wieczorem z przejażdżki zauważyłem, że z komina przy puszczeniu gazu z większych obrotów (ok. 8-10 tyś) strzela płomień i taki strzał. Konsultowałem to z tym znajomym i stwierdził, że przy przelotówce to normalne, jednakże również to może wynikać z niewyreguolwanych gaźników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Ja bym ten przelot też zmienił na jakiś wydech akcesoryjny z db killer i dopiero regulacje.Akurat znajomi co mają pełny przelot to wszyscy mają wyższe spalanie a paliwo drogie,mandaty też,na czechy strach polecieć.Kolega opowiadał jak w niedziele jednemu za zagiętą tablice wlepili 1800złJednak ogień z rury kto by nie chciał mieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manka Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 [..].Ale hornet poniżej 8 mu nie schodzi[..]BeZeDura no chyba, że używa sie pierwszych 3-4 biegów tylko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gozdzik77 Opublikowano 24 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 Kolego przyczyną twojego dużego zużycia paliwa są uszkodzone zaworki iglicowe w gaźnikach.Absolutnie musisz je wymienć gdyż to właśnie one przepuszczają paliwo w momencie gdy zaworki są "teoretycznie "zamknięte pompa dalej tłoczy paliwo do komór pływakowych.Koszt wymiany zaworków to ok.15-20zł za sztuke + ewentualne oringi pod gniazda tych zaworów wszystko dostaniesz w larssonie.Warto też wyczyścić filtr powietrza jeżeli masz K&N lub wymienić na standartowy.Wymiana tych zaworków jest prosta przy okazji ustaw sobie poziomy paliwa w komorach pływakowych zgodne z serwisówką.Co do zapalania z gazem to czasami niektóre motocykle tak palą tym bym sie nie stesował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gozdzik77 Opublikowano 24 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 Na oko te stare zaworki mogą wyglądać że są ok ale to tylko pozory.Wymień je a będzie dobrze! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 24 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 zdziwisz sie, rrka potrafiła spalic 12 litrów przy pełnej manetce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz12211 Opublikowano 29 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2011 Rozumiem przy pełnej manetce, ale przy w miarę spokojnej jeździe w mieście ? Jak na razie Yamaszka siedzi rozkręcona w garażu, czas częściowych zmian nastał Zaraz przed sezonem jadę na regulacje gaźników + synchro. gozdzik77 jesteś pewien, że to właśnie wina tego co piszesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wichun Opublikowano 29 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2011 No 11 litrów to sporo ,ja w poprzedniej yamaszce fj1200 spalałem max 10l (z dynojebami ,tłumikiem 4w 1 ,i sportowym filtrem) i w sumie żeby go w te 10 litrów sprowadzić musiałem go ostro katować po autostradzie .Myślę ze tak jak powyżej piszą ,filter regulacja gaźników i spalanie zleci na te 6 litrów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 29 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2011 DANVIELD jest mechanikiem nic nie kop sam tylko daj np. do niego.Tu jest potrzebny dobry mechanik.Żaden kolega żaden sąsiad.Sam się w życiu do tego nie zabieraj moto będzie Ci za to wdzięczne.Będzie paliło 6L zobaczysz.Jak będziesz naprawiał przez forum to nic dobrego z tego nie wyjdzie.Aby 11 spaliła to musi być zdrowe ciągnięcie po obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.