kainu Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 Nie znalazłem podobnego tematu a może być ciekawy. Jeśli macie w swoich warsztatach przypadki w które ciężko uwierzyć/są śmieszne itd. pstrykajcie foty i wrzucajcie. Mój wczorajszy dzień w pracy przyniósł taki oto owoc:Pasek pochodzi z silnika kolizyjnego, samochód przyjechał na przegląd o własnych siłach, po zdjęciu osłon rozrządu okazało sie że znaki są dalej na swoim miejscu, cuda w motoryzacji też sie zdarzaja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotRR Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 Szok! Wiadomo jakiego producenta ten pasek i po jakim przebiegu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kainu Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Napisze jeszcze raz, coby nowi nie pomyśleli że temat umarł.. Pasek fabryczny, przebieg 110 kkm (wiarygodny)P.S. Ktoś tu wcześniej wrzucił link do forum gdzie podobnych przypadków było "miliony", można jeszcze raz ten link? Całości nie zdążyłem przeczytać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterman Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Mówisz, masz http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=434 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kainu Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 źle złozony rozrżad, nowiutki tłok i zaworek poszły sie yebac!stukanie panewki.. TAK.. erm.. nie pekł Ci wał! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kainu Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Danvield ty trzymasz ten tłok w ręce? Wygląda mi to na jakąś reklame, ni nagaru, ni śladów użytkowania i ten zawór tak ładnie zagięty Ostatnio rozbieraliśmy na warsztacie silnik po kolizji, na tłoku i zaworach 0 śladów, tylko różnica poziomu tłoków razem pracujących zdradziła że głębiej znajdziemy wygięty korbowód Wał interesujący Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 jak obrucisz silnikiem bez napinacza i poleci Ci łancuch to bedzie bez nagaru;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kainu Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Klocki sie kończą? Pedał hamulca nisko bierze? Zwłoka swoje kosztuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luckyluke28 Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 hehe ciekawe jaką ten hamulec miał skuteczność , widać że nie najgorszą bo ktoś tak jeszcze długo jeździł .. czyżby klocki hamulcowe to "chwyt marketingowy " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiloszRR Opublikowano 5 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 A w czym ten zacisk pływający "pracował"? Swoją drogą niezły hardkor z gościa co tym jeździł.Zeszlifowane jakieś 4-5 mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wichun Opublikowano 5 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 Szkoda ze nie mam zdjec ze swojego japonca XV1000tr1 kupilem sprzeta chyba w 90 latach jakos i po przejechaniu 3 tysiecy km padl wal .Okazalo sie ze panewki byly z poloneza szlif B cokolwiek to znaczy:p .Przed wybuchem silnika bylem w Bielsko -Bialej u Olka motocykle z prosba o wymiane plynow i uszczelniaczy w przednim zawiechu ,po okolo 2 dniach otrzymalem telefon ,ze mam przyjechac i odebrac moto bo oni nie podejma sie naprawy.Zdziwilem sie strasznie, ale coz nie wy to inni.Jednak po przyjezdzie do domu stwierdzilem, ze nie moze to byc az tak trudne zebym sam tego nie zrobil.Poprosilem kumpla i w garazu zabralismy sie za demontaz,jakiez bylo nasze zdziwienie kiedy po zdjeciu gornej polki okazalo sie ze nie da sie lag zdjac z dolnej .Pomyslowosc nie zna granic ,poprzedni wlasciciel postanowil je wydluzyc nabijajac na nie wstawki z rur Imadlo mlot i po kilku godzinach udało nam sie owe rury usunac .hahaha przez kilka lat trzymałem potem to co było miedzy laga a tymi rurami. A byly to paski z puszki po piwie z napisem heineken POLAK POTRAFI .Kupiłem hebla za 9000 zl a wsadzilem w niego 2 tyle swego czasu bylo to slawne moto i najdrozsze virago na śląsku,ale bylem uparty i naprawialem ....AHA zapomnialbym o najwazniejszym na urlopie podczas wyjazdu na mazury obladowane moto oraz pasazer na jakiejs wsi poprostu sie zapadlo na tylny blotnik .Naprawa szybka -wizyta u spawacza i spawanko tylnej podramowki .Po przyjezdzie do domu i zdemontowaniu tego elementu okazalo sie ze w calosci jest dorabiany a material uzyty do motocykla o pojemnosci 1000cc to rury wodne z domowej instalacji przekroju niepamietam znaleźliśmy w nich nawet jeszcze kamień który się w nich osiadł To chyba tyle z doświadczeniem mojego pierwszego japońca:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kainu Opublikowano 5 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 Zacisk jest z samochodu nissan cabstar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotRR Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Niedawno na forum audi chłopak pisał jak wyrwał z rąk druciarzy audi 200 (2.2t 20v, już wielka rzadkość i rarytas). Brakowało mocy i doznał szoku jak zaczął szukać przyczyn. Okazało się, że w turbinie nie ma wirnika! Z ciekawości zadzwonił do poprzedniego właściciela, który oczywiście w momencie sprzedaży nic o tym nie wspomniał i dowiedział się, że turbo głośno chodziło to obcięli z mechanikiem (!!!) ten wirnik dochodząc do wniosku, że 2.2 i 5 cylindrów i tak się uciągnie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.