Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Dymi na ciepłym silniku.


Skovi

Rekomendowane odpowiedzi

W przebieg wyświetlany na budziku za bardzo nie wierz chyba ,że masz go od nowości sprawdź czy jest obecność oleju w płynie chłodzącym, sprawdź czy ubywa cieczy chłodzącej bądź oleju. Jeśli masz uszkodzoną uszczelkę to miesza się woda i olej albo jedno z nich dostaje się do komory spalania wszystko zależy od miejsca jej uszkodzenia. Zobacz jeszcze czy po nagrzaniu silnika nie podnosi się poziom cieczy, bądź nadmierny wzrost jej ciśnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest silnik chłodzony powietrzem tylko. Wymieniłem uszczelniacze zaworowe i uszczelki pod cylindrem i głowicą i trochę kopcił przez 5 min ale teraz jakby już nie. Nie było jakimś cudem jednej tulejki olejowej w głowicy ( DANVIELD dobrze wyczułeś ;) ). Lecz jest problem drugi: nie chodzi na jeden cylinder, niby sprawdzam iskrę i jest. Czyżby moduł zapłonowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mniej więcej to, o co mi chodzi - ale zacząłbym nie od wymiany, a od sprawdzenia, czy to może być właśnie to :lol:

Tylko jak napisałem - ja się nie znam i tylko tak rzuciłem hasłem o przebiciu, bo czasem się zdarza i ludzie nie wiadomo co wymieniają, bo przecież iskra jest.

Lepiej zaczekaj na Danvielda czy innego doświadczonego motocyklistę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okazała się świeca walnięta :D śmiga na dwa, ale dalej trochę przerywa czasami (wymienię jeszcze kable i fajki), kopci z jednego gara na siwo dalej :D Zbiera się fajnie, nie czuć, że jakoś jest słaby.

Możliwe, że jak ktoś go używał długo na jednym garku tylko, to uszkodził jakoś ten gar który nie chodził i teraz kopci? Mam ku temu podejrzenia, bo moto chodziło na nauce jazdy tylko po placu przez rok czasu i nie było nic robione, a koleśowi to nie przeszkadzało, bo i tak nie chciało mu się tego naprawiać. Jak wymieniałem uszczelki to oglądałem cylinder, pierścienie i na moje oko są ok. Cylinder nie ma progu a pierścienie nie są popękane. Może przyczyny szukać w głowicy w zaworach? Od zaworów może dymić? Co sądzicie na ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.