bodziocbr Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 Witajcie , dziś szedłem po motor , przekręcam stacyjke zaciagam ssanie i odpalam..motor chodzi normalnie 3tys. obrt. , pochodzil 3min , wyłączam ssanie powoli a on gaśnie ! Proboje kolejny raz odpalic i nic ..bez ssania nie odpala,zaciagam ssanie motor odpala chodzi na 1-2 tys obr. i gasnie samoczynnie , z wydechu mogłem wywniosowac ze nie pali jakis gar , świece irydowe wsadzone , wszystko wymienione , regulacje itp zrobione .Doradzono mi zeby postawic go na centralnej stopce i probowac ale lipa ..dalej nie chce chodzi jak trzeba..dodajc gazu odrazu gasnie..((honda cbr f4 99r . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 z opisu wynika, że masz zatkane gaźniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodziocbr Opublikowano 13 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 fachowiec poweidzial że gaźniki wyglądały na czyste wiec je nie czyścili a tylko synchron był robiony...ale tak same od siebie sie zatykaja jeszcze wczoraj caly dzien jezdzilem.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobik Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Muj kuzyn ma cbr 990 i też czasami nie zapala.Musisz urzyć trochę ałtostartu żeby odpalił od pierwszgo kopa.Raz na zapych ją braliśmy, ale urwał się łańcuszek zarządu czy jakoś tak (nie wiem,nie znam się na mechanice) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siofer Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 u mnie takie objawy byly od pompy paliwa po zimie. odkrec z pompy czarny plastik i pod nim jest stycznik przeczysc go poskladaj i powinno gadac.jak nie w nastepnej kolejnosci swiece. gaznikow ci z dnia na dzien nie zasyfi bo masz filtr paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FELEK Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 auto star hehehe myślałem że tego dziadostwa używa się w starych dieslach z lat 70 tych .... a co do awarii proponuję po kolei sprawdzić luzy zaworowe - na zimnym odpala a jak pochodzi parę minut jest problem, może być tak ale nie musi że masz za mały luz na zaworach. Jeśli się mylę proszę mnie poprawić. następnie gaźniki jak kolega wyżej napisał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 sprawdź pompe, potem gaźniki.. tak wogóle przyszła wiosna i najpierw odkręc kranik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.