Kijano Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 Jeździ takowym ktoś? Ogólnie motocykl mało popularny (przynajmniej na forum) bo nie wiele można się dowiedzieć. W testach piszą ze niewypał suzuki i kryje się w cieniu VTR, ale ja w to nie wierze i chętnie wysłucham opinii kogoś kto ma lub miał.Kiedyś w Rybniku spotkałem kolege na czerwonym TLS'sie, moze jest na forum i sie wypowie?pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XeTaR Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 TL ma sen sam silnik co SV1000 tylko ze bardziej podkręcony podobno trzeba uwarzac przy zmianach biegów bo sam lubi wyrywać na koło . Znałem kiedyś gościa co takim jeździł i wymieniłem z nim troche poglądów . Ja osobiście jeżdże sv1000s z power comanderem 3 wiec też mam tam około 156koni jak w tl (z nominalnych 125) osobiście polecam ten silnik a brzmienie jest niesamowite Tyle że SV jest dużo wygodniejszy od TL. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bczk85 Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Z tego co pamiętam to tutaj na forum byli ludzie którzy śmigali takimi sprzętami.Ale to było za czasów starego forum... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turbo88 Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Ja strasznie chorowałem na ten motocykl w tym sezonie bo chciałem zmienić, Jednak po rozmowach z właścicielami serwisów i z kolesiem który posiadał taki sprzęt stwierdziłem że lepiej dozbierać i kupić tl1000r. Bardziej dopracowany itp. Ale koszt wymiany łańcuszka rozrządu z napinaczem i tak zwala z nóg;/Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lpt Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 XeTaR @ 18.10.2010 03:00T Ja osobiście jeżdże sv1000s z power comanderem 3 wiec też mam tam około 156koni jak w tl (z nominalnych 125) Nie chcę zabrzmieć nie miło, ale o co Ci chodzi ? sv ma 120 kucy, z dostrojeniem na hamowni pc + k&n + yoshi + mody airboxa + sportowe wałki rozrządu wyszło 128 ( niemcownia ). Nie wiem czy wiesz jak wygląda hamownia ale czegoś podobnego do 156km jeszcze nie słyszałem. Aha - jeszcze jest motyw przeszczepienia głowicy z tl1000r ( doczytałem się o 2 takich sprzętach - jeden jest w stanie ajoła, a drugi w niemcowni ), wszczepieniu podwójnych wtrysków, sportowych wałków rozrządu i paru innych kombinacji ( 147 KM, a stawiam flaszkę że nie masz 3go motocykla z tą przeróbką ). Silnik z TL nie pasuje (niby ten sam, ale rama z gsx-r 750 jest troszkę inna niż rama nowej sv... ) Kopsnij się do Ratki a potem sprzedawaj "156KM w SV..." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CB1 Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 XeTaR @ 18.10.2010 03:00TL ma sen sam silnik co SV1000 tylko ze bardziej podkręcony podobno trzeba uwarzac przy zmianach biegów bo sam lubi wyrywać na koło Nie popadajmy w paranoje, to zaledwie dwucylindrowy liter, do rzedowej czworki duzo mu brakuje.Ja osobiście jeżdże sv1000s z power comanderem 3 wiec też mam tam około 156koni jak w tl (z nominalnych 125)Jesli tak myslisz to nie wjezdzaj na hamownie bo sie sporo rozczarujesz.Prawda jest taka, ze V2 czy tez L2 to nigdy osiagami nie przewyzszy silnika 4ro cylindrowego czy to w rzedzie czy V. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lpt Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 Ja kupiłem svłe ( 3 sezony temu ) dla funu z momentu obrotowego, i jakiegoś tam lekkiego jajca z dołu obrotów... Koni z tego nigdy nie będzie dużo ( ktoś może się z tym nie zgadzać i montować tam turbo itp... )Co do faktu że Vłka nigdy dobra nie będzie - dukaty cisnom niestety świetnie w porównaniu do rzędówek ( mówimy o warunkach drogowych, nie o torze gdzie panuje V4) - niestety bo są w ch drogie... Rzędówka na placu boju to już niestety tylko nowe bmw A co do kucy - w Motocyklu z października, duży bandit miazga 175KM nową VFR jak chce... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pirat1984 Opublikowano 1 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 Ja tam mam TL1000R wersja USA (Kalifornia) i nie narzekam V-ka to V-ka co wy ludziska porównujecie do rzędówek to 2 różne silniki!!!To tak jak byś Harego do hayabusy porównal... Post edytowany: 01.11.2010 13:31 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 Miałem w swoim życiu rzędówkę, vałkę, i singla. To co piszą nijak się ma do tego co jest. Najlepiej się przekonać na własnej ...... co nam odpowiada. Co do tematu, pewnie jest założony bo autor chciał się dowiedzieć o wadach tego modelu, powiem tak. Jeśli to ten sam silnik co w DL-1000, to sprzęgło się tłucze jak by ktoś do silnika nakrętek nasypał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.