Xnormas Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Witam wszystkich.Ostatnio kupiłem motocykl yamahę R6 '98 i po kilku dniach bardzo ciężko zapala na zimnym silniku, na ciepłym wogóle. Silnik bardzo ciężko pracuje. Poza tym lecą spaliny z rurki z boku motocykla, to się bodajże nazywa osnowa ( dochodzi do filtra powietrza. Bardzo prosiłbym o pomoc w zdiagnozowaniu usterki i ewentualnych kosztach naprawy. Z góry dziękuję za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_mazur Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 może zapłon albo swiece lub świece sie zalewaja i tyle sprawdz swiece czy są ok kolor to powinno byc cos w stylu kawy z mlekiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek1150 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Kolego wyczyść gaźniki itd Jeżeli dopiero kupiłeś to może być sprowadzona i stała rok albo lepiej a wtedy każdy sprzęt dostaje w dupe. Myśle że regulacja i czyszczenie da rade jak nie będziesz miał gdzie do dj znać znajdziemy czas u nas:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 gorsza opcja: pęknięty tłok, przedmuchy do skrzyni korbowej, odmą do airboxa etc.Lepsza opcja, podparte zawory ssace i strzela spalinami w gaźnik (airbox)Cięzko cokolwiek zdiagnozowac nie mając motocykla przed oczami.Tak jak przedmówcy napisali nalezy zabrac sie za sprawdzenie airboxa, świec, później kompresja, gaźniki (jeżeli świece sa nieciekawe a kompresja była ok)Moge obejzeć motocykl. Z kąd jesteś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dogbert Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Peknieta tuleja na ktorym cylindrze. Standardowa przypadlosc pierwszej R6. Zmierz kompresje, a pozniej mozesz szukac silnika. Ew po 5ccm oleju do kazdego cylindra i zapali od tykniecia rozrusznikiem tyle ze zaraz zacznie kopcic jak ruski parowoz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xnormas Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Wymieniłem świece, wlany nowy olej motul 10W40,oraz filtr, nowe zawory iglicowe oraz zrobiona świeżo synchronizacja gaźników. Jestem z okolic Łodzi.Dmucha mi odmą, nie bierze oleju ani żadnych płynów. Prawie, ze nie dmucha z tłumika. Po zdjęciu klawiatury olej podchodzi pod zawory. Z tego co mi wiadomo motocykl stał prawdopodobnie 1-2 sezony bez używania. Kompresja 10,5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 odma nie powinna "dmuchać', jeżeli Ci dmucha spalinami tak że zatykając palcem odme czujesz cisnienie, to masz przedmuchy do skrzyni korbowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBikerManiac Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 dogbert @ 26.08.2010 23:37Peknieta tuleja na ktorym cylindrze. Standardowa przypadlosc pierwszej R6. Zmierz kompresje, a pozniej mozesz szukac silnika. W 100% popieram sprawdź to a będziesz wiedział miałem (mam) podobna r6 też ciężko odpalała i wkręcała się na obroty ,wymiana świec ,synchro czyszczenie nic nie dało.Po demontażu głowicy 2 cylindry pęknięte a z jednego odpadł kawałek gładzi wielkości paznokcia kciuka.Bardzo często tak mają r6 98-02r.Nawet r1,stąd też zero silników na allegro do r6 tego rocznika a jak już są to na części bez bloków cylindra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xnormas Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Dzięki wielkie za pomoc.Biorę się za zrzucanie głowicy i wtedy zobaczymy.Napiszę jak naprawię co było przyczyną.Jeszcze raz dzięki; ----------WitamMieliście racja po zrzuceniu głowicy okazało się, że na jednym cylindrze ukruszyła się tuleja ( dziura jak 5 zł).Cały silnik został sprawdzony i jest dobry jedynym mankamentem jest ta pęknięta tuleja przez co mocno dmuchało odmą.Co radzicie w takiej sytuacji? Warto remontować? czy rozejrzeć się za następnym a tego przeznaczyć na dawce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 18 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 Kupisz inny z tego samego roku i Będziesz miał to samo skoro to taki urok. Może tam gdzie naprawiają silniki coś doradzą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiloszRR Opublikowano 18 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 Ja bym wrócił do gościa, i oddał mu sprzęta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBikerManiac Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Xnormas @ 28.08.2010 10:50Mieliście racja po zrzuceniu głowicy okazało się, że na jednym cylindrze ukruszyła się tuleja ( dziura jak 5 zł).Co radzicie w takiej sytuacji? Warto remontować? czy rozejrzeć się za następnym a tego przeznaczyć na dawce?Nowy piec kup z gwarancja ,samej góry nie znajdziesz a nawet jeśli i tak nie będzie to w 100% ok,chyba że na handel.A piec też z 3k musisz dać.Jak by ktoś chciał mam taki piec uszkodzony jak by ktoś chciał też dziura ale jak 2 zł ;dReszta w 100% ok Pozdro.. Post edytowany: 21.09.2010 14:47 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.