Mosk_XJ Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Możecie powiedzieć coś na temat tej opony??http://www.moto-opony.com.pl/product_info.php?manufacturers_id=3&products_id=830Cena jest bardzo przystępna ale jak się to ma do jakości jej wykoniania i wygody użytkowania i bezpieczeństwa ? Być może ktoś z was używa tych opon i podzieli się swoją wiedzą. Dodam że potrzebuje jej do XJ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosma Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Zalezy czego oczekujesz od opony. I na to musisz sobie odpowiedziec najpierw.Ja bym jej nie kupil bo slabo sie nagrzewa i bardzo powoli, a do tego nie mam zaufania do azjatyckich wynalazkow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slane Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 shinko nie nadaje sie nawet do spalenia i zdania nie zmienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WC Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Lepsza nowa opona Shinko niz uzywane gowno, czy tez lezakowany badziew.U mnie sprawuja sie bez zarzutu, tylko mam troche inny model. W zeszlym sezonie 15 tys na Shinko i zlego slowa nie powiem. Motocykl 100 konny chopper bo zapewne ktos zaraz zapyta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ulf Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Jeździłem na shinko (nówki były założone przez poprzedniego właściciela TDM'y) jak jest sucho i ciepło to da się jeździć (bez szaleństw) zanotowałem parę razy uślizg koła na suchych pasach.Na mokrym wg. mnie tragedia - po prostu strach jechać każde mocne odkręcenie gazu dawało drift'aTDM kupiłem w sierpniu 2008, opony były z 2008r po zimie pojawiła się siatka pęknięć na oponie (mieszanka gumowa do bani, przyspieszone starzenie) na początku zeszłego sezonu wywaliłem badziewie i założyłem Dunlopy (nie ma co porównywać tych dwóch marek)Myślę że lepszym pomysłem jest dozbieranie $ do czegoś lepszego niż Shinko, pamiętaj że dobre gumy to Twoje i innych bezpieczeństwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slane Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 niemożliwe! 15kkm zrobione! shinko zawstydziły Pilot Road 2CT :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bjajtek Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 ja mialem shinko z przodu w F4i i sprawowała się średnio. jak ktoś już wcześniej zauważył to na mocno suchym asfalcie się po prostu uślizgiwała czasami ale nie było to regułą. do sporta na pewno się nie nadaje. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WC Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 slane @ 06.05.2010 12:58niemożliwe! 15kkm zrobione! shinko zawstydziły Pilot Road 2CT :>porownujesz calkowicie inne opony. Ja mowie o oponach do jazdy turystycznej. a Ty o gumach do szlifierek...wiec moze czasami sie warto zastanowic zanim sie palnie glupote. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arni. Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Shinko jak to ktoś kiedys powiedzial powinna produkowac kondony a nie opony... Jak chcesz do sporta lepiej dołóż do Michelina i miej spokojną głowę... mialem od poprzedniego wlasciciela nigdy wiecej... w porownaniu do Michel niebo a ziemia pozdro i lewa w gore Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sprytny78 Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 ...ja jeżdżę na Shinko już rok i wszystko gra.Nie szeleję, nie ścinam zakrętów więc nie wiem jak sie taka opona zachowa w szalonej jeździe.Koledzy, znowu nie wydziwiajcie z tymi oponami że niby to taki szajs..Kiedyś chciałem do puszki(A6) założyć tanie wówczas opony Kumho.Kto tylko mógł to mnie wyśmiał bo przecież to koreańskie badziewie...Ale jak nagle się okazało że opony Kumho zaczął montować w samochodach koncern Mercedesa to nie tylko cena sie zmieniła (z 300 zł/szt do 700zł/szt...) ale i opinie wielu znafców i mendrcóf...Niektórzy nie pamiętają, ale kiedyś marka VW miała zajebiste i niezniszczalne samochody a teraz...szkoda gadać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slane Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 WC @ 06.05.2010 14:25porownujesz calkowicie inne opony. Ja mowie o oponach do jazdy turystycznej. a Ty o gumach do szlifierek...wiec moze czasami sie warto zastanowic zanim sie palnie glupote.Pilot Road 2CT to gumy do szlifierek? Myślałem, że to turystyczne ze zmieniona mieszanka na długie trasy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tazzman Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 DObra, nie ma co sciemniac..Shinko nie proponuje zakladac do motocykli typu sport lub motocykli, gdzie sie jezdzi ostrzej..co do xj600 to spokojnie mozna zalozyc bo:1. tam jest opona 160 i tak czy siak nie mozna na niej zapier...2. xj ma jakies 60 koni wiec mozna zalozyc na tyl gumkę do gumowania i też da radę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShoGun Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Tazzman @ 07.05.2010 08:251. tam jest opona 160 i tak czy siak nie mozna na niej zapier...Możesz to rozwinąć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosma Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Tazzman @ 07.05.2010 08:251. tam jest opona 160 i tak czy siak nie mozna na niej zapier...Mam 160 hmmm i Twoim zdaniem eliminuje ona mozliwosc zapierdalania w zakretach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 nie eliminuje ale ogranicza. o to chodzilo, nie??A co do opon to z calym szacunkiem ale wycieranie dupy szkłem nie jest dobrym pomysłem. trzeba sie liczyc przy tych kapciach ze w trudnej sytuacji moze byc kieskawo. Na tył do xj to moze i bym zaryzykował ale na pewno nie na przód . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiloszRR Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 http://allegro.pl/item998927670_opona_pirelli_110_80_17_cbr_vfr_zzr_zxr_r6_r1_gsx.html- Pirellihttp://allegro.pl/item999669663_110_80_17_tl_57h_m_c_fabr_nowe_22_vat_promocja.html - Continental 279 zł nowa 2009/2010http://allegro.pl/item1000343639_opona_continental_conti_go_110_80_17_m_c_57h_2009r.html - Continental 192 zł nowa 2009http://allegro.pl/item1025822183_nowa_opona_dunlop_k505_110_80_17.html - Dunlop 2005 nowa 199 zł itd itpWięc chyba nie warto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 seryjnie w xj jest chyba 130, a wkładać 160 hmmm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David 87 Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Miałem tez kiedyś nówki Shinko w CBRce 929 - totalna porażka, na suchym a na mokrym to już pozamiatane...Do sporta na prawde nie warto, co do XJ,może i bym sie zastanowił ale raczej juz bym sie na nie, nie zdecydował, nawet do turystyka.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tazzman Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Mam 160 hmmm i Twoim zdaniem eliminuje ona mozliwosc zapierdalania w zakretach ? Może i można.... ale pytanie zasadnicze: Czy XJ służy do zapierd... po zakrętach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosma Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 No fakt. Nie sluzy poza tym tam chyba seryjnie jest jeszcze wezsza. :)Z innej strony opona 180 czy nawet 200 nie przeszkadza a raczej pomaga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 kosma @ 09.05.2010 21:22No fakt. Nie sluzy poza tym tam chyba seryjnie jest jeszcze wezsza. :)Z innej strony opona 180 czy nawet 200 nie przeszkadza a raczej pomaga bzdura jakich mało, za szeroka opona do szerokości obraczy układa sie w niewłaściwy sposób co powoduje nadanie jeje nieprawidłowego kształtu. zazwyczaj objawia sie to złym prowadzeniem motocykla a w skrajnych wypadkach moze doprowadzic do utraty przyczepności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosma Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Ja nie mowilem o zakladaniu szerszej opony do sprzetow gdzie seryjna ma np. 160. Mowilem o motocyklach ktore seryjnie maja szersze. np ZX12 ma 200 i calkiem inaczej sie na tym jezdzi. Trosze mnie chyba nie zrozumiales a moze ja troche zle napisalem. W kazdym razie nie o to chodzilo.BTW. to chyba oczywiste o czym piszesz do tego dochodzi kwestia zestrojenia przodu z tylem i nie tylko... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bravo Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 A ja mam shinko F230 założone na przód w moim VTX i jestem zadowolony. Wiadomo,że nie wytrzymają przebiegu jak metzeller, ale i cena o połowę niższa. Do spokojnej jazdy w zupełności wystarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
#Firestorm# Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Bravo @ 12.05.2010 17:15A ja mam shinko F230 założone na przód w moim VTX i jestem zadowolony. Wiadomo,że nie wytrzymają przebiegu jak metzeller, ale i cena o połowę niższa. Do spokojnej jazdy w zupełności wystarczy.Do spokojnej jazdy na VTX nawet stara opona z poloneza wystarczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmi Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Na przodzie w GS500 mam 3 letnią Shinko F280 Sport Master.Przejechałem na niej 7000 km, do normalnej jazdy w zupełności wystarczająca, zarówno na suchym jak i na mokrym, jeszcze nie miałem na niej uślizgu, jednak po nagrzaniu na suchej nawierzchni po konkretnym naciśnięciu klamki potrafi niekiedy się uślizgnąć ale nie ma reguły.Na tył zakupiłem nową opone Maxxis ProMaxx, która czeka na założenie (to jest chyba koreański producent?). Jeśli o mnie chodzi, to nie wiem czy zdecydowałbym się na Shinko do przodu, tą mam po poprzednim właścicielu, podobno Maxxis spisuje się lepiej.Wszystko zależy od tego do czego potrzebna nam jest opona.Kolego Milosz_RR, oczywiście bierzesz odpowiedzialność za polecenie koledze opony z 2005?, zwłaszcza, że niewiadomo jak przez te PIĘĆ lat była przechowywana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.