Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Regeneracja Układu Wydechowego!


Mogly

Rekomendowane odpowiedzi

Siema. Jako, że studiuje dziennie na Politechnice i nie ma za bardzo czasu na zarobienie jakiejś kasy, a wiadomo – hobby motocyklowe nie należy do najtańszych , chciałbym zaoferować moje usługi w „odnawianiu” układów wydechowych.Polega to na zdarciu starego lakieru i rdzy do gołego metalu, wypolerowanie, następnie nałożenie 3-4 warstw specjalnej farby do kolektorów (odpornej do 800 stopni). Po wyschnięciu wygrzewam kolektory w odpowiednio wysokiej temperaturze w celu utwardzenia lakieru.Robiłem to już wiele razy i dla mnie i dla kolegów i koleżanek – wszyscy byli zadowoleni i mówili, że kolektory jak nowe !Pracę wykonuje starannie i solidnie. Kolor można sobie dobrać na życzenie (najczęściej jest to czarny mat) Po kolektory mogę przyjechać i wymontować z motocykla w okolicach Katowic. Czas wykonania pracy 1-2 dni. Ceny:1 cylinder – 70zł2 cylindry – 80zł4 cylindry – 90złSerdecznie polecam ! Kontakt na PV.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja robiłem szczotką na szlifierce i mimo 3 warstw są przebitki w niektórych miejscach, wiec IMO bez piaskowania nie ma sensu się zabieraćsamo piaskowanie nie jest MEGA drogie - myślę że 100zł byś zapłacił, a jak chcez robić to zawodowo(zarobkowo) to kup sprężarkę, przystawkę i piasek i jedziesz :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale on jedzie to jeszcze papierem ściernym wiec śladów po szczotce niema... i też jest to "profesjonalnie" (nie widziałem jak on to wykonuje ale można to tak zrobić) co za różnica jak to wyczyści ważne by było dobrze wyczyszczone... a piaskarka to nie taka tania sprawa bo kompresor kosztuje około 2000zł już taki którym sie da piaskować... a skoro ma sobie dorabiać to szkoda bawić sie w koszty związane z zakupem takiego sprzętu....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz gładziutki kilku letni kolektor to papierkiem zrobisz do czystego metalu, ale ja miałem wżery i szczotką nawet nie da rady idealnie wyczyścić i gdzieniegdzie rdzy zostało po trochu i na wierzch wychodzą mi takie malusieńkie kropeczki rude co do własnoręcznego piaskowania, to jestem w fazie budowy sprężarki, bo mam kilka rzeczy do odnowienia, a mam już "kontrakt" na kolejną robotę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja akurat bawie sie w renowacje starych motocykli i wiem ze szczotka to czysci ale rysyje... papiekem przygotowywuje czeci do chromu znaczy poleruje aż uzyskam efekt lustra i tam nie moze być ani kropki rdzy wiec wiem ze sie da to zrobic.... no w piaskowanie też sie troche bawie ale mam za slaby kompresor bo potrzebuje przynajmniej wydajności 250l/min i 6 atmoswer... a takiego kompresora nie posiadam i jest to dość spory koszt....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiedziałem, że sie tu zaraz rozwinie dyskusja który sposób jest lepszy - tak jak kolega wyżej pisze drucianą szczotą i papierem ściernym da sie zedrzeć całą rdzę co do grama - kwestia cierpliowości i staranności. Mam już dwa "zamówienia" na pv, także jak co piszcie na pv !Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.