Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Odrobinę Spóźniony...


Kalek

Rekomendowane odpowiedzi

Wybaczcie, drodzy Forumowicze mój brak wychowania... Forum czytam już od dosyć dawna, natomiast od niedawna dołączyłem do szanownego grona motonitów. Fakt, iż najpierw zacząłem się udzielać, a potem dopiero w ogóle pomyślałem o dobrym nawyku, jakim jest się przedstawić, związany jest nierozerwalnie z tym, że tematy, w których uczestniczyłem, były dla mnie mocno emocjonujące (włączając w to kupno motocykla ). Tyle słowem usprawiedliwienia mojego niegodnego postępowania.Tak w dwóch słowach o mnie: w motocykle "wpadłem" dość niedawno... Prawko zrobiłem rok temu i... cholera, spodobało mi się jak diabli! Jak to mówią 'złapałem bakcyla'. W tym roku skupiłem się na maszynie i wdzianku, od lipca jestem szczęśliwym posiadaczem prawie na własność (dzielę się z braćmi ) Złotej Hondy CBF 600N. Przyznam się, że nie znam się zbytnio na kwestiach technicznych, ale przecież wszystko przyjdzie z czasem... Póki co, staram się nie stwarzać zagrożenia na drodze. Wierzę, że ze wszystkich moich zachcianek, odnalazłem w końcu swoją prawdziwą pasję.Byłem dzisiaj w Chudowie, ale ponieważ brata naglił czas, nie zabawiłem zbyt długo, tak więc następnym razem postaram się trochę bardziej pokazać. Jak tylko zrobię porządne zdjęcia mojego złotka, to nie omieszkam się pochwalić.Póki co, raz jeszcze wszystkim wielkie dzień dobry/halo, czy co kto sobie życzy usłyszeć na powitanie Pozdrawiam, Kalek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor