Jump to content
Forum Śląskich Motocyklistów

Srt - Moze Cos Zaczniemy Dzialac?


Recommended Posts

  • Replies 111
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ja mam Ultra Lap (niebieski z metalową obudową) firmy XT Racing, sprawdził sie w Poznaniu i podobno jest bardzo dobry cena była podobna. tez w DynotechuCo do kocy Panowie to moim skromnym zdaniem przu ich używaniu za każdym zjazdem i wyjazdem trzeba by mieć kogoś do pomocy

Link to post
Share on other sites

Ja mam Ultra Lap (niebieski z metalową obudową) firmy XT Racing, sprawdził sie w Poznaniu i podobno jest bardzo dobry cena była podobna. tez w DynotechuCo do kocy Panowie to moim skromnym zdaniem przu ich używaniu za każdym zjazdem i wyjazdem trzeba by mieć kogoś do pomocy
własnie o tym modelu mówiłem cena chyba 900złych co do kocy do czego potrzebna mi druga osoba ???? potrafie postawic moto na podnosniku tylnym samemu ale oczywiscei we dwoje znacznie łatwiej a jak mam juz tył to przód tez wrzucić dam radęponawiam pytanie czy te tańsze koce spisują sie czy jest to wyrzucenie kasy w błoto????chodzi mi o amatorska jazde nie mam zamiaru startowac bynajmniej na tym poziomie moich umiejetności ale lepiej miec swiadomosc ze masz cieple gumy i mozesz od razu dac w palnik
Link to post
Share on other sites

Własnie chodzi mi o to że jest znacznie łatwiej w dwójke co pół godziny wyciągać podnośniki z samochodu, zakładać koce potem je zciągac i znowu chować do samochodu. Chyba że chcesz tylko nagrzac za pierwszym razem? Ale czy wtedy warto je kupować??? Z drugiej strony jak ktoś jest bardzo napalony to nie ma siły...

Link to post
Share on other sites

Witam wszystkich , Jestem za stworzeniem takiego SRT pomysł jak najbardziej w deche , jeden sezon już za nami troszkę wiecej pojecia na temat wyścigów jest. Wiec jak moge pomoge. Co dalej przyszły sezon to treningi treningi Poznan , chętnie Slovakairing , oraz Klasa Rookie 1000 . Co to lap timera , nie jest nie zbędny czasem nawet zbędny , na rundach i tak wypożyczasz kostke pomiarową . Czas z czasem sam przyjdzie jednym szybciej jednym wolniej. Pozdro Paweł Howaniec #52

Link to post
Share on other sites

Witam wszystkich , Jestem za stworzeniem takiego SRT pomysł jak najbardziej w deche , jeden sezon już za nami troszkę wiecej pojecia na temat wyścigów jest. Wiec jak moge pomoge. Co dalej przyszły sezon to treningi treningi Poznan , chętnie Slovakairing , oraz Klasa Rookie 1000 . Co to lap timera , nie jest nie zbędny czasem nawet zbędny , na rundach i tak wypożyczasz kostke pomiarową . Czas z czasem sam przyjdzie jednym szybciej jednym wolniej. Pozdro Paweł Howaniec #52
Elpablo wybierasz sie gdzies na jakies przedsezonowe treningi? Np Rijeka?? Ty latales teraz w pucharze GSX-Ra, prawda? Jaka jest Twoja opinia na temat rozpoczynania scigania od pucharow markowych?
Link to post
Share on other sites

Elpablo wybierasz sie gdzies na jakies przedsezonowe treningi? Np Rijeka?? Ty latales teraz w pucharze GSX-Ra, prawda? Jaka jest Twoja opinia na temat rozpoczynania scigania od pucharow markowych?
no właśnie są jakies przed sezonowe treningi ????gdzie ?? kiedy ?? no i za ile ?? co z laptimer-em ??
Link to post
Share on other sites

Hallo , treningi na poznaniu powinny sie zacząć w kwietniu , poza tym slovakairing bedzie wczesniej marzec . Przede wszystkim trza poprawić kondycje. Puchar GSXR to świetne wprowadzenie w świat WMMP . Można się szybko rozwinąć i pod okiem ludzi z branży jeździć coraz lepiej. moim zdaniem Laptimer jest na początek nie potrzebny , lepiej zainwestować w opony. Pozdro Elpablo

Link to post
Share on other sites

Hallo , treningi na poznaniu powinny sie zacząć w kwietniu , poza tym slovakairing bedzie wczesniej marzec . Przede wszystkim trza poprawić kondycje. Puchar GSXR to świetne wprowadzenie w świat WMMP . Można się szybko rozwinąć i pod okiem ludzi z branży jeździć coraz lepiej. moim zdaniem Laptimer jest na początek nie potrzebny , lepiej zainwestować w opony. Pozdro Elpablo
No ok, laptimer nie jest potrzebny, tylko jezdzac na wolnych treningach, skad mozemy wiedziec czy jest jakis postep czy nie? To moze na marzec bysmy sie jakos ustawili na slowacje?
Link to post
Share on other sites

Chopy spokojnie z tymi laptimerami. Jest poczatek zimy wiec czasu jak marazu. Ja w zeszlym tygodniu kupilem na niemieckim ebay'u AIMa za 500zl lacznie z baza. Coprawda uzywka ale kto by sie przejmowal. Jak bedziecie jezdzic razem to wystarczy jedna baza na cala grupe, a reszta lyka tylko odbiorniki i kasa zostaje na paliwo, opony i inne duperele. Jesli chodzi o koce to po ostatnim sezonie wydaje mi sie, ze warto w to zainwestowac. Raz - nie traci sie okrazen na grzanie gum, a jezdzenia nie ma za wiele. Dwa - ryzyko gleby na dogrzanej oponie jest duzo mniejsze. Trzy - podobno opona dogrzewana, a potem schladzana w kocu wolniej schodzi - ale to niepotwierdzona teoria . Z rozmowy z Damianem z Dynotechu wynika, ze warto zainwestowac w markowy produkt np Termorace. Kosztuja ok 1200zl ale ryzyko awarii jest zdecydowanie mniejsze niz produktow pt motogp itp, za ktore i tak trzeba wybulic 800-900zl. Co do SRT to jesli zebrala by sie jakas grupa w miare powaznych ludzi to warto by pomyslec o zbiorowych zamowieniach na taile - przedewszsytskim opony, ale i koce, sety, klocki itd mozna kupowac w kupie taniej. Ja w tej chwili rozgladam sie za owiekami do gixa k8. Jesli ktos jezdzil w cupie moze mam jakis kpl na zbyciu?

Link to post
Share on other sites

Koce grzewcze to sprawa obowiazkowa na moto powyzej 125cc. Wiele znam historii, ze gosciu wyjechal na niedogrzanej gumie, odkrecil mocniej gaz i na wyjsciu z malej patelni dal wszystkim pokaz swoich akrobatycznych umiejetnosci, ktore byly na miare programu Mam Talent. Co prawda jest to wydatek, ale lepiej raz wydac kase niz potem z powodu niedogrzania gumy skladac motocykl lub jezdzic wolno po torze, zastanawiajac sie, czy aby juz na pewno moge odkrecac.Tu powiem Wam taka historie. W CBR Cup nie mielismy kocow grzewczych. Z tata przed niedzielnym wyscigiem zalozylismy nowe gumy i nie zdolalismy otworzyc porow (opona pozostala sliska). Mialem schiz na tym punkcie, bo latwo moglem zlapac uslizg. Nie dawalo mi to spokoju, ale na szczescie zdobylismy papier scierny i zdazylem odpowiednio przygotowac opony pod wyscig.O co mi chodzi? Przede wszystkim o to, ze doprowadzenie opon do wlasciwego stanu daje duzy komfort psychiczny kierowcy. Mozna sie skupic na innych rzeczach. Gdy czlowiek odcina sie od wszystkiego i koncentruje na treningu, wowczas czasy przychodza same.Fajnie byloby, jakbyscie jako SRT zawitali na stale w Poznaniu. Ja jestem z Zabrza i z checia bym wszedl w ta strukture, ale juz z dwoma kumplami zamierzam tworzyc team. Mimo wszystko bardzo Wam kibicuje, by zapalu nie zabraklo i mam nadzieje, ze bedzie mi dane z Wami potrenowac przed sezonem

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.