Gość Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Wczoraj dowiedzialem sie ze Kawaler sp. z o.o. zerwal definitywnie z Honda Polska.Powod: stale pogarszajace sie warunki sprzedazy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MADBALL Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 No cóż bywa, sytuacja sie zagęszcza. Idze kryzys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLEK Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Wczoraj dowiedzialem sie ze Kawaler sp. z o.o. zerwal definitywnie z Honda Polska.Powod: stale pogarszajace sie warunki sprzedazy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 A czy to przypadkiem Honda Polska nie zerwała współpracy z Kawalerem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
betis Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Nawiązując do powyższego aby uciąć dalsze spekulacje, informujemy, że decyzja o zamknięciu współpracy z Hondą została podjęta przez nas świadomie, w szczegóły nie będziemy się wdawać bo obowiązuje nas tajemnica handlowa.... bardzo zainteresowanych zapraszamy na pogawędki do salonu, Poza ofertą odzieży marek: Dainese, Held, Modeka, butów Diadora, Sidi, Dainese, kasków Shoei, HJC, Dainese i innych akcesoriów, w dalszym ciągu oferujemy sprzedaż części Hondy oraz usługi serwisowe. Zapraszamy Ekipa Kawalera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.:BadMan:. Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Nawiązując do powyższego aby uciąć dalsze spekulacje, informujemy, że decyzja o zamknięciu współpracy z Hondą została podjęta przez nas świadomie, w szczegóły nie będziemy się wdawać bo obowiązuje nas tajemnica handlowa.... bardzo zainteresowanych zapraszamy na pogawędki do salonu, Poza ofertą odzieży marek: Dainese, Held, Modeka, butów Diadora, Sidi, Dainese, kasków Shoei, HJC, Dainese i innych akcesoriów, w dalszym ciągu oferujemy sprzedaż części Hondy oraz usługi serwisowe. Zapraszamy Ekipa KawaleraCzy w związku z tym wydarzeniem ceny usług i części spadną jeśli nie macie autoryzacji ? czy pozostaną na takim samym poziomie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skinny500 Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Nawiązując do powyższego aby uciąć dalsze spekulacje, informujemy, że decyzja o zamknięciu współpracy z Hondą została podjęta przez nas świadomie, w szczegóły nie będziemy się wdawać bo obowiązuje nas tajemnica handlowa.... bardzo zainteresowanych zapraszamy na pogawędki do salonu, Poza ofertą odzieży marek: Dainese, Held, Modeka, butów Diadora, Sidi, Dainese, kasków Shoei, HJC, Dainese i innych akcesoriów, w dalszym ciągu oferujemy sprzedaż części Hondy oraz usługi serwisowe. Zapraszamy Ekipa Kawalera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goorny Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Czy w związku z tym wydarzeniem ceny usług i części spadną jeśli nie macie autoryzacji ? czy pozostaną na takim samym poziomie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorier Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Czy w związku z tym wydarzeniem ceny usług i części spadną jeśli nie macie autoryzacji ? czy pozostaną na takim samym poziomie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
betis Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 To jak z tymi SIDI w końcu? Bo miało ich u was nie być już w ogóle i przez jakiś czas nie było. Macie je jedak z powrotem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.:BadMan:. Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 no i wszystko na temat Życzę w takim razie powodzenia w prowadzeniu biznesu z cenami ASO bez autoryzacji. Jestem ciekawy jak szybko wyrośnie Wam ASO - i wtedy niestety albo zejdziecie z cen albo ekipa pójdzie do pośredniaka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 A czemu miałyby spaść ceny? Mechanicy pracują za niższą pensje, albo przeszli na część etatu? Czynsz spadł? Materiały eksploatacyjne staniały? Albo może pracują teraz szybciej i sprawniej niż przedtem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.:BadMan:. Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 a może dlatego że roboczogodzina owego mechanika jest droższa w ASO niż u wujka Janka z Kawlaera? może dlatego że oficjalnie mogą sprzedawać jakiś aftermarket a nie tylko oryginały? A może dlatego że trzeba klienta jakoś do siebie przyciągnąć, bo niby dlaczego u wujka Janka z Kawalera ma zapłacić za motór tyle co w ASO Hondy ?Wyjąłeś mi to z ust Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Wyjąłeś mi to z ust Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.:BadMan:. Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 ejno ale musicie o tym na forum rozmawiać ??Dziecko zabierz swojego konika i idź się pobawić do innego pokoju i nie wtrącaj sie jak dorośli rozmawiają. Nie nauczyli cie tego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goorny Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 to neich teraz ktos mi powie kaj je najbliżej jakiś autoryzowany diler hondy ;> ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skotniol Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 to ja się zapytam, jak wygląda teraz sprawa w Kawalerzez przeglądem motocyla będącego jeszcze na gwarancji producenta ? Jesli juz nie jest autoryzowanym serwisem....muszę szukać gdzieś indziej ?pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czesław Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 to neich teraz ktos mi powie kaj je najbliżej jakiś autoryzowany diler hondy ;> ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.:BadMan:. Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 to ja się zapytam, jak wygląda teraz sprawa w Kawalerzez przeglądem motocyla będącego jeszcze na gwarancji producenta ? Jesli juz nie jest autoryzowanym serwisem....muszę szukać gdzieś indziej ?pozdrNo jeśli nie mają autoryzacji na serwis to każda ingerencja nieautoryzowanego serwisu kończy się anulowaniem gwarancji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mopi Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 No jeśli nie mają autoryzacji na serwis to każda ingerencja nieautoryzowanego serwisu kończy się anulowaniem gwarancji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.:BadMan:. Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 NO ale jako sprzedawca odpowiadają przed konsumentem zgodnie z prawem.Więc w razie problemu MUSZĄ się ustosunkować do żądania naprawy gwarancyjnej lub wymiany towaru na wolny od wad. W praktyce muszą sprzęta przyjąć a potem dylać z nim do ASO i tam naprawa powinna zostać wykonana. I wilk cały i owca syta Proponuję poczytać jeszcze trochę... Muszą ustosunkować się z tytułu odpowiedzialności sprzedawcy za towar niezgodny z umową lub z tytułu rękojmi. Postanowienia zawarte w zapisach gwarancji obowiązują między GWARANTEM a kupującym. Gwarantem jest Honda Polska a nie Kawaler. Honda realizuje gwarancję poprzez ASO a Kawaler nie jest ASO i może nie przyjąć naprawy gwarancyjnej bo nie ma takiego obowiązku i nie musi z nim dylać do ASO a tym bardziej wymienić na nowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Proponuję poczytać jeszcze trochę... Muszą ustosunkować się z tytułu odpowiedzialności sprzedawcy za towar niezgodny z umową lub z tytułu rękojmi. Postanowienia zawarte w zapisach gwarancji obowiązują między GWARANTEM a kupującym. Gwarantem jest Honda Polska a nie Kawaler. Honda realizuje gwarancję poprzez ASO a Kawaler nie jest ASO i może nie przyjąć naprawy gwarancyjnej bo nie ma takiego obowiązku i nie musi z nim dylać do ASO a tym bardziej wymienić na nowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Gwarancja jeżeli kupujący otrzymał dokument gwarancyjny co do jakości rzeczy sprzedanej od sprzedawcy to w razie wątpliwości co do treści umowy wystawca dokumentu (gwarant) jest obowiązany do usunięcia wady fizycznej rzeczy lub do dostarczenia rzeczy wolnej od wad, jeżeli wady te ujawnią się w ciągu terminu określonego w gwarancji. Jeżeli w gwarancji nie zastrzeżono innego terminu, termin wynosi jeden rok licząc od dnia, kiedy rzecz została kupującemu wydana. Można zastrzec w gwarancji, że obejmować ona będzie tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanej rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skotniol Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 No jeśli nie mają autoryzacji na serwis to każda ingerencja nieautoryzowanego serwisu kończy się anulowaniem gwarancji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.:BadMan:. Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 A kto w/g Ciebie jest gwarantem ?"Gwarancja jakości to ogół dodatkowych uprawnień, których zbywca rzeczy lub prawa może udzielić jego nabywcy. Sprowadzają się one zazwyczaj do zobowiązania, że zbywca zapewni nabywcy możliwość korzystania z rzeczy lub prawa bez zakłóceń (np. bez awarii). Są sankcjonowane możliwością żądania przez nabywcę, by zbywca przywrócił rzecz do należytego stanu na swój koszt (tzn. dokonał naprawy albo wymienił rzecz) bądź nawet możliwością odstąpienia od umowy. Jeśli zbywca udziela nabywcy gwarancji nie podając konkretnych jej warunków, mają zastosowanie "domyślne" przepisy o gwarancji z art. 577-582 Kodeksu cywilnego"A może nie ma różnicy pomiędzy IMPORTEREM a ZBYWCĄ ?Gwarantem jest podmiot wystawiający dokument zwany potocznie "kartą gwarancyjną" z zapisami co można a czego nie można robić z produktem aby dostać świadczenie.. czyli może być to sprzedawca towaru lub producent. Jeśli Kawaler sprzedaje swój towar to dobrowolnie może ale nie musi udzielić gwarancji na dany produkt i wskazać podmiot realizujący postanowienia gwarancji. Gwarancja jest dobrą wolą producenta lub sprzedawcy Nie wiem co Kawaler dodaje do swoich nowych motocykli (mam nadzieję, że będę się mógł kiedyś przekonać ) jako sprzedawca ale mogę domniemywać, że jest to karta gwarancyjna, w której gwarantem jest Honda Polska czyli w tym przypadku IMPORTER. Jeśli gwarantem wskazanym w gwarancji jest Kawaler (czyli ZBYWCA) to bierze on na siebie serwisowanie motocykli. Bardziej prawdopodobne wydaje mi się pierwsze rozwiązanie pownieważ Kawaler udzielając gwarancji strzeliłby sobie w kolano. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.