Jump to content
Forum Śląskich Motocyklistów

Opony Shinko. Brać Czy Lepiej Odpuścić?


Recommended Posts

hmmm.. shinko to z teog co mi wiadomo to jest produkt yokohamy dla rynku motocyklowego. co do haidenau to miałem je w motocyku raz to było w lc4  oponka zorbiła jakies 2kkm i umarłą do teog nie trzymajła praktycznie wcale zachowywała sie jak z plastiku.. no ale to juz indywidualna sprawa jak kto tego używa u mnie z tym nie ma lekko wiec odpowiedz sobie sam

Link to comment
Share on other sites

Shinko to koreańska opona a yokohama japońska.Dla mnie do sporta to tylko Michelin,Pirelli,Dunlop,Bridgestone.
a co ma piernik do wiatraka ?? tak jak mówie shinko to  guma produkowana na bazie gumy od yokohamy ;)co od maxxisów  jeżeli chodzi o tor i slicki to  osobiscie nie polecam jesli o ulice to nie mam pojecia ...
Link to comment
Share on other sites

weś poszukaj jakiejś pożyczki z zakłądu pracy, rodziny, potem kredyt mały, skoro nie masz gotówki. I przynajmniej tą '02 wymień koniecznie! aż dziwne że trzyma Ci ciśnienie
Pewnie tak zrobie, pytanie tylko czy przednia opona powinna być tej samej firmy co tylna? Czy niema znaczenia ze z przodu bedzie np Pirelli a z tyłu Michelin?
Link to comment
Share on other sites

a co ma piernik do wiatraka ?? tak jak mówie shinko to  guma produkowana na bazie gumy od yokohamy ;)co od maxxisów  jeżeli chodzi o tor i slicki to  osobiscie nie polecam jesli o ulice to nie mam pojecia ...
Widac że ... wiecie i tyle samo piszecie , ciśnie mnie na kibel jak to czytam, shinko to kereańce co robią gumy do rowerów kupili linie i technologie od yokohamy i teraz to sie szynka nazywa , a jak komu miele na deszczu to niech pomysli i odejmie gazu.Jeżdzenie nie boli jak i myślenie.
Link to comment
Share on other sites

a co ma piernik do wiatraka ?? tak jak mówie shinko to  guma produkowana na bazie gumy od yokohamy ;)co od maxxisów  jeżeli chodzi o tor i slicki to  osobiscie nie polecam jesli o ulice to nie mam pojecia ...
Zapewniam cię że z yokohamą to ma tyle wspólnego że są obie okrągłe a jakość to kompletna różnica.Co nie znaczy że shinko totalnie do bani.Zależy do jakiego moto i do jakiej jazdy.
Link to comment
Share on other sites

Zapewniam cię że z yokohamą to ma tyle wspólnego że są obie okrągłe a jakość to kompletna różnica.Co nie znaczy że shinko totalnie do bani.Zależy do jakiego moto i do jakiej jazdy.
Jak to do jakiego moto i jakiej jazdy? Do sportowego ścigacza i szybkiego kolanowego pokonywania ciasnych winkli, tylko tacy tu piszą ,no i na gume przed szkołą i marketem od czasu do czasu:-)
Link to comment
Share on other sites

Jako ,że budżet zawsze słaby ;) , mam na tyle Shinko (drugi raz) i jakoś daje radę. Widzę ,że gumami podobnie jak ze skrzyniami "automatami", najbardziej krzyczą NIE ,ci co nie jeździli Tak poważnie to guma troszkę twardsza przez co na mokrym trzeba być czujnym. Do normalnej jazdy wystarczą. Osobiście zrobiłem do wymiany 18000km.Doszedłem do wniosku ,że lepiej mieć nową gumę niż jakąś trzy letnią po jakimś "Helmucie".

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Witam ja mam na tyle shinko sr741 150-70/17 i moge powiedziec ze w cieple suche dni opona jest ok ale raz jechałem na mokrym i trzeba cholernie uważac bo zaczyna sie slizgac,tak wiec mam zamiar zmienic ale w nastepnym sezonie.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Bardzo przeciętnej jakości opona koreańska,powinna wystarczyć.Dokładasz 200 zł i masz pirelli .Ewentualnie masz na priv numer telefonu do gościa sprzedaje używane,leżaki i nowe w dobrych cenach może coś będzie miał.

Cześć.

Sgregor, jak ten kolo dalej handluje to daj namiar. Właśnie szukam jakiegoś lacia, bo mój juz tylko do spalenia :) . Znalazłem na allegro te shinko, cenowo to hit, ale zostaje jeszcze jakość, a jakieś 20 lat to chciałbym jeszcze pożyć :D

Link to comment
Share on other sites

Witam Moim zdaniem shinko nie są takie złe Stosunek jakości do ceny jest dobry Co do tego że je robia w korei to nic nie znaczy wcale bym sie nie zdziwil gdyby się okazało że bardziej markowe opony też robią gdzieś w chinach albo korei dla zbicia kosztow Druga sprawa że każdą opone po założeniu trzeba wywarzyć o czym warto wspomnieć

Link to comment
Share on other sites

Guest shreeek

ja rowniez w gpztce mialem Shinko nie zauwazylem by przod mi uciekal. Zostala mi oponka po GPZtce .

Rozmiar 100/90/18 jesli ktos zainteresowany. Opona ma nalatane 500 km max ;)_

Link to comment
Share on other sites

Powiedz mu żeby starał się unikać jeżdżenia w deszczu. W porównaniu do starych pirelli sport demon, które nigdy mnie nie zawiodły na mokrym, praktycznie nowe shiko (na szczęście tylko przód) sprawiały, że jeździłem z duszą na ramieniu. Na sucho wszystko było git, lecz z racji tego że jeżdżę bez względu na pogodę to nie ma dla nich miejsca w moim sprzęcie.

Link to comment
Share on other sites

Powiedz mu żeby starał się unikać jeżdżenia w deszczu. W porównaniu do starych pirelli sport demon, które nigdy mnie nie zawiodły na mokrym, praktycznie nowe shiko (na szczęście tylko przód) sprawiały, że jeździłem z duszą na ramieniu. Na sucho wszystko było git, lecz z racji tego że jeżdżę bez względu na pogodę to nie ma dla nich miejsca w moim sprzęcie.

Spoko, Założył tylko na tył, a w czasie deszczu jeździ autem. Tak czy inaczej ja sie chyba nie zdecyduję, poczytałem troche różnych oopinii i chyba założę diablo stradę.

Dzięki

Link to comment
Share on other sites

Nie wiem czy ten gość jeszcze handluje bo to stare posty 508326005

U mnie przód nowy 120/60R17W 310 zł 120/70R17W 325 zł tył 180/55R17 430zł są to diablo strady.

Kupowałeś te pirelki gdzieś na miejscu, czy jakas wysyłka?

Link to comment
Share on other sites

  • 12 years later...

Cześć wszystkim LwG. Zauważyłem, że gadacie o oponach i chcę się podłączyć. Mam Drag Stara z 2001 roku i wstyd się przyznać, opony jeszcze fabryczne. Bardzo mało jeżdżę i są w zasadzie jak nowe, aż do wczoraj. Oczywiście zdaję sobie sprawę z tego, że jeżdżenie na takich zabytkach to proszenie się o kłopoty. Zatem wyprzedzam ewentualne pouczenia w tej kwestii. Wczoraj poleciałem na zlot i zauważyłem, że tylny kapeć, zaczął pękać wzdłuż bieżnika. Z duszą na ramieniu wróciłem i właśnie szukam nowej gumy. Na przód mam "nowego" leżaka AVONA i liczę, że zda egzamin, a na tył używanego Bridgestone, ale wolałbym co nowego, albo przynajmniej leżaka. Patrzyłem na te Shinko, bo tanio, a ja do tego potrzebuję z białymi pasami, więc cena jeszcze wyższa. Ciekaw jestem czy kontakt o którym pisał Accent jest jeszcze aktualny?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.