Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Enduro I Cross


LEŚNICZY

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 196
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 2 tygodnie później...

Pochwal się daj jakieś zdjęcie jaka firma ile dałeś ? . A ja mój tłumik na wiosnę trochę wypoleruje no i nakleję na niego to czego mu brakowało naklejkę FMF (Flying Machines Factory) A co do mrozu to także wymiękłem i w dodatku nie mam opony z kolcami więc jazda po czystym lodzie to prawie samobójstwo w puchu śnieżnym owszem ale nie na lodzie…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do mrozu to także wymiękłem i w dodatku nie mam opony z kolcami więc jazda po czystym lodzie to prawie samobójstwo w puchu śnieżnym owszem ale nie na lodzie…
Na ubitym śniegu też jest lipa, ciężko sprzęta w pionie utrzymać, ostatnio testowałem i po kilku min wróciłem do garażu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pochwal się daj jakieś zdjęcie jaka firma ile dałeś ? . A ja mój tłumik na wiosnę trochę wypoleruje no i nakleję na niego to czego mu brakowało naklejkę FMF (Flying Machines Factory) A co do mrozu to także wymiękłem i w dodatku nie mam opony z kolcami więc jazda po czystym lodzie to prawie samobójstwo w puchu śnieżnym owszem ale nie na lodzie…
Kupiłem tłumik od wersji E - 200 zł , gość trochę pojechał z naklejką najpierw oglądałem nowe (1100 1300 zł) ale bardziej spasowała mi używka post-8018-1264786575.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do DR-Z wszyscy kupuja Yoshimury... Nie wiem skad wziela sie ta moda (glownie w US). O wiele lepsze wyniki na hamowni daje wydech MRD

. Powstal niedawno, stworzony przez Eddiego Sisneros - goru wsrod znawcow DR-Z Akrapovice dawaly mierne efekty przy duzych modyfikacjach w silniku - tuning na 480 ccm., sportowe walki, rozwiercone gniazda zaworowe itp itp. Wypisalem to wszystko na forum ogolnopolskim. Dla ciekawskich moge wkleic - "krok po kroku jak zrobic by DR-Z miala 60 KM na tylnym kole". Tak przy okazji Akrapa, nie jestem jego zwolennikiem bo przy glebach gniecie sie jakby byl z kartonu (efekty pojscia w strone najmniejszej wagi - tytan)Osobiscie kupilem z Niemcowni wydech SPES. Wyciagnalem wszystkie siateczki, DB-killera i chodzi jak marzenie. Lzejszy od seryjnego, ciezszy od Akrapa ale za to o wiele mniej podatny na uszkodzenia. swietnie wyglada, swietnie mruczy i w prownaniu z seria motocykl jest o wiele zwawszy w kazdym zakresie, a juz napewno na dole.Taka mala demonstracja http://www.youtube.com/watch?v=Ic4jk-hCdqsPS. jak jutro bedzie tak jak dzisiaj to moze przewietrze maszyne
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do DR-Z wszyscy kupuja Yoshimury... Nie wiem skad wziela sie ta moda (glownie w US). O wiele lepsze wyniki na hamowni daje wydech MRD

. Powstal niedawno, stworzony przez Eddiego Sisneros - goru wsrod znawcow DR-Z Akrapovice dawaly mierne efekty przy duzych modyfikacjach w silniku - tuning na 480 ccm., sportowe walki, rozwiercone gniazda zaworowe itp itp. Wypisalem to wszystko na forum ogolnopolskim. Dla ciekawskich moge wkleic - "krok po kroku jak zrobic by DR-Z miala 60 KM na tylnym kole". Tak przy okazji Akrapa, nie jestem jego zwolennikiem bo przy glebach gniecie sie jakby byl z kartonu (efekty pojscia w strone najmniejszej wagi - tytan)Osobiscie kupilem z Niemcowni wydech SPES. Wyciagnalem wszystkie siateczki, DB-killera i chodzi jak marzenie. Lzejszy od seryjnego, ciezszy od Akrapa ale za to o wiele mniej podatny na uszkodzenia. swietnie wyglada, swietnie mruczy i w prownaniu z seria motocykl jest o wiele zwawszy w kazdym zakresie, a juz napewno na dole.Taka mala demonstracja http://www.youtube.com/watch?v=Ic4jk-hCdqsPS. jak jutro bedzie tak jak dzisiaj to moze przewietrze maszyne
ja mysle ze chodzi o to ze ogólnie suzuki współpracuje z yoshi... a pozatym cichszy od akra to chyba źle nie ? im szybciej cie slychac tym bezpieczniej i szybciej babcie na chodniku na zawał schodza ;] a pozatym gniota hmm mój juz konkretne katorgi zniusł i tylko carbonowa koncówka wymiekła ;p
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam narazie naklejoną naklejke z akrapem he he ale tan naprawdę to jest tłumik FMF http://www.fmfracing.com/Przed polerką niestety musiałem zedrzeć poniszczoną stara naklejkę no ale po długich poszukiwaniach w końcu już mam nową która czeka na naklejenie ale to dopiero na wiosnę .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tazz, musimy sie wymienic maszynami. Na "E" mialem okazje tylko przejechac sie kawalek i czuje niedosyt. A sam sprawdzisz roznice miedzy "S" a Twoja.Tak BTW. Trzeba kiedys zrobic male spotkanko DR-Ztek. Mozna posmigac w terenie ale takim nie do przesady bo nie chce potrzaskac siebie a zwlaszcza maszyny ;)Drugie BTW. Teraz bedzie wiecej czasu i kasy bo koncze studia. Moze pomyślicie o jakims wspólnym wypadzie np. do erzberg?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tazz, musimy sie wymienic maszynami. Na "E" mialem okazje tylko przejechac sie kawalek i czuje niedosyt. A sam sprawdzisz roznice miedzy "S" a Twoja.Tak BTW. Trzeba kiedys zrobic male spotkanko DR-Ztek. Mozna posmigac w terenie ale takim nie do przesady bo nie chce potrzaskac siebie a zwlaszcza maszyny ;)Drugie BTW. Teraz bedzie wiecej czasu i kasy bo koncze studia. Moze pomyślicie o jakims wspólnym wypadzie np. do erzberg?
Bogu dziekuje ze kupilem E a nie S, bo mimo ze umiejetnosciami w terenie jescze mocno odstaje to po 20 minutowej przejazdzce na E duzo mi brakowalo, zwlaszcza w sposobie oddawania mocy..Co do spotkania DRZ to jak spadnie sniego to jestem jak najbardziej ZA i jak tylko spadnie snieg to mozna polatac po okolicy, a jak bedzie ladniej to proponuje wyjazd piatek-sobota-niedziela do ekipy z Bielska i przejazdzke z noclegiem z BB do Suchej Beskidzkiej.. terenem oczywiscie ad drugiego BTW to ja w tym roku planuje wyjazd na 2 dni na Erzberg jako widz. Szosowym oczywiscie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bogu dziekuje ze kupilem E a nie S, bo mimo ze umiejetnosciami w terenie jescze mocno odstaje to po 20 minutowej przejazdzce na E duzo mi brakowalo, zwlaszcza w sposobie oddawania mocy..
Sorry ale jedno drugie wyklucza to co piszesz Tazz że tak spytam to w jeździe w terenie brakuje ci tych paru koni że dziękujesz bogu że kupiłeś wersje E ? No chyba że na prostej … Wiesz dziwi mnie to bo piszesz że w umiejętnościach w jeździe w terenie mocno odstajesz wiec jak tu się ma mieć sprawa z wykorzystaniem mocy motocykla ?… A to że E od S zbiera się lepiej to nic nowego zaletą może być waga tych motocykli E jest lżejsza i to też swoje robi.Sorry że tak pisze ale określiłeś to tak jak to był by muł a nie motor .Powiem ci dla przykładu ze miałem przyjemność bliżej zapoznać się z CRM250 i KX 250 różnica była w mocy KX miał większe pierdolnięcie ale ja bym tej różnicy i tak na nie wykorzystał
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja myśle, że Tazzman strzelił byka i miało to wyglądać tak:
hehe strzeliłem byka... chodziło mi o to, ze w terenie nigdy wczesniej nie jezdzilem S, pojezdzilem moją E i potem przesiadlem sie na 20 minut na S..... i to co moge napisac to:1. E lepiej sie wkreca, lepiej oddaje moc i od samego dolu ciagnie jak S od srodka.... nie pisze o gorze bo wtedy E w porownaniu do S to szatan..2. E jest lzejsza i wg mnie lepiej sie zachowuje w terenie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj jak zaswieciło słonce to postanowiłem troche posmigac,niestety wiecej kopałem sie w sniegu niz pojezdzilem ale i tak było warto.lepiej wybrac sie na moto niż rozwijac temat o zygusiu...post-8368-1265383429.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...)lepiej wybrac sie na moto niż rozwijac temat o zygusiu...
No, niektorych zdrowo tam po*ierdolilo ;)
A ja nie umiem wejść do garażu skandal !!!Przez te cholerne mrozy beton się dzwignął i nie umiem otworzyć drzwi hmm chyba musze poczekać aż przyjdzie wiosna a tak stęskniłem się za motorkami
Wsiadaj na endurasa a nie marudz! ;)Jutro jak pogoda bedzie podobna do dzisiejszej to odpalam maszyne i robię rundke na moich łysych oponach
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.