Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Enduro I Cross


LEŚNICZY

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 196
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Tato (żeby nie było mechanik z wykształcenia) twierdził tak samo ale przerazilo mnie ze niektorzy zmieniaja co 3-10 motogodzin...ale zostane przy raz na sezon... xDdzieki za pomoc
Co 10 mth zmieniasz w silniku wyżyłowanego crossa a nie w twojej skrzyni biegówOlej na tłoku masz cały czas nowy więc nie martw się
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jejku jemu się po prostu myli 4t z 2t lub nie zna zasady działania tych silników ...Michał ty do tego KMX to po pierwsze jak masz dozownik to go wywal odłącz lub co tam wolisz ...Ważne byś mieszankę robił samodzielnie 1/50 czyli 20 mililitrów oleju na 1 litr benzyny na dotarciu 1/30 . A co do mieszanki to dam ci radę załatw sobie kieliszek do gożołki czyli standardową 50 kę i masz jak znalazł miarkę na 5 litrów wachy ;) Teraz co do oleju:Silnikowy – Castrol Power 1 Racing 2TPrzekładniowy – Motul 10W40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jejku jemu się po prostu myli 4t z 2t lub nie zna zasady działania tych silników ...Michał ty do tego KMX to po pierwsze jak masz dozownik to go wywal odłącz lub co tam wolisz ...Ważne byś mieszankę robił samodzielnie 1/50 czyli 20 mililitrów oleju na 1 litr benzyny na dotarciu 1/30 . A co do mieszanki to dam ci radę załatw sobie kieliszek do gożołki czyli standardową 50 kę i masz jak znalazł miarkę na 5 litrów wachy ;) Teraz co do oleju:Silnikowy ? Castrol Power 1 Racing 2TPrzekładniowy ? Motul 10W40
4t z 2t mi sie nie myli... o dozowniku słyszałem różne opinie i raczej odłącze... mieszanke robić tez umiem mialem rometa predoma przez 3 lata i sie mieszanek narobiłem...a w kmx do przekładni leje sie olej 4t (takiej informacji udzielono mi w salonie i serwisie kawasaki...) a z wymianą niechodziło mi o olej do smarowania bo takowy olej jest dolewany do benzyny (w 2t) tylko olej przekładniowy i odp. na te pytanie udzielili mi np. Drag-barti prosze nietraktujcie mnie tak jak bym 2t od 4t nieodróżnial pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://img27.imageshack.us/img27/5292/motulv.jpghttp://sklepy.allegro.pl/item888911191_mot...ekladniowy.html

a w kmx do przekładni leje sie olej 4t (takiej informacji udzielono mi w salonie i serwisie kawasaki...)
To powodzenia ze sprzęgłem ...Olej silnikowy a przekładniowy ma całkiem inną konsystencje i właściwości smarownicze Btw. Ale jeżeli ci powiedzieli w salonie Kawasaki to po kiego grzyba się tu pytasz ?Lej se ten olej silnikowy twoja sprawa jak to się mówi „nie mój cyrk i nie moje małpy”
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do mieszanki to dam ci radę załatw sobie kieliszek do gożołki czyli standardową 50 kę i masz jak znalazł miarkę na 5 litrów wachy ;)
Tylko pamiętaj że na 5l potrzebujesz 100 ml oleju
a w kmx do przekładni leje sie olej 4t (takiej informacji udzielono mi w salonie i serwisie kawasaki...)
TYLKO PRZEKŁADNIOWY
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ulga nareszcie sobie trochę pojeździłem na moto ech niech już ta wiosna przychodzi normalnie nie umiem się jej doczekać …A btw jeździł ktoś z was dzisiaj bo w sumie w miarę ciepło było no i drogi też ok. ?No i przy okazji wypolerowałem tłumik i dałem nową naklejkę http://img42.imageshack.us/img42/227/zdjcie0111e.th.jpghttp://img99.imageshack.us/img99/3444/zdjcie0113.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O widzę suzanna w negliżu Będziesz coś przerabiał / naprawiał ?A u mnie był ostatnio kolega (mechanik) i mieliśmy te luzy zaworowe sprawdzić no ale jak posłuchał silnika stwierdził że nie ma sensu nawet w nim kopać bo silnik chodzi jak powinien nic nie stuka nie puka dzwoni itd… Więc sobie darowałem i tylko olej wymieniłem , filtr + pierdoły no i mam nadzieje co do tych zaworów że się nie mylił …

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żadne przeróbki czy naprawy. Ogólnie to porządne czyszczenie, przesmarowanie linek, wyczyszczeni zacisków i przesmarowanie tłoczków, wymiana opon mnie czeka (na szczęście już wiszą w garażu), jak będzie już tak daleko to wymienię olej i dam do sprawdzenia zawory no i oczywiście filterek wyczyścić, i bym zapomniał, przesmaruje łożyska w kołach. Jedynie wydechem się trochę bawiłem, musiałem go bardziej dopasować do kolektora bo był lekko nieszczelny. Klocki mam ok, tarcze ok, akuś ładowany w zimę także nic tylko czekać na sezon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.