RadoS Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 Jeździć możesz po drogach leśnych publicznych - normalny człowiek przeważnie nie wie które to są ......jakie to som?? Sam u nos w okolicy jest wogóle tako?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEŚNICZY Opublikowano 15 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 ...jakie to som?? Sam u nos w okolicy jest wogóle tako??Znom 3 takie ale jazda na nich nie odpowiado mi , szutry o twardości prawie jak asfalt nie jarają mnie , wola jak zadnie koło mo większą pryndkość od przedniego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_MEFIU_ Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 co chlopaki w mrozy nie jeździcie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEŚNICZY Opublikowano 28 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 co chlopaki w mrozy nie jeździcie? Jakoś te -20 stopni zniechęciło mnie do jazdy ale zakupiłem tłumik , nawet tak niska temperatura nie zniechęciła mnie do montażu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I/JG53_Pogo Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Pochwal się daj jakieś zdjęcie jaka firma ile dałeś ? . A ja mój tłumik na wiosnę trochę wypoleruje no i nakleję na niego to czego mu brakowało naklejkę FMF (Flying Machines Factory) A co do mrozu to także wymiękłem i w dodatku nie mam opony z kolcami więc jazda po czystym lodzie to prawie samobójstwo w puchu śnieżnym owszem ale nie na lodzie… Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiloszRR Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 A co do mrozu to także wymiękłem i w dodatku nie mam opony z kolcami więc jazda po czystym lodzie to prawie samobójstwo w puchu śnieżnym owszem ale nie na lodzie…Na ubitym śniegu też jest lipa, ciężko sprzęta w pionie utrzymać, ostatnio testowałem i po kilku min wróciłem do garażu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEŚNICZY Opublikowano 29 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Pochwal się daj jakieś zdjęcie jaka firma ile dałeś ? . A ja mój tłumik na wiosnę trochę wypoleruje no i nakleję na niego to czego mu brakowało naklejkę FMF (Flying Machines Factory) A co do mrozu to także wymiękłem i w dodatku nie mam opony z kolcami więc jazda po czystym lodzie to prawie samobójstwo w puchu śnieżnym owszem ale nie na lodzie…Kupiłem tłumik od wersji E - 200 zł , gość trochę pojechał z naklejką najpierw oglądałem nowe (1100 1300 zł) ale bardziej spasowała mi używka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_mazur Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 tłumik ładny... nakręc jak gra teraz na takim tlumiku...moja kawka na sportowym tłumiku gra o niebo lepiej od seryjnego... jedno nagranie mam wiec jak chcecie moge wrzucić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I/JG53_Pogo Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 Echh też mam taki (jak co to na sprzedaż ) i powiem że te oryginalne z suzuki raz że są ciężkie jak kowadło a ich pomruk jest taki nijaki ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_mazur Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 eee to niewżucaj nagrania xD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 Echh też mam taki (jak co to na sprzedaż ) i powiem że te oryginalne z suzuki raz że są ciężkie jak kowadło a ich pomruk jest taki nijaki ... no jasne, akrap the best ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 Do DR-Z wszyscy kupuja Yoshimury... Nie wiem skad wziela sie ta moda (glownie w US). O wiele lepsze wyniki na hamowni daje wydech MRD . Powstal niedawno, stworzony przez Eddiego Sisneros - goru wsrod znawcow DR-Z Akrapovice dawaly mierne efekty przy duzych modyfikacjach w silniku - tuning na 480 ccm., sportowe walki, rozwiercone gniazda zaworowe itp itp. Wypisalem to wszystko na forum ogolnopolskim. Dla ciekawskich moge wkleic - "krok po kroku jak zrobic by DR-Z miala 60 KM na tylnym kole". Tak przy okazji Akrapa, nie jestem jego zwolennikiem bo przy glebach gniecie sie jakby byl z kartonu (efekty pojscia w strone najmniejszej wagi - tytan)Osobiscie kupilem z Niemcowni wydech SPES. Wyciagnalem wszystkie siateczki, DB-killera i chodzi jak marzenie. Lzejszy od seryjnego, ciezszy od Akrapa ale za to o wiele mniej podatny na uszkodzenia. swietnie wyglada, swietnie mruczy i w prownaniu z seria motocykl jest o wiele zwawszy w kazdym zakresie, a juz napewno na dole.Taka mala demonstracja http://www.youtube.com/watch?v=Ic4jk-hCdqsPS. jak jutro bedzie tak jak dzisiaj to moze przewietrze maszyne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 Do DR-Z wszyscy kupuja Yoshimury... Nie wiem skad wziela sie ta moda (glownie w US). O wiele lepsze wyniki na hamowni daje wydech MRD . Powstal niedawno, stworzony przez Eddiego Sisneros - goru wsrod znawcow DR-Z Akrapovice dawaly mierne efekty przy duzych modyfikacjach w silniku - tuning na 480 ccm., sportowe walki, rozwiercone gniazda zaworowe itp itp. Wypisalem to wszystko na forum ogolnopolskim. Dla ciekawskich moge wkleic - "krok po kroku jak zrobic by DR-Z miala 60 KM na tylnym kole". Tak przy okazji Akrapa, nie jestem jego zwolennikiem bo przy glebach gniecie sie jakby byl z kartonu (efekty pojscia w strone najmniejszej wagi - tytan)Osobiscie kupilem z Niemcowni wydech SPES. Wyciagnalem wszystkie siateczki, DB-killera i chodzi jak marzenie. Lzejszy od seryjnego, ciezszy od Akrapa ale za to o wiele mniej podatny na uszkodzenia. swietnie wyglada, swietnie mruczy i w prownaniu z seria motocykl jest o wiele zwawszy w kazdym zakresie, a juz napewno na dole.Taka mala demonstracja http://www.youtube.com/watch?v=Ic4jk-hCdqsPS. jak jutro bedzie tak jak dzisiaj to moze przewietrze maszyne ja mysle ze chodzi o to ze ogólnie suzuki współpracuje z yoshi... a pozatym cichszy od akra to chyba źle nie ? im szybciej cie slychac tym bezpieczniej i szybciej babcie na chodniku na zawał schodza ;] a pozatym gniota hmm mój juz konkretne katorgi zniusł i tylko carbonowa koncówka wymiekła ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I/JG53_Pogo Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 Ja mam narazie naklejoną naklejke z akrapem he he ale tan naprawdę to jest tłumik FMF http://www.fmfracing.com/Przed polerką niestety musiałem zedrzeć poniszczoną stara naklejkę no ale po długich poszukiwaniach w końcu już mam nową która czeka na naklejenie ale to dopiero na wiosnę . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEŚNICZY Opublikowano 3 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 6 luty Hell's Gate 2010Wiadomo kto wygra już mnie kur... biere jak widza śnieg http://www.scigacz.pl/Hells,Gate,2010,kole...iaka,11889.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tazzman Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 ja juz kupiłem z Yoshi... gada jak p.....bany głosno ale dzwiekiem i tak daje rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Tazz, musimy sie wymienic maszynami. Na "E" mialem okazje tylko przejechac sie kawalek i czuje niedosyt. A sam sprawdzisz roznice miedzy "S" a Twoja.Tak BTW. Trzeba kiedys zrobic male spotkanko DR-Ztek. Mozna posmigac w terenie ale takim nie do przesady bo nie chce potrzaskac siebie a zwlaszcza maszyny ;)Drugie BTW. Teraz bedzie wiecej czasu i kasy bo koncze studia. Moze pomyślicie o jakims wspólnym wypadzie np. do erzberg? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tazzman Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Tazz, musimy sie wymienic maszynami. Na "E" mialem okazje tylko przejechac sie kawalek i czuje niedosyt. A sam sprawdzisz roznice miedzy "S" a Twoja.Tak BTW. Trzeba kiedys zrobic male spotkanko DR-Ztek. Mozna posmigac w terenie ale takim nie do przesady bo nie chce potrzaskac siebie a zwlaszcza maszyny ;)Drugie BTW. Teraz bedzie wiecej czasu i kasy bo koncze studia. Moze pomyślicie o jakims wspólnym wypadzie np. do erzberg?Bogu dziekuje ze kupilem E a nie S, bo mimo ze umiejetnosciami w terenie jescze mocno odstaje to po 20 minutowej przejazdzce na E duzo mi brakowalo, zwlaszcza w sposobie oddawania mocy..Co do spotkania DRZ to jak spadnie sniego to jestem jak najbardziej ZA i jak tylko spadnie snieg to mozna polatac po okolicy, a jak bedzie ladniej to proponuje wyjazd piatek-sobota-niedziela do ekipy z Bielska i przejazdzke z noclegiem z BB do Suchej Beskidzkiej.. terenem oczywiscie ad drugiego BTW to ja w tym roku planuje wyjazd na 2 dni na Erzberg jako widz. Szosowym oczywiscie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I/JG53_Pogo Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Bogu dziekuje ze kupilem E a nie S, bo mimo ze umiejetnosciami w terenie jescze mocno odstaje to po 20 minutowej przejazdzce na E duzo mi brakowalo, zwlaszcza w sposobie oddawania mocy.. Sorry ale jedno drugie wyklucza to co piszesz Tazz że tak spytam to w jeździe w terenie brakuje ci tych paru koni że dziękujesz bogu że kupiłeś wersje E ? No chyba że na prostej … Wiesz dziwi mnie to bo piszesz że w umiejętnościach w jeździe w terenie mocno odstajesz wiec jak tu się ma mieć sprawa z wykorzystaniem mocy motocykla ?… A to że E od S zbiera się lepiej to nic nowego zaletą może być waga tych motocykli E jest lżejsza i to też swoje robi.Sorry że tak pisze ale określiłeś to tak jak to był by muł a nie motor .Powiem ci dla przykładu ze miałem przyjemność bliżej zapoznać się z CRM250 i KX 250 różnica była w mocy KX miał większe pierdolnięcie ale ja bym tej różnicy i tak na nie wykorzystał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blazej_MTX Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Ja myśle, że Tazzman strzelił byka i miało to wyglądać tak: Bogu dziekuje ze kupilem E a nie S, bo mimo ze umiejetnosciami w terenie jescze mocno odstaje to po 20 minutowej przejazdzce na S duzo mi brakowalo, zwlaszcza w sposobie oddawania mocy.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tazzman Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Ja myśle, że Tazzman strzelił byka i miało to wyglądać tak: hehe strzeliłem byka... chodziło mi o to, ze w terenie nigdy wczesniej nie jezdzilem S, pojezdzilem moją E i potem przesiadlem sie na 20 minut na S..... i to co moge napisac to:1. E lepiej sie wkreca, lepiej oddaje moc i od samego dolu ciagnie jak S od srodka.... nie pisze o gorze bo wtedy E w porownaniu do S to szatan..2. E jest lzejsza i wg mnie lepiej sie zachowuje w terenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 dzisiaj jak zaswieciło słonce to postanowiłem troche posmigac,niestety wiecej kopałem sie w sniegu niz pojezdzilem ale i tak było warto.lepiej wybrac sie na moto niż rozwijac temat o zygusiu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I/JG53_Pogo Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 A ja nie umiem wejść do garażu skandal !!!Przez te cholerne mrozy beton się dzwignął i nie umiem otworzyć drzwi hmm chyba musze poczekać aż przyjdzie wiosna a tak stęskniłem się za motorkami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 (...)lepiej wybrac sie na moto niż rozwijac temat o zygusiu...No, niektorych zdrowo tam po*ierdolilo A ja nie umiem wejść do garażu skandal !!!Przez te cholerne mrozy beton się dzwignął i nie umiem otworzyć drzwi hmm chyba musze poczekać aż przyjdzie wiosna a tak stęskniłem się za motorkami Wsiadaj na endurasa a nie marudz! ;)Jutro jak pogoda bedzie podobna do dzisiejszej to odpalam maszyne i robię rundke na moich łysych oponach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEŚNICZY Opublikowano 5 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 lepiej wybrac sie na moto niż rozwijac temat o zygusiu...Święte słowa też coś mnie kusi na jazdę może jutro trocha się pomecza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.