BACA Opublikowano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 ja w sumie nie chciałem zmieniać, ale jak zmieniałem w podświetleniu zegarka bo mi się spaliła to kupiłem białą i niebieską diodę, i tak dla spróbowania wsadziłem do temperatury/paliwo no i ładnie wyszło, pojechałem po jeszcze 3 i jest super, bo to zielone podświetlenie to mi się od początku nie podobało, takie jakieś jakby trochę przestarzałeheh też serwisujesz że porozbierane, ja mam tylko bak założony, tył muszę dać do pospawania i podmalowania bo popękał troszku, olej do zmiany no i synchronizacja gaźników i zawory by też trzeba według instrukcji już jakiś czas temu zobaczyć co tam jest grane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thrillco Opublikowano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 Baca efekt super niebieski pomysle zeby zrobic tak w rc36I, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BACA Opublikowano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 no baaaa, choć mogłem najpierw zrobić fotkę jeszcze przez montażem niebieskich, ale wydaje mi się że dużo jaśniej świecą diody niż żaróweczki i tak przyjemniej dla oka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fredvfr Opublikowano 3 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 Ja w swojej sprawdzałem luzy zaworów i jest OK. Nie robiłem jeszcze synchro gaźników a przejechalem w sumie 34tys. Silnik nadal równo pracuje, nie skaczą obroty więc poczekam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BACA Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 no a mi właśnie skaczą obroty na jałowym, mam ustawione na 1200obr/min i sobie pyrka, waha się +- 100obr/min, ale jak dam 1000obr/min to czasami jak spadnie poniżej 1000 to zgaśnie, ale znowu bardzo mało mi pali, choć jak ją kupiłem było tak samo w sumie, a zrobiłem 18000km i nic się nie zmienia, ale trochę nerwuje bo jak pośmigam, moto postoi z 1-2godzin, niby jeszcze ciepłe ale po odpaleniu muszę trochę potrzymać na gazie bo gaśnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostucha Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 a zmieniałeś filtr powietrza, świece? co 12 tys sie powinno to robic, moja tez mało pali, gazników nie ruszam bo równiutko pracuje, ale filtr i swiece zmieniałem juz to napięcie na żarówce masz przy odpalonym moto? 11V to troche mało, zwłaszcza jak zepniesz dwie żarówki naraz, przy ładowaniu 14V masz o 3 za mało czyli z 55W osiagasz ok 50, a to juz jest różnica (bo na długich 60W a roznice widac, nie?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fredvfr Opublikowano 3 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 a zmieniałeś filtr powietrza, świece? co 12 tys sie powinno to robic,Ostatnio wyczytałem z instrukcji że filtr powietrza wymienia się co 18tys. a reszta co 12tys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BACA Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 filtra ani świec nie wymieniałem, ostatnio oglądałem filtr i nie wyglądał źle, i tak chcę go zmienić na dniach, to świece też się zmienito napięcie to na zgaszonym moto, na odpalonym ani nie sprawdzałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostucha Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 Baca, a próbowałeś czerwone wsadzić? ja mam właśnie licznik na kolanach, i obawiam sie, że na niebieskich nie bedzie widac wskazówek, tzn wskazówki sa podswietlane od spodu białym swiatłem i swieca na czerwono, a na niebieskich diodach tarcze ok, ale wskazówek prawie nie widać.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BACA Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 właśnie też chciałem czerwone albo niebieskie, czerwonych nie mieli w sklepie to wziąłem niebieskie, hmmm nie wiem jak to będzie działać, można kupić jedną dla spróbowania i zobaczyć jak będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostucha Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 czyli to są niebieskie? ja mam zegary na chacie ale podlaczalem niebieskie na zasilaczu 9v, bo mi sie nie chce szukac 12, i nie widac prawie wskazówek :| poszukam diód to wezme na spróbowanie, myslalem żeby góre skali obrotomierza podswietlic na czerwono a widze że da sie tak, i nie bedzie to wpływać na wskaznik paliwa/temperatury jak bedzie lipa to wymienie na inny kolor, moto i tak rozebrane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BACA Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 do paliwa/temp jest osobna tylko jedna dioda, zaraz obok jest od obrotomierza ale ona chyba nie ma wpływu na podświetlenie paliwa/temp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostucha Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 no to widze pytam tylko czy to są niebieskie czy białe w końcu, bo u mnie niebieskie są ciemne jak talala ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BACA Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 niebieskie, hmmm mi się wydaje że świecą dużo mocniej niż oryginalne żarówkia tak wogóle tak sobie szukam po allegro, jakie świece jest najlepiej kupić do VFR, w instrukcji pisze NGK CR9EH-9, czy droższe irydowe będą lepsze czy dać to co producent zaleca ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostucha Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 wiesz co, mi sie konczyly moje to wsadziłem normalne ngk i nie ma problemu nawet teraz odpalić. irydowe miałem w tdm i jakoś specjalnie nie widze roznicy w działaniu, w cenie natomiast dwukrotnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BACA Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 no to będą zwykłe, a jeszcze mam takie pytanko, czy jak jest zimno temperatura minusowa a moto stoi jakiś czas to mi po odpaleniu jak zaciągnę całe ssanie, to na ssanie wchodzi gdzieś po 1 minucie na 2500-3000obr/min, a tak to pyrka jakby miała za chwile zdechnąć, to normalne, czy moto powinno odrazu wchodzi na ssanie i mieć te 2500 czy tam 3000obr/min ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostucha Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 pyrka, jak jest dobry mróz to nawet do ok 2min (nie mierzyłem tego), ale jak wejdzie na 1500 to mozesz ssanie zmniejszyć, a jak załapie całkiem to wogóle je zdejmij. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BACA Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 aha to w sumie jak było ciepło to przy tych 1500 zmniejszałem, a jak zimno to zwykle czekałem aż wejdzie całkiem na ssanie i wyłaczałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostucha Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 jak pizdzi to nie ma co katowac moto wysokimi obrotami z zimnym olejem więc rób przeciwnie do tego co piszesz, latem mu wysokie na ssaniu nie zaszkodzą.bdw, pozakładałem ledy w liczniku od lewej biała, niebieska, czerwona, czerwona (paliwo/temp) efekt przejscia widoczny, na prędkości z jasnoniebieskiego na ciemnoniebieski, na obrotomierzu z niebieskiego na czerwony w czerwonym polu (!), a paliwo i temp na czerwono (fajnie widac wskazówki i czerwone pola pod czerwoną diodą, ale nie widać białych pól prawie)jak bede mial jakies lepsze zdjecia to wrzuce, narazie moto w czesciach, styki zasmarowane, wszystkie śruby podociągane i czekam na oploty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BACA Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 a to ciekawie napewno to wygląda, też myślałem żeby zrobić na obrotomierzu na czerwono w czerwonym polu, jak dopadne gdzieś czewone diody to napewno założęale w sumie to jak on jest zimny, to zanim wejdzie na te obroty ponad 2000obr/min to pyrka gdzieś te 2min to chyba mu aż tak nie szkodzi, ale to będę wiedział na przyszłośc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostucha Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 zalezy jakie masz ssanie mi w xj podchodziło pod 4 koła na ssaniu , ale tu tak sobie trzymam do 2 koła, jak podrosnie to spuszczam ssanie i dalej pod 2 koła, a po chwili całkiem zdejmuje i chodzi bez. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BACA Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 no jak zabierze całkiem to jest ok 3500 choć to tylko jak jest ciepło, jak zimno mróz konkretny to tak 3000 i więcej jakby nie chce wejść, potem już spuszczam na ok 2000 a za chwilę wogóle wyłączam, w sumie to zależy od sytuacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BACA Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 wymieniłem dziś świece i filtr powietrza, no i po wymianie moto nie odpala aż wkońcu akumulator rozładowany, jeszcze do tego na koniec zauważyłem że prawe mocowanie do czaszy to do którego przymocowana jest też chłodnica jest słabo dokręcone, ledwo ruszyłem i śruba ukręcona podładuję akumulator i trzeba będzie szukać co jest grane, bo w instrukcji jest napisane że powinny być świece CR9EH-9 albo CR8EH-9, które są lepsze, bo gościu stwierdził że te CR8EH-9, to chyba jest bez znaczenia, obie będą tak samo dobre chyba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostucha Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 jak założysz nowe swiece to sie przejedz a nie pal moto na postoju, muszą sie wygrzac, no i aku musi byc naładowane bo je pozalewa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BACA Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 hmmm no to jak mam się przejechać jak moto nie odpala, a i troszku śniegu na drogach aku przez noc podładuję i się zobaczy, bo w sumie to za pierwszym kręceniem nic, za drugim jakby chciał już odpalać, a potem to już ledwo kręcił i odpuściłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.