Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Za 5 Tys. Zł. ...


tomektm

Rekomendowane odpowiedzi

Witam !Czy można kupić cos jakby "choppera" za 5 tys. złotych (nie chińskiego) w stanie do jazdy, a nie dla konserwatora zabytków. Wiem kasa niewielka ale na ten czas no maksymalny budżet. Prosze o radę szukać czy lepiej lepiej pomordować na tym co mam jeszcze jeden sezon i doskładać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !Czy można kupić cos jakby "choppera" za 5 tys. złotych (nie chińskiego) w stanie do jazdy, a nie dla konserwatora zabytków. Wiem kasa niewielka ale na ten czas no maksymalny budżet. Prosze o radę szukać czy lepiej lepiej pomordować na tym co mam jeszcze jeden sezon i doskładać ?
troszke szczegółów sam bedziesz śmigał czy plecaczek itd jeżeli sam to polecam suzuki ls 650 savage! posiadałem takiego super silnik tani w eksploatacji itd jak coś to pisz na pw to mogę co nieco ci przubliżyć o tym moto
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za taką kasę za dobrego nie kupisz , jak już to mniejszej pojemności nie kupuj 20-letnich złomów , kolega raz miał - wieczora by brakło na opowiadanie ...najlepiej dozbieraj do 10 kafli
Leśniczy i sie z Toba zgodze bo można kupić złoma i wieczora braknie na szukanie wad w nim...i się nie zgodze bo zapewne kolega zbierął to już jakis czas jest podekscytowany, a dozbierać kolejne 5 koła moze sie zdawać wiecznością..a jak poszuka to virago w Dobrym stanie powinien znaleźć.No jak masz cierpliwość to zbieraj dalej na cos młodszego..powodzenia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Virago 535 jest najlepsza opcja na poczatek (te motongi praktycznie nie maja wad) - mozna znalezc w fajnym stanie, tani itp byle nie pakowac sie w złoma z 1986 pozniej go nawet nie sprzedaz a nie pojezdzisz tym
Hmmm ja kupilem virago 1000 z 86 i jestem zadowolony oprócze tego ze trzeba bylo wlozyc czas i prace w porzadne czyszczenie i wymiane paru rzeczy ( eksploatacyjnych ) to jest bez zarzutu... wydaje mi sie ze jak trafisz tak masz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niby wszystko fajnie ale tam jest pas napędowy. Niby bez obsługowy ale jak przyjdzie wymienić to szarpie po kieszeni.
mielismy z koleżanką En i one mialy z 60 tys przelatane o ile nie wiecej:) i pasy byly w znakomitym stanie (motocykle z lat 94-95) ,zreszta jak sie nie naderwie to mozna jedzic .zamienik to koszy 400zl orginal okolo 1200zl wymiana raz na hmm 10 -15lat czy to drogo? taniej niz lancuch.virago 535 to mala koza chyba ze jestes niski.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mielismy z koleżanką En i one mialy z 60 tys przelatane o ile nie wiecej:) i pasy byly w znakomitym stanie (motocykle z lat 94-95) ,zreszta jak sie nie naderwie to mozna jedzic .zamienik to koszy 400zl orginal okolo 1200zl wymiana raz na hmm 10 -15lat czy to drogo? taniej niz lancuch.virago 535 to mala koza chyba ze jestes niski.
Nie spotkałem się jeszcze z zamiennikiem paska, możesz napisać kto robi takie cudo? oryginał kawasaki kosztuje 1199zł. Z perspektywy lat fakt jest to tani w utrzymaniu napęd ale patrząc na to tak. Kupujesz moto i musisz go wymienić to te 400zł jeszcze można przeboleć ale 1200zł to już sporo. Dla mnie osobiście kardan jest jedynym sensownym napędem jeżeli chodzi o tego typu motocykle. PS Jaką masz pewność że pasek nie był wymieniony już wcześniej pasek np przy 50 tyś. km?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie spotkałem się jeszcze z zamiennikiem paska, możesz napisać kto robi takie cudo? oryginał kawasaki kosztuje 1199zł. Z perspektywy lat fakt jest to tani w utrzymaniu napęd ale patrząc na to tak. Kupujesz moto i musisz go wymienić to te 400zł jeszcze można przeboleć ale 1200zł to już sporo. Dla mnie osobiście kardan jest jedynym sensownym napędem jeżeli chodzi o tego typu motocykle. PS Jaką masz pewność że pasek nie był wymieniony już wcześniej pasek np przy 50 tyś. km?
nie byl bo byly ksiazki serwisowe ,zreszta wytarczy popytac posiadaczy en:) zamieniki byly niedawno na allegro tez jestem zwolennikiem wału kardana ale łancuch vs pasek wybieram pasek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może Honda CB750 Seven Fifty. Motocykl swoją charakterystyką silnika (ok. 90 procent momentu obrotowego w przedziale od 3 do 6 tys. obrotów), wygodna pozycja, bardzo duża niezawodność.Do tego niskie koszty obsługi silnika (hydrauliczna regulacja luzu zaworowego).Budżet 5 tys. zł jeszcze nie wystarczy na zakup Sevenki, ale ok. 7 tys. zł to można dorwać coś naprawdę w db stanie m.in. że jest to motocykl dla pasjonatów, na pewno nie dla małolata co lubi ścigacze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.