Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Aprilia Rsv 1000


pytlos

Rekomendowane odpowiedzi

Dobry wybór, pod warunkiem że sprzęt nie jest zakatowany i jest kompletny Musisz zdać sobie sprawę, że to nie popularny japończyk.W zasadzie większość części na zamówienie, czasami czas oczekiwania trwa tyle ile sezon. Ceny w krakowskim serwisie Aprilii przyprawią o zawrót głowy.Takie coś jak elementy osprzętu, plastiki i inne graty to na allegro rarytas i nawet jak nie potrzebujesz, to lepiej kupić póki jest W ogole rynek części używanych jest cieniutki.Jak bedziesz chciał sprzedać, to zamieść gloszenie z rocznym wyprzedzeniem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zniechęcaj się tak od razu Ważne, żeby znaleźć uszanowany motocykl.Te motocykle pod względem awaryjności nie odbiegają jakoś znacząco od swoich japońskich odpowiedników. Jeżeli szukasz pierwszego wcielenia RSV, to powiem Ci, że te konstrukcje Rotaxa są naprawdę trwałe i niezawodne. Mam ten silnik w Caponordzie i złego słowa powiedzieć na niego nie mogę (koledzy z forum Cpaonorda również).Wszystkie filtry, płyny, napędy, klocki hamulcowe itd, zakupisz w każdym szanującym się serwisie motocyklowym. Regulacji również dokonasz w większości warsztatów.Problemy mogą pojawić się w razie grubszych afer. Jak coś wysypie Ci się w silniku, to niestety szukanie na allegro, albo telefon do Pana Zdzisia co ma wszystko, może nie wystarczyć.Opieranie się na autoryzowanym serwisie, tak jak pisałem może Cię szybko zniechęcić i prędzej zrobisz z tego motocykla agregat prądotwórczy niż będziesz bawił się w jego reanimację.Warto poszukać na necie stron, lub for internetowych traktujacych o danym modelu.Wtedy jest nieco łatwiej. Koledzy bardziej obeznani z tematem doradzą gdzie szukać,do kogo się udać, jak samemu wykasować błąd itp,itd.Na każdym takim forum jest przynajmniej jedna osoba, która ma dojścia nie wiadomo gdzie i potrafi załatwić do danego modelu niemal wszystko ;)W razie grubszych problemów lub brakiem dostępności części w kraju ratujemy się np. zakupami tutaj: www.af1racing.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Włosi to rzadko spotykane sprzęty co innego z Japońcami, gdzie tego jest na pęczki. Może porozglądaj się za jakimś japońskim litrem.
No właśnie - musisz sam sobie odpowiedzieć czy chcesz miec motocykl, którego jest "na pęczki" czy chcesz jezdzić czymś trochę bardziej wyjątkowym.RSV czy RSVR nie jest, powiedzmy, "zamiennikiem" dla R1 czy Fireblada - musisz się liczyć z tym, że to nie japończyk - z serwisem bedzie raczej ciężko, w tym roku zmienił się generalny importer na firmę Piaggio i na wiosnę były w Polsce dwa (DWA!!!) oficjalne punkty dealerskie Aprilii. Sytuacja pewnie się poprawi bo Aprilia staje się i będzie się stawać bardziej popularna, ale do powszechności "Wielkiej Czwórki" na pewno nie dojdzie nigdy. Generalnie wszystkie informacje na temat RSV znajdziesz tutaj: www.apriliaforum.comwww.rsvzone.comRadzę dobrze się wczytać To bardzo pomocne fora i jest na nich kilka/kilkanaście osób naprawdę znających się na rzeczy.Jeśli się zdecydujesz to szukaj albo RSV 98-2003, albo modelu RSVR po 2006 roku - Aprilia usunęła część "fabrycznych" niedociągnięć pierwszych roczników RSVR, silnik Rotaxa jest nieco przekonstruowany i ma wgrane najnowsze mapy zapłonu.Najważniejsze to znaleźć zadbany egzemplarz. Powodzenia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta pochodzi z importu z UK, rok 2002 (jak dobrze pamiętam), najechane ma około 16 tyś milwizualnie stan bardzo dobry, w dodatku stoi w komisie / serwisie mojego bardzo dobrego kumpla więc rzęcha by mi nie sprzedałma bardzo ładne malowanie - grafitowo - pomarańczoweno i się wyróżnia od Dżapsów, chociaż nie mam nic do Japończykówalternatywnie myślę o fajnej SV 1000S, czyli jak nie wezmę tej włoszki teraz, to zmienię na SV po sezonie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze nie jeździłem na nim, ale jeździł inny kolega mojej postury twierdzi że jest wygodnie, ja się przejadę pewnie dopiero w weekend
Ja na mojej RSVR przejechalem na razie około 5 tys. km i przy wzroście około 170 (no, niecałe 170 ) nalezy przyzwyczaić się do wysokości RSV - ewentualnie miec dłuuugie nogi Ja się już przyzwyczaiłem i właściwie nie zwracam na to uwagi - problem jest głównie przy wycofywaniu motocykla, wystarczy lekka górka i musze zsiadać bo odpychając się nogami nie ma szans.A poza tym - dziwne, ale w trasie jest wygodniejsza od CBR929, warunki "termiczne": przy włączonych wentylatorach od przodu grzeje nieco mniej ale za to kolektor tylnego cylindra potrafi nieźle podpiec dupę
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze nie jeździłem na nim, ale jeździł inny kolega mojej postury twierdzi że jest wygodnie, ja się przejadę pewnie dopiero w weekend
o, ze kolega stwierdzil, ze wygodny, nie znaczy, ze on faktycznie jest wygodny i ze TY bedziesz czul sie na nim dobrze. RSV to model moze nawet bardziej torowy niz Ducat 998 czy 999. Przy Twoim wzroscie ( mierze tyle samo co ty ) kolana mam przyslowiowo przy uszach. Fakt, ze Aprilia robi naprawde fajne sprzety, ktore naprawde rewelacyjnie sie prowadzi to jednak trzeba miec swiadomosc, ze dluzsze trasy nimi nie naleza do przyjemnosci ( oczywiscie wiara przenosi gory a samosugestia jest tu bezcenna.To, ze w PL nie ma / ciezko jest o czesci na to bym raczej nie patrzyl, w dobie internetu jest mi bez roznicy czy czesci przyjda zza oceanu ( obojetnie jakiego ). Fakt, trzeba pokryc koszta przesylki. Do japoncow czesci tez nie sa tanie, tylko, ze z regoly w PL kazdy kupuje nie nowe lecz uzywane / lub ich zamienniki ktore sa tansze.Nie bede Ci obrzydzal sprzetu, mozesz rowniez rozejrzec sie za fajnym Triumph'em czy BMW.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejechałem RSV jakieś 4000 km na torze na szosie i powiem Ci, że bardziej uniwerslanego motocykla moim zdaniem nie ma. Jeśli chodzi o wygodę to zawsze to dyskusyjna sprawa ale porównując do R1 którą teraz posiadam to RSV jest szczytem komfortu według mnie. Zrobiłem RSV jednorazowo 600 km i było ok. Ale to moja subiektywna opinia. Poza tym jeśli będzie miał okazję polecam wersję Factory, która ma kute felgi OZ pełnego ohlinsa i inne mapy zapłonu.Moto godne polecnia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Moto godne polecenia to mało powiedziane, moto jest zajebiste.swoją sprzedaję tylko dlatego że chcę kupić nowszą, ale to też będzie RSV.Co do serwisu to nie ma problemu. nic się nie psuje. podpinać do komputera też nie trzeba bo jest wbudowana diagnoza z kodami. na części czeka się niedłużej niż u konkurencji (do 2 tyg.)osprzęt lepszy niż w wielkiej czwórce. w standarcie oplot, antyhopping, brembo, itp.nietuzinkowy sprzęt, dający wiele frajdy. Mego kop na wyjściu z winkli ogólnie moto dla doświadczonych motocyklistów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o wygode, to podzielam zdanie Marka.Przymierzałem sie do jego RSV i też stwierdziłem,ze jest dużo wygodniejsza od 929, na których odydwoje jeździlismy.Ja jeszcze latam na 929 ale już idzie do sprzedania i teraz jestem w kropce bo sie waham,między RSV 1000 MILE FACTORY a 1000RR czyli dwie "inkszości" Zobaczymy co z tego wyjdzie.Reasumując RSVka - super sprzęcior !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.