-
Postów
21 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Profile Information
-
Płeć
Mężczyzna
Osiągnięcia markos
Newbie (1/14)
0
Reputacja
-
Miałem podobny problem z Aprilią RSVR i żaden serwis w Polsce (dużo ich nie było ) nie miał zielonego pojęcia co z tym zrobić - co więcej, chcieli wymieniac tyle części, że gdybym tego słuchał to popłynąłbym na ładnych kilka tysięcy. Inna sprawa, że u nas taki problem to rzadkość.Ja bym poradził Ci dowiedzieć się najpierw jak najwiecej samemu, tak żebyś nie wydał kupy kasy na niepotrzebne modyfikacje (no chyba, ze trafisz na kogoś kto naprawde wie o co chodzi).Ściagnij z neta microfiche do swojego motocykla i przeszukaj strona po stronie-przy numerach czesci na spisie jest zawsze uwzględnione do jakiej wersji silnikowej (na jaki rynek) dana częśc jest przeznaczona. Musisz znaleźć różnice miedzy zwykłą wersją europejską, a wersją na rynek Francji i Belgii (w Aprilii był podział na wersje 78kW i 76kW) - jeśli trzeba wymienić moduł to powinien być pod dwoma różnymi kodami.Druga rzecz - przeszukaj francuskie fora internetowe GSXRa - na pewno znajdziesz jakiś "step by step" co zrobić, zeby zdjąc blokadę - oczywiście z zastrzeżeniem "for race use only" Oddławienie po francusku to "debridage" - mnie pomógł Google Translate, bo akurat francuskiego nie znam Trzecia rzecz - możesz spróbowac podzwonić po serwisach Suzuki we Francji, powinni byc bardziej zorientowani niż u nas-przypuszczam, ze we Francji to dość popularny zabieg.No i pojedź na hamownię - przed oddławieniem, i potem po, tak żebyś wiedział czy krzywa mocy i momentu zgadza się z fabrycznie otwartą wersją.Powodzenia PS - Długo nie trzeba szukać Musisz się tylko zarejestrowac na tym forum, no i sobie przetłumaczyć:http://gsxr1000.bb-fr.com/votre-puissance-...r-k8-t46191.htm
-
No i "Pluton" oczywiście Tylko nie mów, że nie widziałeś...;)Bardzo dobry jest tez "Ofiary Wojny" (Casualties of War) z Michalem J.Foxem.
-
Gratulacje Wychowaj go dobrze przez pierwszy 1000km, żeby nie okazał się olejoholikiem!! ----
-
Infernal Moto Race 2010
markos odpowiedział(a) na infernalrace temat w Archiwum zlotów i imprez motocyklowych
No niby nie, ale:"6. Wygrywa uczestnik, który w jak najszybszym czasie zdobędzie komplet pieczątek zpunktów kontrolnych."Już widze jak wszyscy jadą zgodnie z przepisami A jeśli coś się komuś nie spodoba to też trzeba się zastanowić czy warto:"5. W razie jakichkolwiek obiekcji Uczestnik ma prawo złożyć skargę do Organizatora,aby złożyć skargę trzeba uiścić do Organizatora kaucję w wysokości 1000 PLN, jeżeliskarga zostanie uznana przez Organizatora kaucja zostaje zwrócona, jeżeli nie kaucjanie jest zwraca."No, ale zapowiada się ciekawie, chociaż ja osobiście wolałbym wydać ten 1000 na komplet opon na przykład, niż na wpisowe:) -
A ja z samochodówek polecam Ci "Race Driver GRID" - według mnie jest swietnym kompromisem między symulatorem a arcade, zachowanie pojazdu IMHO o niebo lepsze niż w nowym NFS Shift Nieco skopany multiplayer, bo niestety mozna oszukiwać. Test Drive Unlimited - arcade, ale za to można pojezdzic po pięknej hawajskiej wyspie (realistyczne odwzorowanie CAŁEJ wyspy) i masa super sprzętów do wyboru No i LFS - malo zajmuje a możliwości ma ogromne, ale to juz czysty symulator.
-
GRATULACJE!!!! Teraz zmiana wydechów i mapy zaplonu - chociaż ja niestety przelatałem cały sezon na seryjnych
-
Witam w klubie V60 Gratulacje.
-
Najszybsze Samochody I Motocykle W Polsce!
markos odpowiedział(a) na bartek_k83 temat w Archiwum zlotów i imprez motocyklowych
-
Ja na mojej RSVR przejechalem na razie około 5 tys. km i przy wzroście około 170 (no, niecałe 170 ) nalezy przyzwyczaić się do wysokości RSV - ewentualnie miec dłuuugie nogi Ja się już przyzwyczaiłem i właściwie nie zwracam na to uwagi - problem jest głównie przy wycofywaniu motocykla, wystarczy lekka górka i musze zsiadać bo odpychając się nogami nie ma szans.A poza tym - dziwne, ale w trasie jest wygodniejsza od CBR929, warunki "termiczne": przy włączonych wentylatorach od przodu grzeje nieco mniej ale za to kolektor tylnego cylindra potrafi nieźle podpiec dupę
-
No właśnie - musisz sam sobie odpowiedzieć czy chcesz miec motocykl, którego jest "na pęczki" czy chcesz jezdzić czymś trochę bardziej wyjątkowym.RSV czy RSVR nie jest, powiedzmy, "zamiennikiem" dla R1 czy Fireblada - musisz się liczyć z tym, że to nie japończyk - z serwisem bedzie raczej ciężko, w tym roku zmienił się generalny importer na firmę Piaggio i na wiosnę były w Polsce dwa (DWA!!!) oficjalne punkty dealerskie Aprilii. Sytuacja pewnie się poprawi bo Aprilia staje się i będzie się stawać bardziej popularna, ale do powszechności "Wielkiej Czwórki" na pewno nie dojdzie nigdy. Generalnie wszystkie informacje na temat RSV znajdziesz tutaj: www.apriliaforum.comwww.rsvzone.comRadzę dobrze się wczytać To bardzo pomocne fora i jest na nich kilka/kilkanaście osób naprawdę znających się na rzeczy.Jeśli się zdecydujesz to szukaj albo RSV 98-2003, albo modelu RSVR po 2006 roku - Aprilia usunęła część "fabrycznych" niedociągnięć pierwszych roczników RSVR, silnik Rotaxa jest nieco przekonstruowany i ma wgrane najnowsze mapy zapłonu.Najważniejsze to znaleźć zadbany egzemplarz. Powodzenia
-
Ubezpieczenie Motocykle - Gdzie Ubezpieczyć?
markos odpowiedział(a) na RobinV6 temat w Szukam pomocy...
Wartosc motocykla ~33tys, znizki 50% plus ubezpieczenie mieszkania (dodatkowa znizka w AC) - na koncu wyszlo niecale 1200PLN za moto.W PZU od tej samej wartosci ze znizka 50% wyliczyli mi 2600, tak ze wybor byl oczywisty - chociaz pan z PZU zachwalal, że to takie "prawdziwe" AC Obym nie musiał sprawdzać na ile skuteczne jest to z Allianz. -
Hehe No fakt:) ale to masz V4 (o ile się nie mylę) a nie V2 - no ale w sumie fałka to fałka
-
Gratulacje pomysłu i wykonania Fajny, fajny Pewne, że drugiego takiego na skrzyżowaniu nie spotkasz Od tego koloru MotoGP pewnie od razu zaczął szybciej jezdzić ;)Ale odgrażałeś się, że będzie jakieś V2, ale widze że zostało jednak R4