Qe eQ Opublikowano 1 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 Ta, ale co to 270 to najwyzej na autostradzie a i to po co? Opor powietrza przy tej predkosci jest CONAJMNIEJ meczacy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patyk Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 mialem 2x 600rr03' i 1x 06' mialem je w przeciagu 3 lat ostaniej pozbylemsie miesiac temu , w miedzyczasie latalem 636 04, r1 04'06 gsxr 1000k4 i zx10r06' i niepier... ze RR zapier... bo dopuki niedosiadziesz litra i nie zaczniesz nim napierdalac bo torze to sie nieodzywaj , jak poczujesz emocje rzedu 250 na blacie i pionowanie przy odkrecaniu na mase , takich emocji nieda ci RR chyba ze na stacji bezynowej tyle na temat , do pozerki na miescie czerwona albo zolta rr daje 10 pkt do rispektu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qe eQ Opublikowano 1 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 Z tego co wywnioskowalem z forum, to raczej nie polecaja silnikow V na poczatek Do rr sie nawet kiedys przymierzylem-moze dla was jestem masochista ale to jest to co mi pasuje. Chociaz wiem, ze jesli sie pokusze bede musial byc bardziej niz ostrozny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patyk Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Polecają, nie polecają... Popatrz na parametry, ten motocykl ma 71KM, myślisz że to groźniejsza moc od ok. 130 CBR-ki? Po za tym moc jest łatwiej dozować, bo nie masz efektu "wyrywania nadgarstków" np. powyżej 8 tysięcy obrotów, więc raczej bym się z takim twierdzeniem nie zgodził. Jeśli upierasz się przy rzędówce, to osobiście szukałbym czegoś w stylu Fazera 600, CBF 600, ale to Ty musisz dokonać wyboru. Pamiętaj tylko, że każdemu braknie prędzej czy później opanowania, nie kupujesz przecież przecinaka po to, żeby nigdy nie przekraczać połowy skali obrotów.Na co byś się nie zdecydował, życzę zadbanej sztuki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qe eQ Opublikowano 2 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Grus, dziekuje madrze prawisz.Wiem, ze nie bede jezdzil na pol gwizdka zawsze-tu sie nie oszukuje, tak samo sobie mowilem, ze nie bede jechal 160 moja aprilia po zakrecie.. udalo sie.. przez pierwszy tydzien moze.Mi sie wydaje, ze dla mnie ta rr'ka bylby docelowym motorem.. znaczy takim ktorego bym juz nie zmienial. A jak mam sie uczyc np na fazerze etc, to dochodza dodatkowe czesto niemale koszty... Gdyby nie kasa to kupil bym sobie honde cb 500, pozniej jakies fazera, pozniej f3/f4 a pozniej rr. Tyle, ze niestety tak dobrze nie ma.. i nie bedzie.Wiem, ze troche dziwnie przekladac kase nad zdrowie ale licze, ze starczy mi rozumu zeby nie skonczyc rr'ka na drzewie lub w rowie na winklu. Motorami jezdze juz 7 lat, zaczynalem od Simsona, pozniej byla Honda Dominator, teraz moja Aprilia. Czesto jezdze Xj'tem 600 szwagra, czasem f3 (ale stunt pies z zebatka duza z tylu, wiec tak troche wyrywa te nadgarstki) znajomego ktory mieszka km dalej. Wiec cos tam daje rade.. a no i najwazniejsze, Honda cb 250 na kursie ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShoGun Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Spokojnie sobie z taka 600rr poradzisz, jak zes glupi to i cb500 Cie przerosnie a jesli do tej pory kuku sobie nie zrobiles to pewnie cos tam oleju w glowie masz wiec bez paniki. Z odpowiednim dystansem spokojnie mozesz w takie moto celowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qe eQ Opublikowano 2 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Milo slyszec ;)To pozostanie w czasie wakacji poszukac czegos w odpowiednim stanie i cenie. ;)Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 Szramer wszyscy bardzo się cieszymy, że jeździsz litrami, bardzo Ci zazdrościmy, że dla Ciebie 6-setki "nie jeżdżą", ale to jest temat o tym, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.