Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Proszę O Porade Jestem Zielony


Kaczor5135

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam na imię Paweł mam 17lat nie długo kończę 18 jakieś m175 wzrostu wcześniej byłem posiadaczem używanego skutera bardzo się psuł dlatego teraz chciałbym kupić coś nowegoskutery jakoś nie przypadły mi do gustu wolałbym coś takiego jakhttp://allegro.pl/item646315685_diabolini_xb_32_14_12_125cc_enduro_cross.htmlmotocykl ma mi służyć do jazdy po polnych drogach bo głównie będę go wykorzystywał na wsi a z tego co wiem takiego czegoś nie da się zajerestować Posiadam jakieś 3tysiące jakieś rady czy coś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym proponował coś używanego co jednak da się zarejestrować... Nie wszystko używane się psuje tak jak nie wszystko nowe będzie chodzić dobrze bo to coś do czego dałeś link to bez komentarza za te pieniądze to może być jedynie jakiś paździerz nawet romety są droższe...Przemyśl to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołóż troche i nie kupuj syfu z chin - cross ci sie rozpadnie na dwie części razem z tobą...pokombinuj - prosta rama i niezajechany silnik to podstawa - reszta sie wymieni Np. http://www.allegro.pl/item643091697_suzuki...sx_125_250.htmlalbohttp://www.allegro.pl/item649100035_kawasaki_klx_250.htmlpowodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam doświadczenia i wolałbym jednak kupić coś słabszego i ewentualnie zmienić macie jakiś propozycje jeszcze i thx ze ktoś się zainteresował moim problemem