Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Fotki Ze Zlotow, Imprez Moto !


Rekomendowane odpowiedzi

WITAM ! Jestem fotografką - amatorką ;) ...moja przygoda z fotografią zaczęła sie 2 lata temu, natomiast przygoda ze zlotami w ubiegłym roku. Wasza PASJA i piękne MASZYNY sa fantastycznym tematem fotograficznym, jest to jeden z moich ulubionych tematów foto... Z tego miejsca chcę podziękować KLUBOWI "WRM MC Poland" za "przyjęcie" mnie pod swoje skrzydła Wasze zasady, wyznawane wartości, szacunek do innych, honor i oddanie pasji są godne naśladowania ! Serdecznie zapraszam do mojej prv "galerii" ze zdjęciami z IMPREZ MOTOCYKLOWYCH .-> ostatnio odwiedzilam "Zlot w Koszecinie" -> zdjecia znajdują sie pod linkiem ->R.o.R Koszecin 2009pozdrawiam !FotoAparatka ;)P.S. Utworzyłam ten temat na FSM, aby pokazać jak ja widzę Wasz Motocyklowy Świat poprzez mój obiektyw, moje spojrzenie, moją obserwację...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 266
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Fotki są zrobione PROFESJONALNIE i zajefajne. Czujesz atmosferę zlotów motocyklowych.Masz wielkie szanse robić foty do czasopism motocyklowych bo to co widzimy w naszych miesięcznikach motocyklowych nie jest warte oglądania nawet w wychodku (MOTOCYKL lub Świat Motocykli).Chętni do zamieszczania fotek w konkursie motocykla miesiąca powinni brać z Ciebie przykład.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fotki są zrobione PROFESJONALNIE i zajefajne. Czujesz atmosferę zlotów motocyklowych.Masz wielkie szanse robić foty do czasopism motocyklowych bo to co widzimy w naszych miesięcznikach motocyklowych nie jest warte oglądania nawet w wychodku (MOTOCYKL lub Świat Motocykli).Chętni do zamieszczania fotek w konkursie motocykla miesiąca powinni brać z Ciebie przykład.