#Firestorm# Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 na R1 ale jakiej pojemności? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SP9WLC Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 eh te czasy kiedy to mińsk robił furorę.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tazzman Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Na 250. Na 1000 nic nie leci bo jest za brzydka i za stara. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toytoy19 Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Oto dowód na to że jest Thundercat R1 Czego to ludzie nie wymyślą http://www.youtube.com/watch?v=bW8KzIYmWy0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manka Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 [..]Powodzenia w jezdzie i na sezon 2010 życzę nie pojawienia się w ku przestrodze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BarT_3mc3 Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Jaki fajny off top się zrobił, normalnie się zaraz przewrócę na plecy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SP9WLC Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Mańka ucieła i ... pupa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toytoy19 Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 To kurde trzeba temat taki otworzyć oftopowy Bo zaraz groźna pani admin przyjdzie i nas pozamyka Na czym to staneło z tymi R1?? A R1-50 widzieliście?? Jak będę miał syna to taką dostanie żeby laski rwał http://www.proshield.co.nz/assets/r1.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JackRM Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 skoro wyglad sie liczy decydujaco to moze taka R1 bylaby lepsza ?http://www.youtube.com/watch?v=Ym9hmmUWp24 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiloszRR Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 1 Nie wygląd a cechy powinny decydować przy wyborze2 przesiadka ze skutera na litra jest co najmniej głupotą3 przy wyborze sprzęta albo się trza znać, albo zabrać kogoś kto się zna, wtedy nie trza zwracać4 Nie ważne jaki motocykl, ważne umiejętności.5 Nie ważne co pod dupą, raczej co pod kopułą.Życzymy udanych zakupów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diobol Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 na 250 leca wszystkie, na R1 lecą tylko blaszki, zwane blacharami, względnie płotki, zwane galeriankami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manka Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 A żeście sie usrali na tą przesiadke... przecież siedział na skuterku ..siedział na f3...a teraz na R1 :DSranie w banie... te Wasze R1 250 i 50, ja już widziałam R2 Dziwi mnie wiec wybór R1, skoro R2 jest równie..o ile nie bardziej ładna A tak poważniej... pomyśl..przeanalizuj... tylu ludzi Ci to mówiło...i co ciekawe dalej to mówia: R1 nie nadaje się na 1 moto.I to nie jest zazdrośc jak napisałeś... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zitol Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 A nie lepiej już było kupić R6, a emblematy na R1 pozmieniać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slusar_o2 Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 o kur...... a ja tyle lat poniewieralem sie na litrze.... a wystarczylo kupic 250tke i zycie byłoby prostsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Killer Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Lubię takie tematy:D bo boki zrywam i moczu nie trzymam:) Pamiętajcie liczy się tylko kolor i czy motocykl jest ładny a to że ma 180 koników to nieważne:D Jo jebia:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crazyforfun Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 A dajcie już chłopakowi spokój !!! Nie dość, że wtopił z trupem, to jeszcze go dołujecie...a może ma trochę siana pod kopułą i jeszcze mu widelec.pl, czy sympatia.pl beretu nie zryły...Nie kumam tylko jednej sprawy, może to i nie reguła ale mozna się przesiąść z 15 KM 125 tki enduro na bladego sc33 i przeżyć 2 pełne sezony, łącznie z kilkoma wizytami na torach i równie efektownymi glebami... i niekoniecznie trzeba się od razu wyłozyć na amen... seicento 1.1 tez można pojechać 150 km/h zostawiając jeden ślad i pewnie skończy się to na potrójnym dachu...a przecież czymś po zdaniu pawka B trzeba jeździć, a chyba takie seicento to nie stara (w porównywalnej cenie) M3 z tylnym napędem w grudniowych zaspach...także chyba więcej luzu, a wszystko będzie dobrze...pozdrawiam, crazy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybek1984 Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 A dajcie już chłopakowi spokój !!! Nie dość, że wtopił z trupem, to jeszcze go dołujecie...a może ma trochę siana pod kopułą i jeszcze mu widelec.pl, czy sympatia.pl beretu nie zryły...Nie kumam tylko jednej sprawy, może to i nie reguła ale mozna się przesiąść z 15 KM 125 tki enduro na bladego sc33 i przeżyć 2 pełne sezony, łącznie z kilkoma wizytami na torach i równie efektownymi glebami... i niekoniecznie trzeba się od razu wyłozyć na amen... seicento 1.1 tez można pojechać 150 km/h zostawiając jeden ślad i pewnie skończy się to na potrójnym dachu...a przecież czymś po zdaniu pawka B trzeba jeździć, a chyba takie seicento to nie stara (w porównywalnej cenie) M3 z tylnym napędem w grudniowych zaspach...także chyba więcej luzu, a wszystko będzie dobrze...pozdrawiam, crazy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KawaForever Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Jego zycie, jego pieniądze jego decyzja i tyle w temacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SP9WLC Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 a mnie wydaję się że czepiono się wyrywania lasek, a nie sprzeta, to co kupuje i to na czym jeździ to jego sprawa, watek juz dawno zmienił charakter, więc gdzie ta zazdrość do moto?pozatym nie bardzo rozumiem dlaczego R1 miała by byc lepsza od starej kawy? jesli oczywiście ktoś woli taki sprzęt?ważne żeby jeździć, szczęśliwie jeździć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomsoneq Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 yyyy no, ten tego przepraszam, ze przeszkadzam w offtopicu... zakupilem 2 moto teraz juz w pelni sprawny. Zna ktos ten sprzecik ? http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/YZF-R1/96243 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tazzman Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Tak, ja znam.. Dzisiaj widziałem jak ktoś jechał dzisiaj tym sprzętem na 1-ce, katując silnik na 5 RPM i biorąc 2 duże łuki na kwadratowo..Fajna jazda, faktycznie Polska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomsoneq Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 to byla moja siostra jesli chodzi ci o te ozdobne rondo na ul. Stawowej Jesli mozna spytac gdzie mieszkasz i jak Ty sie uczyles jezdzic na moto co ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tazzman Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 uczyłem się na Yamaha XJ600N i wtedy to dla mnie był potwór nie do ogarnięcia. Ty chłopcze zacząłeś przygodę z motocyklem, który nie jesteś w stanie ogarnąć nawet w 10% i masz predyspozycje do zostania takim guru jak kuzyn bobika co miał blejda :)Co do kierowcy, to napewno nie była to kobieta.. Nawet jeśli była to kobieta, to gratuluję rozwagi w pożyczaniu motocykla kobiecie i chyba... chcecie mieć swój rodzinny wątek w " ku przestrodze"Dobra, nie udzielam się już w temacie bo nie mój biznes i nie moje życie, ale po raz enty jestem świadkiem powstania stereotypu "czy R1 dobre na 1 motor?" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomsoneq Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 chlopczyku ty nawet mnie nie znasz to sie na moj temat nie wypowiadaj bo sobie tego akurat nie zycze. Piszesz, ze jezdzi na 1-ce co jest polowicznie prawda gdzie na zakrecaniu ma wbita jedynke a zaraz po wyjsciu z ronda wbijala dwojeczke.Co do kierowcy to mogla byc to tylko kobita bo miala warkocz zrobiony ktory wychodzil jej z kasku, a ja jezdzilem wczoraj z moja kobita wiec... kup sobie okulary i idz do laryngologa aby ci aparat sluchowy przepisal w recepcie jak nie slyszysz, ze ktos wbija dwojke w takim moto.No, a ze pozyczam moto wlasnej siostrze do nauki to cos zlego ? ile kobiet jezdzi na moto ? odpowiem ci: wcholerewiec co ci do tego. Z twoich wypowiedzi bije tylko zawiść wiec nie mam zamiaru z Toba juz dyskutowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tazzman Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 No tak.. zapomniałem, że przecież na rondo się wchodzi bezwzględnie na 1-ce.A R1 to tylko pozazdrościć.... zresztą pewnie każdy i tak tutaj pisze z zawiści bo pewnie sam chciałby mieć takiego w garazu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi