Gość Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 noooo....;DGratuluje;* Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brojler Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Gratulacje. Jedna nieścisłość.Motocykl w obudowie do 2000roku.Od 2001 wiele zmian stylistycznych: Tank, rear plastics, seat, and tail light redesigned. Carburetor changed from a two-circuit design (pilot jet and main jet) to a three-circuit design ( pilot jet, mid-main jet, main jet) to help with better carburetion throughout the rev range. Loss of "E" designation. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
operation_candle Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Gratulacje. Jedna nieścisłość.Motocykl w obudowie do 2000roku.Od 2001 wiele zmian stylistycznych: Tank, rear plastics, seat, and tail light redesigned. Carburetor changed from a two-circuit design (pilot jet and main jet) to a three-circuit design ( pilot jet, mid-main jet, main jet) to help with better carburetion throughout the rev range. Loss of "E" designation.no to sie nazywa debiut . tylu GSowcow na forum, w tym ja sam ( ), i nikt nie skumal, ze na zdjeciu faktycznie widnieje GS w starej budzie przed liftingiem... moze po prostu motong zostal wyprodukowany w 2000, a 1 rejestracja byla w 2001?tak czy inaczej, smerf maruda slusznie zauwazyl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diablica717 Opublikowano 19 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 No więc właśnie Model 2000 ale w papierach jest 2001 Nieważne, motocykl jest ok i to jest najważniejsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 ty tam Monia nie pisz za wiele tylko... olej narty i polataj jutro z nami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diablica717 Opublikowano 19 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 ty tam Monia nie pisz za wiele tylko... olej narty i polataj jutro z nami Dzięki Ar2rM ale 3,5 godzinki i będę w drodze, także polatamy jak wrócę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
* czarna * Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 Gratuluje Monia niech Ci dobrze służy i jak wrócisz z Włoch pamiętaj o obietnicy...Szerokości i bezpiecznych sezonów przede wszystkim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MISIEK CBR Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 nic dodać nic ująć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DIESEL Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 motorower kupiłas czamu nie sv?tylko nie mów że A1 zrobiłashehetyle lądowań ile startów w sezonie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.majzel. Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 no super sprzęcik gratulacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hexxa Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 I ja ! I ja!! Gratuluje...Mam nadzieje ze w kwietniu tez bede miala podstawy by dziekowac za pomoc w zakupie coponiektorym bywalcom forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.