David87 Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Chce się podzielić z Wami moją jak,ze ogromna radoscią Lecz o tym za chwilke. W dniu 27.02.2010 sprzedałem mego Fajerka 929.Co prawda z zamiarem kupna 1000RR.Nasłuchałem sie różnych opini o 1000rr szczególnie o tych rocznikach ,które ja chciałem czyli 04/05.Tak, więc posłuchałem rady starszych,bardziej doświadczonych kolegów,którzy latali tymi sprzetami i postanowiłem narazie odpuscic jego zakup.Tak więc ze względu na to,iż na 929 śmigalo mi sie rewelacyjnie(przyczyną sprzedania go, byl tylko i wyłącznie jego wielki przebieg)zdecydowałem się zakupic nowszy,młodszy model 954.Znalazłem fajnego żółtego Franka,pojechałem z kolegą go zobaczyc i jakoś tak wyszło,że w dniu 1.03.2010 stałem sie posiadaczem CBRki 954 Stan bardzo fajny,17,400 przebiegu,piecyk pracuje bardzo dobrze.Na pełnym przelocie ARROWA,tak,ze larma robi w pierony jedyne co trzeba zrobic to powymieniac płyny, oponke z tyłu,klocki przód,przerejestrować i czekac na wiosne Miejmy nadzieje,że zawita do Nas już nie długo.Lewa w górze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiloszRR Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 To gratulacje, mordka widze ucieszona Tydzień chyba oblewałeś sprzęta POzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manka Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Dobre fotki takich jeszcze nie było heheee..Gratulacje serdeczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
defQ Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 gratulacje... i ten wiosenny zolty kolor ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_mazur Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 gratulacje lewa w góre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diobol Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Co prawda z zamiarem kupna 1000RR.Nasłuchałem sie różnych opini o 1000rr szczególnie o tych rocznikach ,które ja chciałem czyli 04/05.Tak, więc posłuchałem rady starszych,bardziej doświadczonych kolegów,którzy latali tymi sprzetami i postanowiłem narazie odpuscic jego zakup.A co takiego sie nasłuchałeś bo ja tylko o jednoskowych przypadkach padania hissa i regulatora napiecia. Bo ja tylko o tym słyszałem - a przecież te części przypuszczam że są jeśli nie takie same w 954 to przynajmniej podobne.Ja z kolei kupiłem 1000rr na siłę żeby przeskoczyć 954 bo ja słyszałem więcej złych akcji z 954Graty, ładny egzemplarz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boban Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Graty!!Fajer to fajer prawda ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygmusc Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Gratuluję! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tazzman Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 gratuluję sprzeta!nie wiem co za wspaniałych kolegów się nasłuchałeś o przewadze 954 nad 1000RR ale gratuluje im ich wiedzy motocyklowej.... no chyba że wg nich głównym kryterium było to, że 954 jest większy i wygodniejszy...1000RR- mniej waży- ma więcej mocy- lepiej oddaje moc i jest mocniejszy- 1000 x lepiej się prowadzi- wg mnie osobiście dużo lepiej wygląda- jest młodszy- z minusów to trochę bardziej na nim wieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek_187 Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Ładny sprzecik gratulacje teraz tylko do wiosny czekać pozdro!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motomaniaczka Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 gratuluje nowego nabytku a mogła być Aprilia.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David87 Opublikowano 8 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Dziękuję Wam drogie koleżanki i koledzy Tazz, Dioboł,znajomi z Włoch głównie przestrzegali mnie przed takimi sytuacjami jak urywanie zaworów, zarzucanie olejem świec automatycznie je zabijając, jedzeniem całkiem sporej ilośći oleju.Ogólnie słabą wytrzymałoscią podzespołow związanych z zawieszeniem i wiele innych.Szczególnie w tych pierwszych modelach 04/05 bo własnie z tych roczników chciałem kupić.Lecz przyznaje,że dalej mam smaki po tym moto i jak wszystko dobrze będzie, to kiedys zaryzykuje i kupie go Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David87 Opublikowano 8 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 gratuluje nowego nabytku a mogła być Aprilia.... Dzięki bardzo Wiem, wiem,myślałem o RSVce no ale postanowiłem jednak,że zostane przy Hondzie Co nie znaczy,że kiedyś się na nią nie zdecyduje Pozdro dla Ciebie i Mareczka.Do zobaczenia na Chudowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tazzman Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 ???? a nie bylo to przypadkiem znajomi, którzy nagrali Ci 954 albo znajomi z jakiegos serwisu, w któym to 954 stało??? i nie powiedzieli... 1000RR bleee.. ale mamy trochę starszego ale pewnego w 100% 954.miałem 1000RR z przbiegiem 18 tys km, sprzedawałęm jak mial 42 i z zaworami nic sie nie działo. Świece regularnie miałem wymieniane i też nie zauważyłem, żeby były zarzucone olejem.Oleju nie brał ani grama, zobaczymy jak bierze sc59 (od 2008 wzwyż), bo to one lubią brać olej.Słaba wytrzymałość podzespołow-- hmm.. a 954 to jest z betonu i hartowanej stali? przy moim przebiegu nic sie nie działo z podzespołami tak samo z jak z zawieszeniem.954 gratuluję tak czy siak bo sprzęt zacny, ale i tak uważam, że o niebo lepszym wyborem byłby 1000RR, nawet sc57a (04-05) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi67 Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 no to graty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ClaudiaFELA Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Franus jest sliczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Franus jest sliczny no i Twój kombik tez niezle do niego pasuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ClaudiaFELA Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 no i Twój kombik tez niezle do niego pasuje Hihi ciiiicho tego juz nie chcialam pisac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba SH Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Sprzęt zacny Graty! Widać jak Ci się micha cieszy Teraz byle do wiosny:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiloszRR Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 urywanie zaworów, zarzucanie olejem świec automatycznie je zabijając, jedzeniem całkiem sporej ilośći oleju.Ogólnie słabą wytrzymałoscią podzespołow związanych z zawieszeniem i wiele innych.Buhahahaa a to dobre Chyba ktoś miał sztukę po konkretnym dzwonie i to z zajechanym silnikiem Książkę by mogli koledzy napisać. Mit bezawaryjnej Hondy już upada, i to w jakim stylu Kilku kumpli ma 1000 RR i jakoś żadna z tych rzeczy im się nie przytrafiła, tylko alternatory wysiadły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tazzman Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Książkę by mogli koledzy napisać. \albo mieli 954 zółte akurat na zbyciu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek567 Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Fajne malowanie, gratki. Byle do wiosny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diobol Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 1000RR- mniej ważyz tym się nie zgodzę, 954 była najlżejszą litrową hondą do czasu sc59 ale pozostałe argumenty w 100% popieram.Jeśli chodzi o informacje zasłyszane i na faktach autentycznych to o 1000rr częściej można powiedzieć że stworzony sprzęt do gumowania i odporny na pałowanie niż żeby ktoś mówił że to padlina. A to że silnik nie chodzi już jak legendarny hondowski tylko jak sieczka to już inna bajka.Z kolei jak dobrze poszukać (np na forum fireblade.pl) jak poszukasz usterek z 954 to co chwile zobaczysz tematy o panewkach, pękających blokach silnika, pękających owiewkach i mocowaniach owiewek od spadania z gumy czy innych wstrząsów itp. Wszystko to było wadami radykalnej redukcji masy co nie było moim zdaniem najlepszą strategią hondy. Także moim zdaniem (informacje z pierwszej ręki) łatwiej można zajechać 954 a co za tym idzie łatwiej kupić zajechaną. Ale jak masz dobry egzemplarz i będziesz dbał to nie masz się czego bać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YogiSc Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Graty!!Fajer to fajer prawda ? Prawda, gratki, gratki pieknego FirkaBladka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
c64club Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Bombowe fotki z "jazdy" Ta uśmiechnięta japa mówi sama za siebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.