Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Stajni Nie Zdradziłem, Nowszy Model Zakupiłem


David87

Rekomendowane odpowiedzi

Chce się podzielić z Wami moją jak,ze ogromna radoscią Lecz o tym za chwilke. W dniu 27.02.2010 sprzedałem mego Fajerka 929.Co prawda z zamiarem kupna 1000RR.Nasłuchałem sie różnych opini o 1000rr szczególnie o tych rocznikach ,które ja chciałem czyli 04/05.Tak, więc posłuchałem rady starszych,bardziej doświadczonych kolegów,którzy latali tymi sprzetami i postanowiłem narazie odpuscic jego zakup.Tak więc ze względu na to,iż na 929 śmigalo mi sie rewelacyjnie(przyczyną sprzedania go, byl tylko i wyłącznie jego wielki przebieg)zdecydowałem się zakupic nowszy,młodszy model 954.Znalazłem fajnego żółtego Franka,pojechałem z kolegą go zobaczyc i jakoś tak wyszło,że w dniu 1.03.2010 stałem sie posiadaczem CBRki 954 Stan bardzo fajny,17,400 przebiegu,piecyk pracuje bardzo dobrze.Na pełnym przelocie ARROWA,tak,ze larma robi w pierony jedyne co trzeba zrobic to powymieniac płyny, oponke z tyłu,klocki przód,przerejestrować i czekac na wiosne Miejmy nadzieje,że zawita do Nas już nie długo.Lewa w górze post-2016-1268008947.jpgpost-2016-1268008985.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co prawda z zamiarem kupna 1000RR.Nasłuchałem sie różnych opini o 1000rr szczególnie o tych rocznikach ,które ja chciałem czyli 04/05.Tak, więc posłuchałem rady starszych,bardziej doświadczonych kolegów,którzy latali tymi sprzetami i postanowiłem narazie odpuscic jego zakup.
A co takiego sie nasłuchałeś bo ja tylko o jednoskowych przypadkach padania hissa i regulatora napiecia. Bo ja tylko o tym słyszałem - a przecież te części przypuszczam że są jeśli nie takie same w 954 to przynajmniej podobne.Ja z kolei kupiłem 1000rr na siłę żeby przeskoczyć 954 bo ja słyszałem więcej złych akcji z 954Graty, ładny egzemplarz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gratuluję sprzeta!nie wiem co za wspaniałych kolegów się nasłuchałeś o przewadze 954 nad 1000RR ale gratuluje im ich wiedzy motocyklowej.... no chyba że wg nich głównym kryterium było to, że 954 jest większy i wygodniejszy...1000RR- mniej waży- ma więcej mocy- lepiej oddaje moc i jest mocniejszy- 1000 x lepiej się prowadzi- wg mnie osobiście dużo lepiej wygląda- jest młodszy- z minusów to trochę bardziej na nim wieje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję Wam drogie koleżanki i koledzy Tazz, Dioboł,znajomi z Włoch głównie przestrzegali mnie przed takimi sytuacjami jak urywanie zaworów, zarzucanie olejem świec automatycznie je zabijając, jedzeniem całkiem sporej ilośći oleju.Ogólnie słabą wytrzymałoscią podzespołow związanych z zawieszeniem i wiele innych.Szczególnie w tych pierwszych modelach 04/05 bo własnie z tych roczników chciałem kupić.Lecz przyznaje,że dalej mam smaki po tym moto i jak wszystko dobrze będzie, to kiedys zaryzykuje i kupie go ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

???? a nie bylo to przypadkiem znajomi, którzy nagrali Ci 954 albo znajomi z jakiegos serwisu, w któym to 954 stało??? i nie powiedzieli... 1000RR bleee.. ale mamy trochę starszego ale pewnego w 100% 954.miałem 1000RR z przbiegiem 18 tys km, sprzedawałęm jak mial 42 i z zaworami nic sie nie działo. Świece regularnie miałem wymieniane i też nie zauważyłem, żeby były zarzucone olejem.Oleju nie brał ani grama, zobaczymy jak bierze sc59 (od 2008 wzwyż), bo to one lubią brać olej.Słaba wytrzymałość podzespołow-- hmm.. a 954 to jest z betonu i hartowanej stali? przy moim przebiegu nic sie nie działo z podzespołami tak samo z jak z zawieszeniem.954 gratuluję tak czy siak bo sprzęt zacny, ale i tak uważam, że o niebo lepszym wyborem byłby 1000RR, nawet sc57a (04-05)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

urywanie zaworów, zarzucanie olejem świec automatycznie je zabijając, jedzeniem całkiem sporej ilośći oleju.Ogólnie słabą wytrzymałoscią podzespołow związanych z zawieszeniem i wiele innych.
Buhahahaa a to dobre Chyba ktoś miał sztukę po konkretnym dzwonie i to z zajechanym silnikiem Książkę by mogli koledzy napisać. Mit bezawaryjnej Hondy już upada, i to w jakim stylu Kilku kumpli ma 1000 RR i jakoś żadna z tych rzeczy im się nie przytrafiła, tylko alternatory wysiadły.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1000RR- mniej waży
z tym się nie zgodzę, 954 była najlżejszą litrową hondą do czasu sc59 ale pozostałe argumenty w 100% popieram.Jeśli chodzi o informacje zasłyszane i na faktach autentycznych to o 1000rr częściej można powiedzieć że stworzony sprzęt do gumowania i odporny na pałowanie niż żeby ktoś mówił że to padlina. A to że silnik nie chodzi już jak legendarny hondowski tylko jak sieczka to już inna bajka.Z kolei jak dobrze poszukać (np na forum fireblade.pl) jak poszukasz usterek z 954 to co chwile zobaczysz tematy o panewkach, pękających blokach silnika, pękających owiewkach i mocowaniach owiewek od spadania z gumy czy innych wstrząsów itp. Wszystko to było wadami radykalnej redukcji masy co nie było moim zdaniem najlepszą strategią hondy. Także moim zdaniem (informacje z pierwszej ręki) łatwiej można zajechać 954 a co za tym idzie łatwiej kupić zajechaną. Ale jak masz dobry egzemplarz i będziesz dbał to nie masz się czego bać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.