lukas77 Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Dziś w końcu troszke pośmigałem . Spacerowo bo to pierwsze jazdy pare ostrych zatrzymań , przyspieszeń kilka manewrów na placu . i dłuższa przejażdrzka. Mały problem zaczoł się z kierą tak przy 60km/h puszczenie kiery balans ciałem i mały szoczek moto dostaje niezłej wibracji na kierownice prawo lewo tak jak by bardzo chciał doznać tzw. efektu shimy .Pełen spokój łap kiere i hamujemy na tył .łagodnie poszło tylko o so chozi ?Jak bym tak zrobił przy 100 lub 120km/h mógł by być zajebisty pasztet.Nigdy nic takiego mi sie niedziało . Miał ktoś takie zdarzenie ?Czym to może być spowodowane ?Dzięki za odpowiedz. Łukasz Pszczyna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil1705 Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Być może ,że opona się odkształciła w jednym miejscu po długim zimowym postoju (zbyt niskie ciśnienie powietrza w oponie), skoro podczas ostatniej jazdy przed zimą wszystko było ok... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ElectroOne Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Spróbuj wyważyć koła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosma Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 przy 100 czy 120 prawdopodobnie tak by sie nie stalo ale uwazaj. Raczki nad kierownica blisko.Najczesciej przy takim zjawisku w okolicach 60-80km/h przyczyna sa opony. Albo odlezaly sie troszke albo cos z nimi nie tak. Wywazarka powinna prawde powiedziec. Sprawdz tez czy przypadkiem nie masz wciecia na lozysku glowki ramy. Podnies przednie kolo i podstaw cos pod silnik i sprawdz delikatnie czy lekko nie blokuje lozysko kiedy kierownica jest na wprost. Ustaw ja delikatnie i lekko palcami poruszaj w prawo i w lewo ale na prawde lekko a nie do oporu. minimalne gesty i powinienes wyczuc czy lozysko jest ok. Potem pojedz na wywazanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Przyczyn moze byc wiecej, lozyska, glowki ramy, lozysko wachycza, oczywiscie odksztalcone opony.Zalezy tez przy jakiej predkosci mialo to miejsce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milut80 Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Ja mam tak samo. Tylko, że takie objawy pokazały się na sam koniec sezonu. Znajomi motórzyści, z którymi rozmawiałem powiedzieli mi,że opona jest wy ząbkowana. trzeba ją wymienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Ta zima dała w dupę nie tylko oponom. U mnie chyba simmering spuchł, i z otworu rewizyjnego (czy jak to nazwać) skrapla się płyn chłodniczy i kapie pod moto. Kuźwa i niech każdy mówi co chce, ale zimowanie pojazdu w nieogrzewanym garażu to nic dobrego. Chciałem sprzęta do domu wciągnąć, ale mam tak karkołomne wejście że szok. I byłem zmuszony trzymać motocykl w tej zimnicy. Krew mnie chce zalać. Co do tematu, miałem identyczną sytuację, opona była nierównomiernie zużyta i tak się działo. Na oko idealna, a jednak w jednym miejscu była bardziej twarda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gandw Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Miałem coś podobnego w Zecie, przednia opona zaczęła ząbkować (BT20) a właściwie już była nieźle poząbkowana i sam się zmartwiłem, ale po zmianie opony wszystko wróciło do normy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 A ja obstawiam najbardziej prozaiczną z przyczyn czyli zbyt niskie ciśnienie w oponieŁożyska sama z siebie się nie uszkodzą od stania, a jeśli opona się odkształciła to nie ma sensu jej wyważać tylko ją wywalić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas77 Opublikowano 22 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Ciśnienie w oponkach idealne , co do opony to ma jeden sezon .Łożysko też jest ok .hm ...Sprawdze jeszcze ciśnienie w lagach. Ale testować to mam teraz stracha hehe po ostatnim napieprzanku .Trochu sie wystrachałem hehe musze napisać do brawo mój pierwszy raz hehe.Ale na wyważenie w sobote podskocze do Olek Motocykle na Goczałkowice.Opanujemy .Dzięki za odzew i do zobaczenia na trasie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewy Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 jak się sprawdza ciśnienie w lagach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Ciśnienie w oponkach idealne , co do opony to ma jeden sezon .Łożysko też jest ok .hm ...Sprawdze jeszcze ciśnienie w lagach. Ale testować to mam teraz stracha hehe po ostatnim napieprzanku .Trochu sie wystrachałem hehe musze napisać do brawo mój pierwszy raz hehe.Ale na wyważenie w sobote podskocze do Olek Motocykle na Goczałkowice.Opanujemy .Dzięki za odzew i do zobaczenia na trasie . Jeśli nie ciśnienie to oponę h.. strzelił i nie sugeruj się tym, że ma jeden sezon. Jedna po pięciu latach będzie w miarę, a inną po roku szlag trafi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.