pitbull Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 witam czy ktos z was odświerzal wyglad silnika?jakiej farby uzyc tak aby nie byl mat tylko czarny polysk?pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek1z Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 witammalowałem silnik w hondzie shadow 1100 czarny mat farba odporna na temperture do 850 C na powierzchnie nie żelazne jak dobrze pamiętam, najpierw go piaskowałem i muszę powiedzieć że trzymła farba przez rok później sprzęta sprzedałem, ale myślę że nic sie nie działo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitbull Opublikowano 27 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 co do czrnego mata to wiem ale chodzi mi bardziej o czarny polysk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 Pomyśl nad lakierowaniem, ale nie sprayem(no chyba, że chcesz to zrobić tylko tak, żeby było czarne i jakoś wyglądało )Na dłuższą metę, nie daje to zadowalających wyników, zarówno jeżeli chodzi o efekt końcowy, jak i trwałość.Jeżeli masz kogoś znajomego, kto dosyć sprawnie operuje pistoletem lakierniczym, to zleć mu tą fuchę, żeby miało to ręce i nogi Co do lakierów, to z własnego doświadczenia wiem, ze np. wszelkie lakiery akrylowe niemetalizowane i metalizowane mają bardzo przyzwoite właściwości jeżeli chodzi o temperatury - przynajmniej takie jakie osiągają silniki spalinowe w samochodzie, czy motocyklu - za wyjątkiem kolektorów Oczywiście trzeba mocniej przyłożyć się do przygotowania powierzchni i trzeba zastosować odpowiedni podkład.Sprawa jest nieco latwiejsza, jeżeli oryginalny lakier jest niezniszczony. Będzie on stanowił dobrą bazę jako podkład wysokotemperaturowy ;)Takie elementy jak kartery, pokrywa sprzęgła, czy pokrywa zaworów, śmiało możesz lakierować akrylami bez obawy, że temperatura im zaszkodzi.Gorzej jest w przypadku głowicy.Tutaj trzeba zastosować odpowiedni podkład, faktycznie odporny na działanie wysokich temperatur. Zwykły podkład gruntujący czy wypelniający, może dać ciała.Ale awaryjnie jako podkład możesz zastosować coś z ogólnodostepnych lakierów np. na kolektory wydechowe i później postępować zgodnie z procedurą jaką stosujesz na innych elementach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Najmłodszy Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Witam, ja malowałem w ETZ'tce dekle oraz cylinder wraz z głowicą farbą żaroodporną Nic narazie nie schodzi, i pewnie nie zejdzie. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitbull Opublikowano 29 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 jakiej firmy miales farbe?i czym nakladales spray,pistolet,? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Najmłodszy Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Farba była w sprayu, nie pamiętam jaka ale bodajże Champion Color. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomuswoszu Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 odświeżam jakby ktos jeszcze chcial malowac, ja w virago malowalem czarnym polyskiem, na allegro kupilem w sprayu, jest to strikte do malowania silnikow. efekt ladny, odpornosc na odpryski po uderzeniu np kluczem zadowalajaca, jedynie jak poleje sie duza iloscia benzyny i potrze to szmatka to schodzi. osobiscie zadowolony jestem. zalaczam fotke jak to wyglada na gotowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 potrzebuję pewnej sprawdzonej metody malowania na czarny mat, "renowuję" swoją starą hondę i czytałem gdzieś, że farba na piekarniki jest najlepsza... ma ktoś jakieś doświadczenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor8216 Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 tylko mat (600-850 stopni ) i jest super . najlepiej czarny mat do malowania wkładów kominkowych . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ice man Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 Najlepiej kupic czarny mat żaroodporny lakier Motipa w spraju malowalem nim cylindry w kilku silnikach i niebylo problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.