waldo1987 Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 Witam forumowiczów.Mam następujący problem. Muszę wymienić łańcuszek rozrządu i napinacz w mojej F3. O ile z łańcuszkiem nie ma problemu, to nie mam pojęcia gdzie kupić napinacz. I w związku z tym napinaczem pojawia się kolejny problem. Zamontować hydrauliczny, oryginalny, czy może mechaniczny? Słyszałem, że te hydrauliczne bardzo często psują się już po przejechaniu kilku tyś. km. Znajomy mówił mi, że można ze starego zużytego hydraulika zrobić łatwo mechaniczny. Może ktoś posiada taki stary hydrauliczny z F3, albo jakiś namiar na mechaniczne napinacze do F3?Z góry dziękiPozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arro Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 Taki napinacz powinieneś dostać w każdym dobrym sklepie zajmującym się sprzedażą części do motocykli. Pit Stop motocykle lub osoba Piotr Dudek na rejonie Sosnowca napewno pomogom Ci w tej kwestii . NIestety nie określiłeś swoich namiarów i trudno mi powiedzieć czy akurat tu masz bliżej Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
młodymz Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 że napisze tak, bo chcesz wymienić no ale, słychać Ci łańcuszek przez zużyty napinacz czy napinacz OK a łańcuszek kaput,wymień najpierw napinacz <pożycz od kumpla>a potem w razie czego kompinuj z tym łańcuszkiemzresztą w f3 chyba mechaniczny<dożywotni jest> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hayabuster Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Nie wiem czy we wszystkich f3,ale w nich były już raczej mechaniczne napinacze.Hydrauliki były w f2.Ja skupiłbym się najpierw na łańcuszku.I nie baw się w żadne przeróbki napinacza,bo jak jeb*ie to tylko raz i po rozrządzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShoGun Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Nie wiem czy we wszystkich f3,ale w nich były już raczej mechaniczne napinacze.Hydrauliki były w f2.Ja skupiłbym się najpierw na łańcuszku.I nie baw się w żadne przeróbki napinacza,bo jak jeb*ie to tylko raz i po rozrządzie.Roczniki '95-'96 maja jeszcze ten sam silnik co f2 (pc25), dopiero w '97 wszedl nowy silnik pc31. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldo1987 Opublikowano 10 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Ja w kwestiach technicznych jestem cienki jak sik pająka. Mam rocznik 98 mojej cebry. Mechanik mi powiedział, ze tam jest napinacz mechaniczno-hydrauliczny. Nie wiem ile w tym prawdy. A rozrząd musze wymienić cały, bo bardzo stuka i wole, zeby jednak była całość wymieniona. Zawsze to lepiej chyba nie? Tylko wlasnie nie wiem czy warto kupić mechaniczny. Na allegro znalazłem coś takiego: http://www.allegro.pl/item628250744_napina..._f3_f4_f4i.htmlBędzie to dobre? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Ja w kwestiach technicznych jestem cienki jak sik pająka. Mam rocznik 98 mojej cebry. Mechanik mi powiedział, ze tam jest napinacz mechaniczno-hydrauliczny. Nie wiem ile w tym prawdy. A rozrząd musze wymienić cały, bo bardzo stuka i wole, zeby jednak była całość wymieniona. Zawsze to lepiej chyba nie? Tylko wlasnie nie wiem czy warto kupić mechaniczny. Na allegro znalazłem coś takiego: http://www.allegro.pl/item628250744_napina..._f3_f4_f4i.htmlBędzie to dobre? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FELEK Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 Może się mylę ale taki przerobiony napinacz który regulowany jest ręcznie nie dostosuje się do naprężenia łańcuszka. Bo jak silnik jest zimny to mamy inne luzy i jak się rozgrzeje też inne. Wiadomo chodzi tutaj o dziesiątki i setne części mm ale w ten sposób szybko szlak trafi inne elementy. Sam miałem w poprzednim moto taki dylemat w cbr 1000F SC24 ale wybrałem 2 x oryginał, bo 2 x musiałem wymieniać w czasie 30 tyś km. Pierwszy był wadliwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldo1987 Opublikowano 11 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 No to z tego co widzę wszyscy polecają jednak oryginał. Wie ktoś gdzie w okolicach cieszyna dostać taki napinacz? Bo na razie średnio się orientuję gdzie można coś takiego dostać.Z góry dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hayabuster Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 Może Sikora w Bielsku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djtomi78 Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Ja miałęm cebre f2 pc 25 z 92 napinacz hydraulik ,zaczoł brzęczeć mi łańcuszek wyczytałem gdzies na forum zeby wstawić od fzr600 mechaniczny na ząbkach tak tez zrobiłem na allegro kupiłem taki używany za 150 pln wstawiłem i problem się skończył cały sezon przelatałem a w tym sprzedałęm moto i bezproblemowo cieszy się nim następny nabywca pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Spoko, wszystko spoko, tylko nurtuje mnie jedna sprawa. Napinacz hydrauliczny jest "napędzany" olejem silnikowym podawanym przez pompę która smaruje też inne elementy silnika (panewki, gładzie cilindrowe itp). Więc co zrobić z magistralą olejową doprowadzoną do napinacza gdy zmienimy z hydraulicznego na mechaniczny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djtomi78 Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 ja u siebie poprostu włożyłem a że ten od fzr ma dość duży kołnież poprostu samym gabarytem zakrył kanał olejowy nie musiałem dawac żadnego silikonu na oryginalnej uszczelce poszło . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_250 Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 Panowie proszę o pomoc. Mam do kupienia CBR 600F3 i jest w niej do wymiany łańcuszek i napinacz rozrządu. Możecie mi napisać ile będzie to kosztować (cena części + robocizna) i gdzie to dać zrobić najlepiej w okolicy (jestem z Knurowa, miejscowość obok Gliwic). Z góry dziękuje za pomoc!!! Pozdrawiam!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grinpis Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 600-800 zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Życzliwy Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Wiem, że juz pewnie usunąłeś awarie, ale odpisze. Komus moze cos sie przyda.Witam forumowiczów.Mam następujący problem. Muszę wymienić łańcuszek rozrządu i napinacz w mojej F3. O ile z łańcuszkiem nie ma problemu, to nie mam pojęcia gdzie kupić napinacz. I w związku z tym napinaczem pojawia się kolejny problem. Zamontować hydrauliczny, oryginalny, czy może mechaniczny? Słyszałem, że te hydrauliczne bardzo często psują się już po przejechaniu kilku tyś. km. Znajomy mówił mi, że można ze starego zużytego hydraulika zrobić łatwo mechaniczny. Może ktoś posiada taki stary hydrauliczny z F3, albo jakiś namiar na mechaniczne napinacze do F3?Z góry dziękiPozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.