tomdevil1981 Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 jak ustwic kranik chodzi mi o pozycje jesli zamierzam zostawic moto np w garazu ? a jaka do jazdy i jak jest dojezdzania do rezerwy bo nicholery nie umiem tego połapac ;] :msn-wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fifi00 Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 nie wiem jaki jest kranik w F3 ale jeśli trój poziomowy (jak w F4) to zamknięty przepływ paliwa jest na środku, a normalnie podczas jazdy powinien być wihajstrem do góry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIOTR GS500 Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 do gory rezerwa , na srodku off , w dol on Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomdevil1981 Opublikowano 13 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 do gory rezerwa , na srodku off , w dol onczyli zaczyna sie dławic ponizej 5 litrów na pozycji on ;] i nastepnie przelaczyc na rezerwee do góry ?pytam bo nie mam wskaznika paliwa ( street) dzieki za odp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajdaq Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 jak ustwic kranik chodzi mi o pozycje jesli zamierzam zostawic moto np w garazu ? a jaka do jazdy i jak jest dojezdzania do rezerwy bo nicholery nie umiem tego połapac ;] Ja mam cały rok ustawione na rezerwe i wszystko jest jak najbardziej ok.Na poczatku przestawiałem jeszcze ale jak któryś raz zapomniałem i stanołem po 100 metrach to bardzo szybko się oduczyłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diobol Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 czyli zaczyna sie dławic ponizej 5 litrów na pozycji on ;] i nastepnie przelaczyc na rezerwee do góry ?pytam bo nie mam wskaznika paliwa ( street) dzieki za odpŹle to interpretujesz. Jeśli masz załączone na górze czyli na rezerwie, to zacznie dławić się na 3 litry przed koncem paliwa. Wtedy przełączasz na pozycje On (w dół) czyli całkowicie otwarty bak i możesz wypalić całe paliwo z baku. Aha no i w f3 nie ma wskaźnika paliwa ( po to jest kranik) nawet jakbyś miał fabryczny motocykl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajdaq Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 Źle to interpretujesz. Jeśli masz załączone na górze czyli na rezerwie, to zacznie dławić się na 3 litry przed koncem paliwa. Wtedy przełączasz na pozycje On (w dół) czyli całkowicie otwarty bak i możesz wypalić całe paliwo z baku. Aha no i w f3 nie ma wskaźnika paliwa ( po to jest kranik) nawet jakbyś miał fabryczny motocykl.Nie zgadzam się z tą wypowiedzią. Majac załączone na rezerwie kranik od początku do końca nigdy nie dojdzie do sytuacji by motor się dławił. Dławić może się jedynie mając na On przy resztce paliwa w zbiorniku a to właśnie na rezerwie wypali się paliwo do końca. Podałeś zdaję się że na odwrut który kranik ma być odpowiednio przełączony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diobol Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 Miałem f3 więc wydaje mi się prawdą to co pisałem aczkolwiek, z racji iż już nie użytkuje tego motocykla istnieje taka możliwość że mogłem podać faktycznie odwrotnie. Skoro Pajdaq jeździ aktualnie tym sprzętem to raczej będzie wiedział lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daZriusz Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 Używa ktoś wogóle pozycji "OFF" ? Jeśli tak to poza serwisem w jakich sytuacjach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 zawsze bo po godzinie postoju gaxik az wymiotuje paliwem ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomdevil1981 Opublikowano 30 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 ja off uzywam zawsze jak koncze jazde bo wtedy zalewa sie mimo wszytko gaznik z tego co powiedział mi ziom ( pracuje w serwisie hondy) ale co do rezerwy i on to ndalej niewiem jak powinienem ustwiac kranik jesli chce wiedziec kiedy zostaje ostanie 3 litry w baku zalezy mi na tym takze prosze o sprecyzowanie sie koledzy ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daZriusz Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Sorry że tak późno ale; na pozycji ON jeździsz i jak Ci się zaczyna dławić, przerywać to przełączasz na RES i zostają Ci ok 3 litry paliwa na dojechanie do stacji paliw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baza Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Ja zakręcam kraniki tylko na dłuższy postój np. zimowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.