Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Gpz 305- Problem Z Silnikiem


lewiasty

Rekomendowane odpowiedzi

Silnik z trudem pali. muszę go dużo kręcić na ssaniu. Jak odpali, słabo wkręca się na obroty. Najwyżej skoczy, a potem muli. Z wydechów cały czas leci biały dymek+ z prawego strzela ogniem. Świece okopcone. Czyli obiektywnie za bogata mieszanka. Niestety motocykl nie reaguje na regulację śrubami składu mieszanki i synchro. Nie mam pojęcia co może być powodem. Filtry nowe, króćce też. Jedynie uszczelki w kraniku wymagają wymiany. Czy to może być wina lekko nieszczelnego kranika? Jeśli nie, podajcie jakieś możliwe przyczyny takiego stanu. PS. świece też raczej odpadają. Próbowałem na dwóch kompletach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oznaczenia na wale i wałku rozrządu muszą się zgadzać (zazwyczaj jest tam taka kreska która musi być zgrana z drugą stałą), w tych serwisówkach które ci posłałem na bank to jest.ale jeżeli nie rozbierałeś silnika / nie zmieniałeś łańcucha rozrządu, ogólnie nic z tym nie grzebałeś, to samo od siebie się to nie przestawia, a jakby przeskoczył łańcuszek to raczej boleśniej się to kończy chyba.jeżeli miało by to być coś z rozrządem, to ew. prowadnica/napinacz poszły, łańcuszek ma ogolnie luz i rozrząd działą jak chce - luźne przemyślenie, ale na jakiejś szwabskiej stronie nt GPZ305, pisało, że napinacz po 40k km nadaje się do wymiany (lubi pękać czy coś)./teraz sprawdziłem: GPZ_305_Supplement_German.pdf s. 18/35 (320) - obrazek na pół strony, w tym angielskim manualu też będzie.PS. Jeżeli ktoś wie gdzie dostanę nową prowadnicę i napinacz rozrządu do tego motocykla, niech się podzieli wiedzą, bo u nas do tego mało części.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

części jest niezmiernie mało. Postaram się poszukać u swoich "dostawców" tego, co poszukujesz. Z rozrządem się pobawię. Tylko szczerze nie wiem jak zacząć. Mam zdjąć pokrywę alternatora, pokrywę zaworów i?? Co dalej? szczerze,czuję się jak dziecko we mgle. tłumaczcie jak krowie na rowie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wszystko ściagniesz to. Krecisz wałem tak aby tłok 1 cylindra był w GMP i na wale powinien byc gdzies"T"mark"W tym momencie patrzysz na wałki rozrządu w jakim sa ułożeniu. Albo na wałkach sa znaki, albo na kołach zebatych. Porównac z manualem i bedziesz wiedział.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.