lewiasty Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Silnik z trudem pali. muszę go dużo kręcić na ssaniu. Jak odpali, słabo wkręca się na obroty. Najwyżej skoczy, a potem muli. Z wydechów cały czas leci biały dymek+ z prawego strzela ogniem. Świece okopcone. Czyli obiektywnie za bogata mieszanka. Niestety motocykl nie reaguje na regulację śrubami składu mieszanki i synchro. Nie mam pojęcia co może być powodem. Filtry nowe, króćce też. Jedynie uszczelki w kraniku wymagają wymiany. Czy to może być wina lekko nieszczelnego kranika? Jeśli nie, podajcie jakieś możliwe przyczyny takiego stanu. PS. świece też raczej odpadają. Próbowałem na dwóch kompletach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Źle poskładnay rozrząd, sprawdź też kompresje i luzy zaworowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewiasty Opublikowano 3 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 mógłby mi ktoś łopatologicznie wytłumaczyć jak ustawić rozrząd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mn.9013 Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 oznaczenia na wale i wałku rozrządu muszą się zgadzać (zazwyczaj jest tam taka kreska która musi być zgrana z drugą stałą), w tych serwisówkach które ci posłałem na bank to jest.ale jeżeli nie rozbierałeś silnika / nie zmieniałeś łańcucha rozrządu, ogólnie nic z tym nie grzebałeś, to samo od siebie się to nie przestawia, a jakby przeskoczył łańcuszek to raczej boleśniej się to kończy chyba.jeżeli miało by to być coś z rozrządem, to ew. prowadnica/napinacz poszły, łańcuszek ma ogolnie luz i rozrząd działą jak chce - luźne przemyślenie, ale na jakiejś szwabskiej stronie nt GPZ305, pisało, że napinacz po 40k km nadaje się do wymiany (lubi pękać czy coś)./teraz sprawdziłem: GPZ_305_Supplement_German.pdf s. 18/35 (320) - obrazek na pół strony, w tym angielskim manualu też będzie.PS. Jeżeli ktoś wie gdzie dostanę nową prowadnicę i napinacz rozrządu do tego motocykla, niech się podzieli wiedzą, bo u nas do tego mało części. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewiasty Opublikowano 4 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 części jest niezmiernie mało. Postaram się poszukać u swoich "dostawców" tego, co poszukujesz. Z rozrządem się pobawię. Tylko szczerze nie wiem jak zacząć. Mam zdjąć pokrywę alternatora, pokrywę zaworów i?? Co dalej? szczerze,czuję się jak dziecko we mgle. tłumaczcie jak krowie na rowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 jak wszystko ściagniesz to. Krecisz wałem tak aby tłok 1 cylindra był w GMP i na wale powinien byc gdzies"T"mark"W tym momencie patrzysz na wałki rozrządu w jakim sa ułożeniu. Albo na wałkach sa znaki, albo na kołach zebatych. Porównac z manualem i bedziesz wiedział. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewiasty Opublikowano 4 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 mam jedno koło zębate przy pokrywie zaworów. Do tego nigdzie nie mogę znaleźć T mark na wale (rozumiem,że mam szukać przy alternatorze). Na kole zębatym są dwie kreski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mn.9013 Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 weź i otworz tego pdf'a na tej stronie 18, dupniejszego obrazka już chyba zrobić sie nie da, widać wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewiasty Opublikowano 4 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 tylko w gpz troszkę się to różni od kz. Szczególnie przy samej głowicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mn.9013 Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 "różni się przy głowicy" - sorry, ale to jeszcze trzeba wiedzieć co jest czym na takich obrazkach, co ma zapłon do rozrządu? w KZ rozrząd ustawia się tak samo. Poza tym napisałem:GPZ_305_Supplement_German.pdf s. 18/35 (320) - obrazek na pół strony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewiasty Opublikowano 5 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Nie..wystarczy powiedzieć, że w GMP cylindra wałki mają być na dole a znaki na zębatce poziomo. Trudne? nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.