Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Honda Cbr F3-wyciek Paliwa


mario-CBRa

Rekomendowane odpowiedzi

zaworek utrzymuje odpowiedni poziom paliwa w komorze pływakowej,jeśli poziom jest za wysoki to masz za bogatą mieszanke, a jak wogóle zaworek sie nie zamyka to jak u ciebie paliwo sie wylewa z gaźnika i też wlewa do kolektorów tworząc megabogatą w paliwo mieszanke. Aby stwierdzić który gazior masz do roboty wykręć swiece zapłonowe, jak jest szybkie dojście, po zalanej lub okopconej świecy poznasz który to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaworek utrzymuje odpowiedni poziom paliwa w komorze pływakowej,jeśli poziom jest za wysoki to masz za bogatą mieszanke, a jak wogóle zaworek sie nie zamyka to jak u ciebie paliwo sie wylewa z gaźnika i też wlewa do kolektorów tworząc megabogatą w paliwo mieszanke. Aby stwierdzić który gazior masz do roboty wykręć swiece zapłonowe, jak jest szybkie dojście, po zalanej lub okopconej świecy poznasz który to.[/quoteco mam zrobic z tym zaworkiem???teraz mi sie przypomnialo ze lalem benzyne 98 ma to jakis wplyw na mieszanke???
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc ja to wytłumacze łopatologicznie. paliwo przez wężyk leci do koór pływakowych. W jednej z komór otwór jest zapchany więc paliwo ucieka inną drogą (wężykiem odprowadzającym). Zdejmij gaźniki, przetkaj. Innej rady nie ma. Jak coś to pisz na priv, albo dzwon (609 942 547). pomogę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co opisujesz to efekt zalewania jednego z cylindrów.Możesz miec tez zatopiony pływak i uzyskasz ten sam efekt. Zaworek iglicowy wyrabia sie na gumowym trzpieniu. Jezeli pod światłem zobaczysz że zrobiły sie schodki ze stozka po obu stronach to zaworek jest do wymiany.98 nie ma wpływu na mieszanke (jest to paliwo odporniejsze na spalanie detonacyjne, polecane szczególnie w silnikach z duzym stopniem spręzania.)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec tak rozebrałem wszystkie plastiki,maszyna wyglada jak strit,jeszcze mam problem z wskaznikiem temperatury wogole sie nie rusza ale wentylator działa a czyjnik w hlodnicy wyglada na nowy i styki mu wyczysciłem ale to pozniej. Teraz wiem ze wyciek benzyny byl z jednego z przewodow ktore znajduja sie obok dzwigni biegow,jeden przewod jest podlaczony do zbiornika z plynem chlodniczym(2 miesiace temu byl pelny teraz jest prawie posty)a drogi przewod Z KTOREGO WYCIEKLA MI BENZYNA jest polaczony chyba odma ktora rozgalezia sie na 2 przewody jeden idzie pod przednia lampe (chyba przewod powietrza)a drugi do chyba filtra powietrza(podeleczko kwadratowe)-jest to mozliwe zeby z niego wycieklo paliwo???bo bo od tego filtra pod bakiem ida te przewody do gaznikow chyba.Jak rozebralem maszyne sprobowalem poscic,odpalila ale wystrzalem z tlumika(moze tam dostalo sie paliwo)ale karnolem sie bez wycieku jakos ustapil ale motor ma mula strasznie go muli i ma dziwny klank.Kurde niewiem zaco sie chyci czy wymienic tlumik,filter powietrza moze byc przyczyna????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ee, tam nie ma magii.. po 1 może miałes za duzo płynu chłodniczego i musiał zostac odprowadozny pierw do zbiorniczka wyrównawczego a jak ten sie przepełnił to po za motocykl.To że Ci strzela i nie chodzi równo to wina gaźnika(wyregulować), świec, źle załozonego filtra etc..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec tak rozebrałem wszystkie plastiki,maszyna wyglada jak strit,jeszcze mam problem z wskaznikiem temperatury wogole sie nie rusza ale wentylator działa a czyjnik w hlodnicy wyglada na nowy i styki mu wyczysciłem ale to pozniej. Teraz wiem ze wyciek benzyny byl z jednego z przewodow ktore znajduja sie obok dzwigni biegow,jeden przewod jest podlaczony do zbiornika z plynem chlodniczym(2 miesiace temu byl pelny teraz jest prawie posty)a drogi przewod Z KTOREGO WYCIEKLA MI BENZYNA jest polaczony chyba odma ktora rozgalezia sie na 2 przewody jeden idzie pod przednia lampe (chyba przewod powietrza)a drugi do chyba filtra powietrza(podeleczko kwadratowe)-jest to mozliwe zeby z niego wycieklo paliwo???bo bo od tego filtra pod bakiem ida te przewody do gaznikow chyba.Jak rozebralem maszyne sprobowalem poscic,odpalila ale wystrzalem z tlumika(moze tam dostalo sie paliwo)ale karnolem sie bez wycieku jakos ustapil ale motor ma mula strasznie go muli i ma dziwny klank.Kurde niewiem zaco sie chyci czy wymienic tlumik,filter powietrza moze byc przyczyna????
ciekawy opis...z odmy raczej paliwo by sie nie lało,to przewód odprowadzający gazy z komory korbowej i z dekla zaworów spowrotem do filtra powietrza celem powtórnego spalenia niebezpiecznych związków, więc nijak to sie ma do wycieku paliwa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.