mario-CBRa Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Witam,mam taki problem,wycieka mi paliwo z wezyka chyba odprowadzajacego paliwo,leje sie jak z karanu,motor pali ale dziwny ma klank.Moze ktos wie co siadlo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewiasty Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 zawór iglicowy w gaźniorach brudny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario-CBRa Opublikowano 29 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 hej,wykrece go i przeczyszce,jest tylko jeden taki zawor? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewiasty Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 W każdym gaźniku masz po jednym. Poznasz po tym,że w niego wchodzi iglica pływaka. Wyczyść iglicę i zawór Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario-CBRa Opublikowano 29 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 jestem poczatkujacym dzieki za pomoc,czyli itak wszystkie owiewki zdemnotowac,. Jeszcze 1pytanie-moze to byc przyczyna ze na maszynke zalewaloi po pewnej chwili gasla i smierdzialo benzyna?hodzi mi ze na ssaniu ja zalewalo i gasla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vraf Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 zaworek utrzymuje odpowiedni poziom paliwa w komorze pływakowej,jeśli poziom jest za wysoki to masz za bogatą mieszanke, a jak wogóle zaworek sie nie zamyka to jak u ciebie paliwo sie wylewa z gaźnika i też wlewa do kolektorów tworząc megabogatą w paliwo mieszanke. Aby stwierdzić który gazior masz do roboty wykręć swiece zapłonowe, jak jest szybkie dojście, po zalanej lub okopconej świecy poznasz który to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario-CBRa Opublikowano 29 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 zaworek utrzymuje odpowiedni poziom paliwa w komorze pływakowej,jeśli poziom jest za wysoki to masz za bogatą mieszanke, a jak wogóle zaworek sie nie zamyka to jak u ciebie paliwo sie wylewa z gaźnika i też wlewa do kolektorów tworząc megabogatą w paliwo mieszanke. Aby stwierdzić który gazior masz do roboty wykręć swiece zapłonowe, jak jest szybkie dojście, po zalanej lub okopconej świecy poznasz który to.[/quoteco mam zrobic z tym zaworkiem???teraz mi sie przypomnialo ze lalem benzyne 98 ma to jakis wplyw na mieszanke??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario-CBRa Opublikowano 29 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 tankowalem 98 ma to jakis wplyw na mieszanke? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewy Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 ma taki ze ma więcej oktanów:D ilość oktanów nie ma nic wspólnego z wylewaniem sie paliwa (cieczy). problem jest z zamykaniem dopływu paliwa do komory przez zawór. tak jak napisali koledzy wyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewiasty Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 więc ja to wytłumacze łopatologicznie. paliwo przez wężyk leci do koór pływakowych. W jednej z komór otwór jest zapchany więc paliwo ucieka inną drogą (wężykiem odprowadzającym). Zdejmij gaźniki, przetkaj. Innej rady nie ma. Jak coś to pisz na priv, albo dzwon (609 942 547). pomogę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario-CBRa Opublikowano 30 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 oki dzieki.jutro bede grzebal oby sie udało,ciagnie mnie do smigania.nara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewiasty Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 i jak? udało się coś wskurać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 To co opisujesz to efekt zalewania jednego z cylindrów.Możesz miec tez zatopiony pływak i uzyskasz ten sam efekt. Zaworek iglicowy wyrabia sie na gumowym trzpieniu. Jezeli pod światłem zobaczysz że zrobiły sie schodki ze stozka po obu stronach to zaworek jest do wymiany.98 nie ma wpływu na mieszanke (jest to paliwo odporniejsze na spalanie detonacyjne, polecane szczególnie w silnikach z duzym stopniem spręzania.) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario-CBRa Opublikowano 2 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 Wiec tak rozebrałem wszystkie plastiki,maszyna wyglada jak strit,jeszcze mam problem z wskaznikiem temperatury wogole sie nie rusza ale wentylator działa a czyjnik w hlodnicy wyglada na nowy i styki mu wyczysciłem ale to pozniej. Teraz wiem ze wyciek benzyny byl z jednego z przewodow ktore znajduja sie obok dzwigni biegow,jeden przewod jest podlaczony do zbiornika z plynem chlodniczym(2 miesiace temu byl pelny teraz jest prawie posty)a drogi przewod Z KTOREGO WYCIEKLA MI BENZYNA jest polaczony chyba odma ktora rozgalezia sie na 2 przewody jeden idzie pod przednia lampe (chyba przewod powietrza)a drugi do chyba filtra powietrza(podeleczko kwadratowe)-jest to mozliwe zeby z niego wycieklo paliwo???bo bo od tego filtra pod bakiem ida te przewody do gaznikow chyba.Jak rozebralem maszyne sprobowalem poscic,odpalila ale wystrzalem z tlumika(moze tam dostalo sie paliwo)ale karnolem sie bez wycieku jakos ustapil ale motor ma mula strasznie go muli i ma dziwny klank.Kurde niewiem zaco sie chyci czy wymienic tlumik,filter powietrza moze byc przyczyna???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario-CBRa Opublikowano 2 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 Jeszcze 1 pytanie jak zdjąłem bak to spod baku wystaja 2 przewody jeden gruby i cienki-czy to sa przewody odpowietrzajace???Moze mi sie jakis pezwod odczepil i dostaje fałszywe powietrze?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 ee, tam nie ma magii.. po 1 może miałes za duzo płynu chłodniczego i musiał zostac odprowadozny pierw do zbiorniczka wyrównawczego a jak ten sie przepełnił to po za motocykl.To że Ci strzela i nie chodzi równo to wina gaźnika(wyregulować), świec, źle załozonego filtra etc.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vraf Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 Wiec tak rozebrałem wszystkie plastiki,maszyna wyglada jak strit,jeszcze mam problem z wskaznikiem temperatury wogole sie nie rusza ale wentylator działa a czyjnik w hlodnicy wyglada na nowy i styki mu wyczysciłem ale to pozniej. Teraz wiem ze wyciek benzyny byl z jednego z przewodow ktore znajduja sie obok dzwigni biegow,jeden przewod jest podlaczony do zbiornika z plynem chlodniczym(2 miesiace temu byl pelny teraz jest prawie posty)a drogi przewod Z KTOREGO WYCIEKLA MI BENZYNA jest polaczony chyba odma ktora rozgalezia sie na 2 przewody jeden idzie pod przednia lampe (chyba przewod powietrza)a drugi do chyba filtra powietrza(podeleczko kwadratowe)-jest to mozliwe zeby z niego wycieklo paliwo???bo bo od tego filtra pod bakiem ida te przewody do gaznikow chyba.Jak rozebralem maszyne sprobowalem poscic,odpalila ale wystrzalem z tlumika(moze tam dostalo sie paliwo)ale karnolem sie bez wycieku jakos ustapil ale motor ma mula strasznie go muli i ma dziwny klank.Kurde niewiem zaco sie chyci czy wymienic tlumik,filter powietrza moze byc przyczyna????ciekawy opis...z odmy raczej paliwo by sie nie lało,to przewód odprowadzający gazy z komory korbowej i z dekla zaworów spowrotem do filtra powietrza celem powtórnego spalenia niebezpiecznych związków, więc nijak to sie ma do wycieku paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.