dublixr6 Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 Mam YAMAHĘ R6 99" z przebiegiem 41 tys. km i mam wypalone dwa gniazda zaworów. Nie można ustawić luzu na tych dwóch zaworach i ciągle stuka. Opłaca się to dać do jakiegoś majstra żeby wymienił gniazda zaworowe?( nie wiem w jakim stanie są pozostałe zawory ale luz na nich można bez problemu ustawić) A może kupić głowice na allegro i tylko ją założyć?? Koszt takiej sprawnej głowicy na allegro to ok 600zł tylko czy po zakupie i zamianie tej głowicy nie okaże się że ona też jest wadliwa jak to sprawdzić???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klimek_2009 Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 naprawić to musisz jak najszybciej , w przeciwnym razie narazisz się na dużo większe koszta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dublixr6 Opublikowano 4 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 Na innym forum napisali mi że nic się nie stanie tylko tych gniazd zaworów już się nie da przeszlifować tylko je trzeba wymienić a o innych konsekwencjach nic mi nie pisali. śmigam z tą głowica już sezon i nic się nie pogarsza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klimek_2009 Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 jak się upali gniazdo to może dojść do kolizji zaworu z tłokiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dublixr6 Opublikowano 4 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 A opłaca się tą głowice naprawiać jeśli pozostałe zawory też mogą być w kiepskim stanie czy lepiej kupić tak jak wyżej pisałem na allegro?? Nie mogę się zdecydować ale koszty remontu tej głowicy mogą być dużo wyższe niż włożenie innej sprawnej głowicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawasaki Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 taniej bedzie kupić inną głowice, ale musi ją ktoś dokładnie sprawdzić bo może być gorsza od twojeji tak jak kolega napisał nie jeździj z takimi zaworami bo będziesz szukał całego silnika za chwilę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dublixr6 Opublikowano 6 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 Dzięki za pomoc i poradę Ale mnie pocieszyliście że za chwile mój motór może wypluć korbowód na asfalt Ale przynajmniej wiem co mnie czeka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubertgontarz Opublikowano 6 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 I wiesz że motocykl nie ma 41 tys. km!masz może przelotowy wydech założony w motocyklu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tazzman Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 I wiesz że motocykl nie ma 41 tys. km!masz może przelotowy wydech założony w motocyklu?41 tys w moto z 99 roku.... hmmm.. jak dla mnie to moze ma i ze 100,000.10 lat, to co? ktos tylko po 4 tys w sezonie robil??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShoGun Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 41 tys w moto z 99 roku.... hmmm.. jak dla mnie to moze ma i ze 100,000.10 lat, to co? ktos tylko po 4 tys w sezonie robil???Tazz ale na allegro to przebieg tylko przez 2 pierwsze lata rosnie, potem wszystkie moto zostaja na 30-40 tys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawasaki Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 41 tys w moto z 99 roku.... hmmm.. jak dla mnie to moze ma i ze 100,000.10 lat, to co? ktos tylko po 4 tys w sezonie robil???ja mam moto z 98 roku i ma przejechane ok 40k - robie ok 2-3k w sezonie (weekendy)więc to teoretycznie możliwe, zreszta wizualnie widac czy moto ma 40 czy 140k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dublixr6 Opublikowano 7 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 I wiesz że motocykl nie ma 41 tys. km!masz może przelotowy wydech założony w motocyklu?Tak przelotowy i w glowicy nie byl ustawiany luz na zaworach taka opinia mechanika bo tam podobno wszystko fabrycznie poskładane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 Tak przelotowy i w glowicy nie byl ustawiany luz na zaworach taka opinia mechanika bo tam podobno wszystko fabrycznie poskładane gratulacje a to nei łaska było dac motocykl na kompletny przegląd po zakupie ?? a to ze przelot to nei koniecznie musi być przyczyna wypalonych zaworów bo nie kazde moto trzeba przestawiac jezeli wymieniamy puche.... moze ot powstac np. przez to ze rano odpalamy moto i jedziemy a nie czekamy az sie zagrzeje , na to szczególnie sa narażone single 450/5... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dublixr6 Opublikowano 7 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 ja mam moto z 98 roku i ma przejechane ok 40k - robie ok 2-3k w sezonie (weekendy)więc to teoretycznie możliwe, zreszta wizualnie widac czy moto ma 40 czy 140kMoto nie ma więcej przejechane niż pisze na blacie bo jego stan wizualny jest na prawdę dobry ma oryginalny lakier (sprawdzone) nigdzie nie ma rdzy i pare takich dupereli ale szukałem 7 miesięcy zanim to kupiłem także zakup nie był "na gorąco" z tym że go kupiłem jako uszkodzony bo rzekomo miał tylko łańcuszek rozrządu do wymiany i miało to wpływ na cenę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 Moto nie ma więcej przejechane niż pisze na blacie bo jego stan wizualny jest na prawdę dobry ma oryginalny lakier (sprawdzone) nigdzie nie ma rdzy i pare takich dupereli ale szukałem 7 miesięcy zanim to kupiłem także zakup nie był "na gorąco" z tym że go kupiłem jako uszkodzony bo rzekomo miał tylko łańcuszek rozrządu do wymiany i miało to wpływ na cenęno wiec była opcja ze rozrzad juz nie był tak ustawiony jak miał bycskoro łańcuszek miał luzy i masz przyczyne wypalonych zaworów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dublixr6 Opublikowano 8 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 gratulacje a to nei łaska było dac motocykl na kompletny przegląd po zakupie ?? a to ze przelot to nei koniecznie musi być przyczyna wypalonych zaworów bo nie kazde moto trzeba przestawiac jezeli wymieniamy puche.... moze ot powstac np. przez to ze rano odpalamy moto i jedziemy a nie czekamy az sie zagrzeje , na to szczególnie sa narażone single 450/5...Halo!!!!!!!! Ja od razu kmoto po zakupie dałem do mechanika na przegląd i on tak powiedział ja nim nie śmigałem!!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dublixr6 Opublikowano 8 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 no wiec była opcja ze rozrzad juz nie był tak ustawiony jak miał bycskoro łańcuszek miał luzy i masz przyczyne wypalonych zaworówno i tu chyba się nie zgadzam bo co ma łańcuszek do wypalonych gniazd zaworowych skoro tylko wczesniej lub pózniej otwierał zawory a po drugie to cały rzad by musialo przypalić skoro by to była wina łańcuszka to na 100% wina poprzedniego właściciela który oszczędzał na moto jak sie dalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.