Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Stuki W Głowicy R6


dublixr6

Rekomendowane odpowiedzi

Mam YAMAHĘ R6 99" z przebiegiem 41 tys. km i mam wypalone dwa gniazda zaworów. Nie można ustawić luzu na tych dwóch zaworach i ciągle stuka. Opłaca się to dać do jakiegoś majstra żeby wymienił gniazda zaworowe?( nie wiem w jakim stanie są pozostałe zawory ale luz na nich można bez problemu ustawić) A może kupić głowice na allegro i tylko ją założyć?? Koszt takiej sprawnej głowicy na allegro to ok 600zł tylko czy po zakupie i zamianie tej głowicy nie okaże się że ona też jest wadliwa jak to sprawdzić????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak przelotowy i w glowicy nie byl ustawiany luz na zaworach taka opinia mechanika bo tam podobno wszystko fabrycznie poskładane
 gratulacje a to nei łaska było dac motocykl na kompletny przegląd po zakupie  ?? a to ze przelot to nei koniecznie musi być przyczyna wypalonych zaworów bo nie kazde moto trzeba przestawiac jezeli wymieniamy puche.... moze ot powstac np. przez to ze rano odpalamy moto i jedziemy a nie czekamy az sie zagrzeje , na to szczególnie sa narażone single 450/5...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam moto z 98 roku i ma przejechane ok 40k - robie ok 2-3k w sezonie (weekendy)więc to teoretycznie możliwe, zreszta wizualnie widac czy moto ma 40 czy 140k
Moto nie ma więcej przejechane niż pisze na blacie bo jego stan wizualny jest na prawdę dobry ma oryginalny lakier (sprawdzone) nigdzie nie ma rdzy i pare takich dupereli ale szukałem 7 miesięcy zanim to kupiłem także zakup nie był "na gorąco" z tym że go kupiłem jako uszkodzony bo rzekomo miał tylko łańcuszek rozrządu do wymiany i miało to wpływ na cenę
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moto nie ma więcej przejechane niż pisze na blacie bo jego stan wizualny jest na prawdę dobry ma oryginalny lakier (sprawdzone) nigdzie nie ma rdzy i pare takich dupereli ale szukałem 7 miesięcy zanim to kupiłem także zakup nie był "na gorąco" z tym że go kupiłem jako uszkodzony bo rzekomo miał tylko łańcuszek rozrządu do wymiany i miało to wpływ na cenę
no wiec była opcja ze rozrzad juz nie był tak ustawiony jak miał bycskoro łańcuszek miał luzy i masz przyczyne wypalonych zaworów
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 gratulacje a to nei łaska było dac motocykl na kompletny przegląd po zakupie  ?? a to ze przelot to nei koniecznie musi być przyczyna wypalonych zaworów bo nie kazde moto trzeba przestawiac jezeli wymieniamy puche.... moze ot powstac np. przez to ze rano odpalamy moto i jedziemy a nie czekamy az sie zagrzeje , na to szczególnie sa narażone single 450/5...
Halo!!!!!!!! Ja od razu kmoto po zakupie dałem do mechanika na przegląd i on tak powiedział ja nim nie śmigałem!!!!!!!!!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wiec była opcja ze rozrzad juz nie był tak ustawiony jak miał bycskoro łańcuszek miał luzy i masz przyczyne wypalonych zaworów
no i tu chyba się nie zgadzam bo co ma łańcuszek do wypalonych gniazd zaworowych skoro tylko wczesniej lub pózniej otwierał zawory a po drugie to cały rzad by musialo przypalić skoro by to była wina łańcuszka to na 100% wina poprzedniego właściciela który oszczędzał na moto jak sie dalo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.