Lukasz80 Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 WitamMoze ktoś sie orientuje co moze byc przyzyną ,że rozruch przestał kręcic jest tylko pojedyncze tykniecie przy nacisnieciu startera i przygasają kontrolki,wczesniej krecilem ja dosc dlugo z przerwami po kilka kilkanascie sekund. Akumulator odpada bo jest naladowany i próbowałem jezcze na kablach od auta.Szczotki sa ok, wirnik chodzi natomiat czesc za wirnikiem nie chce ruszyc. Na pych nie chce obrucic (byc moze za duzy sprzet do pchania) probowalem z 2 i 3 i echo POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Może sie cos zakleszczyło? np sprzegiełko rozrusznika? (mogło sie cos rozsypac i zaklinować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz80 Opublikowano 21 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 jakies inne propozycje jeszcze?? może ktos miał coś podobnego?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorier Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Zaśniedziałe lub oberwane kable, między akumulatorem i masą lub między aku i "+" rozrusznika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz80 Opublikowano 21 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 dzieki ale nic z tego okablowanie jest 100%sprawne przyczyn raczej trzeba szukac albo w rozruszniku jak wspomial DANVIELD sprzegielko alb jeszcze cos innego raczej sprawa mechaniczna jedno co jeszcze mozna podejzewac to przekaznik z + aku na rozrusznik ale w to tez wątpie jak wspominalem wczesniej ja krecilem i chodzila do pewnego momentu:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorier Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Podepnij "na krótko" rozrusznik ("+" i "-" prosto na rozrusznik). Tylko nie upal gwintu na rozruszniku. Żeby sprawdzić sprzęgło rozrusznika pokręć wałem do przodu (czyli tak jak normalnie sie kręci) i do tyłu. Kręcąc do tyłu powinno byc słychać jak kreci sie rozrusznik, a do przodu nie. Oczywiście jeżeli da się kręcić wałem.Edit: Znaczy "-" na masę silnika, a nie za rozrusznik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz80 Opublikowano 21 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Niestety nici z podpiecia rozrusznika na krotko.Probowałem obejsc przekaźnik, kabel + z akumulatora na wychodzący + z przekaźnika. Efekt iskrzenie jak przy zwarciu to samo z kablem który przychodzi na rozrusznik, odpiąlem go a w jego miejsce podpialem + z akumulatora i to samo iskrzenie a "-" jest u mnie podpiety na silnik.Teraz jestem w kropce nie mam zielonego pojecia co to moze byc .Po zdjeciu rozrusznika dostaje sie do płytki obrotowej z dwoma bolcami na zebatki w jedna strone chodzi luźno obraca sie natomiast w druga nic ani drgnie dalej nie dostane sie do niczego wiecej.Może ktoś ma jeszcze jakąś koncepcje co by mozna zrobic ,sprawdzić prosze o wypowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewy Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 czyli po wyciągnięciu rozrusznika, podpięciu go do zasilania nie kręci się tylko iskrzy? Jak tak to trzeba wziąć pacjenta na stół. Nie wiem jak wygląda Twój, czy jest rozbieralny czy nie. Zawsze możesz poszukać innego rozrusznika. Masz miernik? Zmierz oporność (powinna być bardzo mała, lecz nie wynosić zera) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz80 Opublikowano 22 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 do tego miejsca jestem w stanie rozebrac rozrusznik i tam nic nie blokuje dopiero od miejsca ktore wskazałem strzałkami zaczyna sie ze w jedną strone sie ruszy a drugą nic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewy Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 a możne tak ma być, że w tą stronę co blokuje to napędza wał, a jak silnik zapali to wał szybciej się kręci od rozrusznika, wiec musi być luz... chyba nie potrafię tak przez klawiaturę pomóc, ja muszę pomacać aby dojść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz80 Opublikowano 23 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 prroblem tkwi w tym ze nie majac rozrusznika nie odpale motoru,dzieki za pomoc moze cos sie pokombinuje a jak wpadnie pare $$$ tosie odstawi na serwis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewy Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 prroblem tkwi w tym ze nie majac rozrusznika nie odpale motoruholo hola... To w końcu podłączałeś ten rozrusznik do aku bezpośrednio? Jak niema rozrusznika to wiadomo ze moto nie zakręci Jak po podłączeniu rozrucha do aku na stole iskrzy a nie kręci to albo masz zwarcie uzwojenia do masy, albo zablokowany jest mechanicznie. Jak nie iskrzy to nie ma ciągłości obwodu (czyt. przerwa w uzwojeniu) Odpisz jak jest w końcu, to podumamy dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz80 Opublikowano 23 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 wcześniej opisywałem że iskrzy i co konkretnie się dzieje przy próbie podłączeniaNiestety nici z podpiecia rozrusznika na krotko.Probowałem obejsc przekaźnik, kabel + z akumulatora na wychodzący + z przekaźnika. Efekt iskrzenie jak przy zwarciu to samo z kablem który przychodzi na rozrusznik, odpiąlem go a w jego miejsce podpialem + z akumulatora i to samo iskrzenie a "-" jest u mnie podpiety na silnik.Teraz jestem w Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewy Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 wcześniej opisywałem że iskrzy i co konkretnie się dzieje przy próbie podłączeniaNiestety nici z podpiecia rozrusznika na krotko.Probowałem obejsc przekaźnik, kabel + z akumulatora na wychodzący + z przekaźnika. Efekt iskrzenie jak przy zwarciu to samo z kablem który przychodzi na rozrusznik, odpiąlem go a w jego miejsce podpialem + z akumulatora i to samo iskrzenie a "-" jest u mnie podpiety na silnik.Teraz jestem w tak zgadza się. A czy te czynności były wykonane gdy rozrusznik był zamontowany w silniku, czy jednak był rozsprzęglony? chodzi mi o to czy sam rozrusznik się kręci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz80 Opublikowano 24 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 nie odpinalem calkiem rozrusznik byl zamontowany w chwili kiedy podpinalem na krotko, pozniej rozbieralem go na czesci pierwsze nie kombinowalem nic z podpinaniem bo nie znam sie za bardzo na elektryce a nie chce przekombinowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 złozony do kupy sam rozrusznik podepnij pod akuobudowa rozrusznika to minus a kabel idący na gwint to + i powinien Ci sie kręcić jak jest dobry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goorny Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Jo się nie wtrącom , ino pozór , bo jak zakręci to poleci i może paluchy urwać , albo na gira zlecieć . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz80 Opublikowano 27 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 ino pozór , bo jak zakręci to poleci i może paluchy urwać , albo na gira zlecieć .Dzieki kolego, takie zeczy sie zawsze zabezpiecza, A co do rozrusznika jesli sie okaże że po podlaczeniu poza rama gdzies ma przebicie to rozumiem ze rozrusznik do wywalenia i nie ma co szukac dalej przyczyny ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorier Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 To rozrusznik do elektryka i ewentualnie do przewinięcia. Chyba ze masz inny rozrusznik na oku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz80 Opublikowano 30 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Po sprawdzeniu efekt taki ze dalej iskrzy wiec rozumiem ze to przebicie. plus podpialem na srube wchodzaca do rozrusznika minus na obudowe efekt J/W dzieki wszystkim za pomoc teraz pozostaje wydatek jesli ktos sie orientuje powiedzcie mi z czego ewentualnie moze pasowac rozruch?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr tiger Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 To rozrusznik do elektryka i ewentualnie do przewinięcia. Chyba ze masz inny rozrusznik na oku.Kolego co ty chcesz przewijać >???no chyba ci sie coś pomyliło,myślisz ze jakiś elektryk to zrobi to sie mylisz!!! a jak będzie chciał to zrobić wyniesie go to trzy razy razy więcej niż używany z allegro.jakoś jestem elektrykiem i bym tego nie przewijał bo sie nie da w fabryce to maszyny nawijają zobacz jak to wygląda i potem pisz o przewijaniupozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewy Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 jedna z opcji dla leniwych... łazisz po allegro i szukasz swojego motorka co ktoś ma całego na części i dzwonisz i pytasz o rozruch. bo nie każdemu sie chce całego moto na kawałki i milion aukcji wystawiać. ludziska mają takie rzeczy tylko sie nie chwalą niekiedy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz80 Opublikowano 31 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 Kolego co ty chcesz przewijać >???to że tobie by sie nie chcialo przewijac to wiem bo ty leniwy jestes hehehe.jest gosc ktory regeneruje rozruszniki w gl nie wiem jeszcze co sie z tym da zrobic czy sie wogule da ale sprawdzic nie zaszkodzi. Natomiast co do kupna uzywki to to by bylo najprostrze rozwiazanie kupic rozrusznik do tego od kogos na czesci tylko problem jest taki ze nie ma za wiele tych motorow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewy Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 skoro szukałeś i nie ma to jedynie trzeba ratować co sie ma. Bo kombinować z innym... nie sądze. Filozofii tam nie ma. jakby nie patrzyć to zwykły silnik jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gezo Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 W Sosnowcu na ul. Braci Mieroszewskich zajmuja się regeneracja rozruszników i alternatorów. Nie wiem ile kasuja i czy sie podejmą zrobienia Twojego ale jak bedziesz chciał to skołuje do nich kontakt i zapodam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.