Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Shadow 1100


januszw

Rekomendowane odpowiedzi

Honda Shadow 1100, robił ktoś w warsztacie remont silnika, mój bierze olej, wcześniej trochę wykapało, nie zauważyłem (a może taki kupiłem, mam go 3 miechy, wtedy też musiał brać) i musiałem trochę przegrzać silnik.Ile i gdzie wie ktoś, może namiary.Mam zamiar dociągnąć do końca sezonu a potem wstawić. Sam raczej się nie porwę.Czy musicie też dolewać i jak już, to jak często

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj, moja Shadowa nie bierze, a jak już to znikome ilości, ale w granicach mieści się gdyby nawet wzieła do ok. 0.3l na 1000km bo nie jest to nowy motocykl. Pisz troszkę jaśniej i konkretniej.Który rok tego Shadowa?Ile bierze tego oleju?Jakiego oleju używasz?Wcześniej trochę wykapało - jak to wykapało, masz przecieki?Musiałem przegrzać silnik - a co z kontrolką temp albo oil, nie zapalały się, albo jeździłeś z oświeconymi??Na początek sprawdź czy masz suchy filtr powietrza i obejrzyj czy cylindry nie są gdzieś zachlapane olejem.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rocznik 92Kontrolki brak - po przeróbce, drag, przecieków też brak, jedynie spod czujnika wcześniej "kapało" (kilka kropel po nocce na podłodze w garażu, nie wiem, co było, jak był na chodzie) ale jest już zrobiony,olej pół-syntetyk,oleju dolałem prawie 0,6l,jeszcze filtra nie sprawdzałem - Dzięki za podpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początek, spuść całość tego dziadostwa z komory filtra - na dole powinieneś mieć rurkę z korkiem, odkręć korek i spuść to co zostało (to się bierze z odmy). Następnie wymień filtr powietrza na nowy jeśli tamten jest zasyfiony. Sprawdź poziom oleju (sprawdzanie - rozgrzej silnik, moto w pion - nie na stopce, odczekaj jakieś 5 min aż olej spłynie i wsadź bagnet nie zakręcając go). Jeśli mało to dolej i żeby nie było też ponad max. Pojeździj i zaobserwuj czy jest coś lepi. Jeśli chcesz wiedzieć czy pierścienie do roboty to sprawdź kompresję. Gdybyś miał strzelony któryś z pierścieni pewno byś usłyszał jakieś niepokojące dźwięki z silnika. Pierścienie raczej mogą nie trzymać już dobrze kompresji. Danvield dobrze napisał, prędzej uszczelniacze niż pierścienie. Właśnie sprawdź czy nie kopci (błękitny dym) jeśli kopci przy schodzeniu z obrotów to w stronę uszczelniaczy a jeśli na luzie i przy podkręcaniu to już bardziej w stronę pierścieni. Błękitny dym - spalanie oleju.Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pavlo,oleju w komorze filtra było mało, filtr suchy i czysty.Ale dzisiaj wyskoczył nowy problem, jeszcze nie przeglądałem moto ale:na wolnych obrotach, na każdym biegu wszystko O.K. lecz, jak dodam gazu to przy wyższych obrotach na każdym biegu mocno się krztusi (przerywa) i mocy brak.Albo paproch w filtrze lub gaźnik chyba... no właśnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.